Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923961 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11980 Gepost op: 20-01-2010, 07:38:06 »
Eigenlijk was het de ontdekking van gisteren...Ik ben een wanbetaler die geen wanbetaler is ::rofl::

Ik kom gisteravond thuis na een vermoeiende werkdag en aansluitend een studiedag en bij binnenkomst krijg ik te horen dat de tv het niet meer doet.
Ik alle kabels controleren, andere tv naar beneden gehaald, ook die doet het niet dus moet het aan de aansluiting liggen.
Manlief belt uiteindelijk met de helpdesk van UPC, komt eerst in de wacht te staan en ja hoor na 10 minuten krijgt hij een vriendelijke heer aan de telefoon die ons na veel uitleggen weet te vertellen dat de betaling voor ons adres is stopgezet. Daar klopte dus niets van want ik kan via internet mijn afboekingen tevoorschijn halen en ja hoor er is toch echt 81 euro afgeschreven in December voor de komende periode.
De vriendelijke heer gaat verder zoeken en komt tot de conclusie dat we nog steeds voor ons oude adres betalen en niet voor ons nieuwe adres waar we toch al vanaf 5 september wonen en de verhuizing is toch echt geregeld aangezien we een bevestiging hebben gekregen van UPC.
Tja deze vriendelijke heer kan ons niet verder helpen daarvoor moeten we bij een andere afdeling zijn en die is al gesloten...we mogen dus vandaag terugbellen om de betalingsregeling te regelen voor de afgelopen periode want ja we zijn nu wel aangemerkt als wanbetalers...eh maar we hebben toch betaald voor ons oude adres terwijl we daar geen gebruik van hebben gemaakt en iemand anders ook niet want er woont nog niemand...nou ja u bent eigenlijk een wanbetaler die geen wanbetaler is en daar wil ik het voor nu bij houden aldus de ietwat minder vriendelijke heer...tja wat heb je dan nog te zeggen behalve een aantal scheldwoorden die in manliefs hoofd opkwamen maar die hij ook knap niet wist te zeggen omdat hij zo beleefd is opgevoed ;)
Maar goed vandaag mogen we weer in de wacht gaan staan en kijken of we nu wel alles kunnen regelen zodat we over drie weken weer tv hebben want zolang kon het wel eens gaan duren ::oink::

EDIT: vanaf maandag hebben we weer televisie want dan pas is er een monteur in de buurt die voor ons dat ene schakelaartje om kan zetten....tssss 't is me toch wat maar we hebben enorm veel excuses gekregen en dat het echt een fout van hun kant was en tja het enige wat ze nu voor ons kunnen doen is alles maandag al regelen want anders had het veel langer kunnen duren. Nou daar zijn we blij mee ;D Dat wordt verplicht spelletjes doen, op familiebezoek en veel dvd's kijken ::)
« Laatst bewerkt op: 20-01-2010, 09:55:44 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11981 Gepost op: 20-01-2010, 09:56:39 »
jeetje wat rot, jij wordt gestraft omdat upc het allemaal niet op orde heeft
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11982 Gepost op: 20-01-2010, 10:01:00 »
Nah ik kan wel zonder tv maar voor de mannelijke bakkertjes is dat een stuk moeilijker ::)...maar idd via drie verschillende wegen (via tnt verhuisservice, via de gewone post en via internet) je verhuizing regelen bij UPC is blijkbaar niet genoeg en daarom zitten wij nu met de ellende.....

Grappig is wel dat we tijdens het gesprek van vanochtend ons digitaal abonnement wilden opzeggen maar dat we te horen kregen dat we dat beter pas kunnen doen nadat we weer zijn aangesloten anders zouden we nog veel langer zonder tv zitten want dat snappen ze allemaal niet...whoehahahahahahahaha ;D ::rofl:: ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11983 Gepost op: 20-01-2010, 10:07:57 »
Elektronisch reistoestemming (Electronic System for Travel Authorization)  als je naar Amerika reist en vragen invullen op dreizen.nl zodat je zeker bent dat je op het schip mag... ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11984 Gepost op: 20-01-2010, 15:56:23 »
Elektronisch reistoestemming (Electronic System for Travel Authorization)  als je naar Amerika reist en vragen invullen op dreizen.nl zodat je zeker bent dat je op het schip mag... ::rofl::
hoop ik dat je voorletters niet B.O.M. zijn..... konden ze wel eens moeilijk gaan doen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11985 Gepost op: 20-01-2010, 16:12:14 »
Het verhaal van Bakkertje las ik met stijgende woede. Iets dergelijks heb ik met de Gemeentebelastingen Amsterdam.

Begin januari kreeg ik een aanslag voor precariobelasting van € 118,- Ik wist niet eens wat dat was en moest het opzoeken, maar dat is dus belasting voor iets dat uitsteekt of anderszins gebruikmaakt van de openbare ruimte, zoals een uithangbord om maar eens wat te noemen. De mijne was voor de afrastering van een parkeerplaats in een straat waar ik in 1975 voor het laatst geweest ben.

Ik dus gebeld. De meneer aan de telefoon zei dat er idd een aantal van dit soort aanslagen onterecht waren verstuurd en dat ik maar een bezwaarschrift moest indienen. Nu ben ik blijkbaar veel slechter opgevoed dan de man van Bakkertje, want ik begon meteen: "Ik moet helemaal niks, jullie moeten gewoon de goede aanslagen versturen."

Ik vroeg waarom ik een parkeerplaats zou afrasteren:

- in een straat die ongeveer drie kwartier lopen van mijn huis ligt

- terwijl ik geen auto heb

- terwijl ik geen rijbewijs heb

- terwijl ik zelfs geen fiets heb om er neer te kwakken

- terwijl ik al 35 jaar niet meer in die straat geweest ben.

Ja, tuurlijk had ik gelijk, maar ik moest toch een bezwaarschrift indienen, anders kon ik wel eens in de problemen komen.

 ::zweep:: ::zweep:: ::kots:: ::kots::  ::niet-ok::  ::niet-ok::

 ???   
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11986 Gepost op: 20-01-2010, 16:40:38 »
Eind februari eindelijjk weer rij examen waarschijnlijk
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11987 Gepost op: 20-01-2010, 16:43:43 »
Eind februari eindelijjk weer rij examen waarschijnlijk
veel succes dan, je haalt het gewoon

btw, ik reed vandaag in hilversum, reed ik langs het akn gebouw, of iig dat gebouw waar de fandag was, jammer dat ik toen niet kon, moest toen tennissen, maar dat is er dus 1 km vandaan :P nu ik weet waar het gebouw is merk ik pas op dat het echt super dichtbij voor mij is (20 minuutjes met de auto)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11988 Gepost op: 20-01-2010, 16:50:14 »
Ik mag toch hopen dat ik het nu haal... Na al die lessen..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11989 Gepost op: 20-01-2010, 17:00:39 »
Ik mag toch hopen dat ik het nu haal... Na al die lessen..
je moet er ook met vertrouwen ingaan ::ok::
en natuurlijk mazzel hebben met de rij-instructeur (met ingreep in de aller aller aller laatste bocht toch nog gewoon geslaagd ::trots:: )
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11990 Gepost op: 20-01-2010, 17:01:28 »
veel succes dan, je haalt het gewoon

btw, ik reed vandaag in hilversum, reed ik langs het akn gebouw, of iig dat gebouw waar de fandag was, jammer dat ik toen niet kon, moest toen tennissen, maar dat is er dus 1 km vandaan :P nu ik weet waar het gebouw is merk ik pas op dat het echt super dichtbij voor mij is (20 minuutjes met de auto)
welke fandag was dat dan?
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11991 Gepost op: 20-01-2010, 17:06:12 »
welke fandag was dat dan?
de wieisdemol fandag, ikzelf ben er nooti geweest maar vroeger was het altijd in amersfoort (e obaservant toch?? :P ) en vorig jaar heeft de avro het samen met een aantal .commers dat het in het akn-gebouw was
dus was de fandag in samenwerking met wieisdemol.nl ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11992 Gepost op: 20-01-2010, 17:20:46 »
de wieisdemol fandag, ikzelf ben er nooti geweest maar vroeger was het altijd in amersfoort (e obaservant toch?? :P ) en vorig jaar heeft de avro het samen met een aantal .commers dat het in het akn-gebouw was
dus was de fandag in samenwerking met wieisdemol.nl ;D

Nog nooit geweest :O :O Dat meen je toch niet... Wordt hoog tijd dan dit jaar :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11993 Gepost op: 20-01-2010, 17:25:19 »
Nog nooit geweest :O :O Dat meen je toch niet... Wordt hoog tijd dan dit jaar :P
klopt, daarom kom ik ook maar gewoon, maar dan zal ik eerder komen om andere forummers te spreken dan de kandidaten, en daar is de fandag niet voor bedoeld :P

ik ben fan van het programma, niet van de kandi's ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11994 Gepost op: 20-01-2010, 17:27:15 »
klopt, daarom kom ik ook maar gewoon, maar dan zal ik eerder komen om andere forummers te spreken dan de kandidaten, en daar is de fandag niet voor bedoeld :P

ik ben fan van het programma, niet van de kandi's ;)

maar ja kunnen wij het wel aan om jou in real life te ontmoeten ;D ::)

OT: pubergedrag zit tussen de oren...goh dat iemand daar op af moest studeren om daar achter te komen ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11995 Gepost op: 20-01-2010, 17:27:28 »
Nog nooit geweest :O :O Dat meen je toch niet... Wordt hoog tijd dan dit jaar :P
ik heb ook vorig jaar niemand van NL daar in de organisatie zien rondlopen. Ook eerdere jaren niet (dat laatste is wel logisch omdat COM de organisatie had).

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11996 Gepost op: 20-01-2010, 17:49:24 »
maar ja kunnen wij het wel aan om jou in real life te ontmoeten ;D ::)

denk het niet, daarom ben ik er ook nog nooit geweest :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11997 Gepost op: 20-01-2010, 18:09:45 »
Nah ik kan wel zonder tv maar voor de mannelijke bakkertjes is dat een stuk moeilijker ::)...maar idd via drie verschillende wegen (via tnt verhuisservice, via de gewone post en via internet) je verhuizing regelen bij UPC is blijkbaar niet genoeg en daarom zitten wij nu met de ellende.....

Grappig is wel dat we tijdens het gesprek van vanochtend ons digitaal abonnement wilden opzeggen maar dat we te horen kregen dat we dat beter pas kunnen doen nadat we weer zijn aangesloten anders zouden we nog veel langer zonder tv zitten want dat snappen ze allemaal niet...whoehahahahahahahaha ;D ::rofl:: ;D
UPC staat bekend als een bedrijf met een beroerde administratie, en een nog beroerdere klantenservice. Ze hebben jarenlang in de top-3 van meest ergernis opwekkende bedrijven van Kassa gestaan. En dat is echt niet zomaar. Jaren geleden beloofden ze beterschap, en er zijn ook mensen in de studio geweest om die belofte voor heel televisiekijkend Nederland (degenen die een werkende aansluiting hadden, bedoel ik dus......) hardop uit te spreken. Je zou denken: daar mag je ze aan houden, er zijn immers vele getuigen.

Uit dit verhaal blijkt echter dat ze niets hebben opgestoken van hun fouten.

ZIJ waren het ook, die jaren geleden (samen met Casema deden ze dat) bij mensen thuis een live top-box dumpten. Wilde je ze niet hebben, dan moest je het ding retourneren binnen 8 dagen. Sommigen deden dat, maar kregen toen toch de rekening, en ook die viezerikken van Intrum Justitia op hun nek. Maar velen die het onding ontvingen, waren toen op vakantie, en zaten bij terugkomst aan een contract vast dat ze nooit hebben gewild.

Ik kan je vertellen: zelfs als je de box gehouden had, hadden beide maatschappijen geen poot om op te staan, veel mensen hebben het ding in de kliko gegooid, en beide maatschappijen wereden gedwongen het oude contract te handhaven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11998 Gepost op: 20-01-2010, 21:18:34 »
Pffff, UPC, praat me er niet van ::niet-ok::  Ook wij verhuisden binnen dezelfde woonplaats, hadden alles goed doorgegeven, en hebben vele uren met UPC aan de lijn gehangen omdat het allemaal niet goed geregeld was ::)

Veel sterkte vanavond Bakkertje ;D (bij ons ging het trouwens ook om telefoon en pc, dat was best even afkicken...)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11999 Gepost op: 20-01-2010, 21:30:19 »
Manlief heeft een navigatiesysteem en daar kun je dus ned 1,2, 3 en omroep flevoland op ontvangen dus ik heb net een stukje van de IQ test gezien maar helaas was de stroom op en het kabeltje om hem op te laden ligt in de auto en die heeft manlief mee...tja dan knikker je gewoon je zoon onder de douche zodat ik weer kan computeren ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!