Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923247 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12140 Gepost op: 7-02-2010, 23:05:48 »
Dat Ajax VET gewonnen heeft van de Tukkers.  ::boogie:: ::boogie:: ::boogie::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12141 Gepost op: 8-02-2010, 19:15:34 »
M'n mailbox is weer opgeschoond! :D ::ok::

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12142 Gepost op: 8-02-2010, 20:09:29 »
mijn tompoesje smaakte helemaal niet zo lekker, en ik had mij er nog wel zo op verheugd  :(
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12143 Gepost op: 8-02-2010, 22:49:25 »
Ik heb vandaag bijna een heel seizoen van The Amazing Race gekeken ::)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12144 Gepost op: 9-02-2010, 15:19:30 »
De verpakking van de frikandelbroodjes is vernieuwd
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12145 Gepost op: 9-02-2010, 15:21:10 »
De verpakking van de frikandelbroodjes is vernieuwd
tja en dan gooien ze gelijk de prijs omhoog  >:(
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12146 Gepost op: 9-02-2010, 15:23:36 »
tja en dan gooien ze gelijk de prijs omhoog  >:(
Bij de AH is het anders hetzelfde gebleven   :D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12147 Gepost op: 9-02-2010, 15:36:27 »
Bij de AH is het anders hetzelfde gebleven   :D

Die moeten wel want Jumbo zit ze op de hielen.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12148 Gepost op: 9-02-2010, 16:19:32 »
mooi en zo hoort het  >:D
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12149 Gepost op: 9-02-2010, 16:28:09 »
Snappen die supermarktketens nou nog steeds niet dat ze eens moeten stoppen met het bedoten van de consument?

Pasgeleden lieten ze een van de allerergste psychologische trucs zien.

Er was een aanbieding van een product, ik meen een pak Jus d'orange. Nu van 99 cent voor 79 cent. Klanten liepen er langs, en af en toe nam iemand een pak mee, soms 2.

In samenwerking met de bedrijfsleider werd er een bordje bij gehangen: MAXIMAAL 4 per klant.

En dat had effect: klanten namen ineens massal 4 pakken mee. Precies zoals de bedrijfsleider dat graag zou zien. Klanten konden later uitleggen waarom ze 4 pakken in hun winkelwagentje hadden gezet, in plaats van de 1`of 2 die ze normaal zouden hebben meegenomen.

Kunstmatige schaarste, noemt men dat ook wel. als je een dag later terugkomt, zo verwacht de klant, dan kost die drank misschien wel weer 99 cent of nog meer.

Het is eigenlijk gewoon een heel vervelend geintje.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12150 Gepost op: 9-02-2010, 16:34:20 »
Snappen die supermarktketens nou nog steeds niet dat ze eens moeten stoppen met het bedoten van de consument?


Gelukkig ben ik als consument nog nooit bedoot. ::rofl::  ;D  ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12151 Gepost op: 9-02-2010, 16:35:19 »
Snappen die supermarktketens nou nog steeds niet dat ze eens moeten stoppen met het bedoten van de consument?

Pasgeleden lieten ze een van de allerergste psychologische trucs zien.

Er was een aanbieding van een product, ik meen een pak Jus d'orange. Nu van 99 cent voor 79 cent. Klanten liepen er langs, en af en toe nam iemand een pak mee, soms 2.

In samenwerking met de bedrijfsleider werd er een bordje bij gehangen: MAXIMAAL 4 per klant.

En dat had effect: klanten namen ineens massal 4 pakken mee. Precies zoals de bedrijfsleider dat graag zou zien. Klanten konden later uitleggen waarom ze 4 pakken in hun winkelwagentje hadden gezet, in plaats van de 1`of 2 die ze normaal zouden hebben meegenomen.

Kunstmatige schaarste, noemt men dat ook wel. als je een dag later terugkomt, zo verwacht de klant, dan kost die drank misschien wel weer 99 cent of nog meer.

Het is eigenlijk gewoon een heel vervelend geintje.
dat is het ook maar het ligt toch ook wel aan de klant, zolang die zich zo dom gedraagt blijven hun doorgaan met hun ,strategie,.
ik trap nooit in die stomme dingen omdat bij mij altijd gelijk alarmbelletjes gaan rinkelen.  ::jaja::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12152 Gepost op: 9-02-2010, 16:54:36 »
In samenwerking met de bedrijfsleider werd er een bordje bij gehangen: MAXIMAAL 4 per klant.

Daar trap ik ook nooit in, bovendien heb ik er de ruimte ook niet voor om zoveel te bergen. ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12153 Gepost op: 9-02-2010, 17:01:07 »
Daar trap ik ook nooit in, bovendien heb ik er de ruimte ook niet voor om zoveel te bergen. ::tandpastasmiley::
Maar jij bent Kabouter toch niet? DIE heeft pas een klein huisje.........

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12154 Gepost op: 9-02-2010, 19:01:31 »
dat is niet bedotten van de consument. Dat is strategie. Een supermarkt moet ook aan zijn geld komen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12155 Gepost op: 9-02-2010, 19:11:42 »
jawel, weet ik wel. Maar het ''vernieuwen van de verpakking'' waarbij een grotere verpakking met minder inhoud voor een hogere prijs wordt verkocht, is dat dus wel.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12156 Gepost op: 9-02-2010, 19:13:22 »
Als consument moet je goed opletten. Het is natuurlijk flauw, maar alle informatie om er achter te komen staat op het pak.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12157 Gepost op: 9-02-2010, 19:17:07 »
Als consument moet je goed opletten. Het is natuurlijk flauw, maar alle informatie om er achter te komen staat op het pak.

Maar in de winkel heb ik als bejaarde vaak mijn leesbrilletje niet bij me en die lettertjes zijn altijd zo klein dat ze zonder niet te lezen zijn. ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12158 Gepost op: 9-02-2010, 19:17:38 »
zoiets is ook bij de pringels.... Zeggen ze nu heel doodleuk van nu 90 pringels in 1 bus... EN ik maar denken... hoeveel zaten er dan eerst in... 100??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #12159 Gepost op: 9-02-2010, 20:46:04 »
Ja, als je er 10 uit haalt, zitten er nog maar 90 in die bus.


OT: ik ontdek ineens dat er een aparte 2-euro-munt is, van Belgische origine.......