Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923172 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15320 Gepost op: 30-06-2012, 15:08:30 »
Ik ben afgewezen :(.
Ik had 42 punten terwijl ik er 34 moest hebben (dus dat is positief), maar op twee onderdelen 1 puntje te weinig waardoor je automatisch afgewezen wordt...
Ik ben wel hartstikke stressbestendig joh!  >:(

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15321 Gepost op: 30-06-2012, 17:38:20 »
ahw echt balen! Je lijkt me ook altijd redelijk stressbestendig...

 ::hug::
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15322 Gepost op: 30-06-2012, 19:27:09 »
Ik ben afgewezen :(.
Ik had 42 punten terwijl ik er 34 moest hebben (dus dat is positief), maar op twee onderdelen 1 puntje te weinig waardoor je automatisch afgewezen wordt...
Ik ben wel hartstikke stressbestendig joh!  >:(

Noo!! Klote zeg?? Vooral omdat je alles bij elkaar wel ruim voldoende hebt. En als er iemand tegen stress kan ben jij het wel.
 En nu????
« Laatst bewerkt op: 30-06-2012, 19:28:44 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15323 Gepost op: 30-06-2012, 19:40:49 »
Over een jaar mag ik het nog een keer proberen, denk wel dat ik dat ga doen. In de tussentijd ga ik een baantje zoeken.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15324 Gepost op: 30-06-2012, 20:03:08 »
Jammer dat je niet kon compenseren met andere onderdelen die WEL ruim voldoende waren.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15325 Gepost op: 30-06-2012, 20:08:15 »
Over een jaar mag ik het nog een keer proberen, denk wel dat ik dat ga doen. In de tussentijd ga ik een baantje zoeken.

Over een jaar pas :( ik vind het echt stom :( je weet nu wel wat je kunt verwachten zodat je het volgend jaar beter kunt doen. een jaartje lekker geld verdienen is op zich ook wel lekker. Denk dat je best wel iets kunt vinden wat lekker verdiend. Je hebt immers je bachelor!  En.. Je hebt nu wel lekker vakantie ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15326 Gepost op: 30-06-2012, 20:51:39 »
Over een jaar pas :( ik vind het echt stom :( je weet nu wel wat je kunt verwachten zodat je het volgend jaar beter kunt doen. een jaartje lekker geld verdienen is op zich ook wel lekker. Denk dat je best wel iets kunt vinden wat lekker verdiend. Je hebt immers je bachelor!  En.. Je hebt nu wel lekker vakantie ;)
Niet te voorbarig :P. Ik moet die herkansing nog doen he, haha. Daar ligt nu wel iets minder druk op, dat is ook wel prettig.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15327 Gepost op: 30-06-2012, 21:05:08 »
Niet te voorbarig :P. Ik moet die herkansing nog doen he, haha. Daar ligt nu wel iets minder druk op, dat is ook wel prettig.

Ik ga van t positieve uit. Die herkansing haal je vast wel. Als jij m niet zou halen ben ik helemaal kansloos.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15328 Gepost op: 1-07-2012, 12:03:25 »
Ik ga van t positieve uit. (...) Als jij m niet zou halen ben ik helemaal kansloos.

Wat een positieve instelling! ::tandpastasmiley::


--

Overigens, misschien is dit een heel domme opmerking hoor, maar als je je bachelor hebt en een jaar te overbruggen - is het halen van je master dan niet een logische optie? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15329 Gepost op: 1-07-2012, 12:28:01 »
Wat een positieve instelling! ::tandpastasmiley::


--

Overigens, misschien is dit een heel domme opmerking hoor, maar als je je bachelor hebt en een jaar te overbruggen - is het halen van je master dan niet een logische optie? ???
Master duren vaak twee jaar ;).
Daarbij heb ik het afgelope jaar met moeite me er toe kunnen zetten om mijn bachelor te halen. Deze studierichting is duidelijk toch niet voor mij.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15330 Gepost op: 1-07-2012, 12:39:16 »
Ah, nee, dat is dan een kink in de kabel. :-\\

Wat irritant dat je maar 1x per jaar mag proberen ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15331 Gepost op: 7-07-2012, 13:38:18 »
Vandaag kreeg ik weer eens een offerte die niet voor mij bedoeld was.
De vrouw die het stuurde had zelf een heel leuk plaatje met reclame voor het bedrijf. Die heb ik een beetje aangepast en teruggestuurd  >:D

Ipv van keukens maar dan op een leuke manier staat er nu  keukens maar dan bij de verkeerde  ;D.

Wat kan een mens toch veel plezier hebben ::rofl::

Also, Familie Schuurmans uit Haren, de offerte voor de keuken is aangepast! Ziet er leuk uit hoor!


Edit:

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik val van mijn stoel.

Mailen ze terug op welke naam ze het dan moeten zetten. Ze denken nog steeds dat ik de juiste persoon ben maar de offerte op de verkeerde naam staat ;#.
« Laatst bewerkt op: 7-07-2012, 13:49:12 door Vieffan »

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15332 Gepost op: 9-07-2012, 10:56:54 »

 :o Uit de Newyorkpost:Couple handcuffed, jailed for dancing on subway platform: lawsuit
By KATHIANNE BONIELLO

Last Updated: 10:10 AM, July 8, 2012

Posted: 1:13 AM, July 8, 2012

Share on emailShare on facebook More Sharing ServicesMore  Print First smoking, then soda — now there’s no dancing in New York City.

Caroline Stern, 55, and her boyfriend George Hess, 54, claim they were handcuffed for having happy feet on the platform of the Columbus Circle subway station — and spent 23 hours in custody as a result.

“I’m a dentist, and I’m 55, and I got arrested for dancing,” Stern told The Post. “It was absolutely ridiculous that this happened.”

It was nearly midnight when Stern and Hess, a film-industry prop master, headed home last July from Jazz at Lincoln Center’s Midsummer Night’s Swing. As they waited for the train, a musician started playing steel drums on the nearly empty platform and Stern and Hess began to feel the beat.

 
J.C. Rice
BOOGIE DOWNER: George Hess and Caroline Stern are suing after cops arrested them for dancing on an empty subway platform, they say.
“We were doing the Charleston,” Stern said. That’s when two police officers approached and pulled a “Footloose.”

“They said, ‘What are you doing?’ and we said, ‘We’re dancing,’ ” she recalled. “And they said, ‘You can’t do that on the platform.’ ”

The cops asked for ID, but when Stern could only produce a credit card, the officers ordered the couple to go with them — even though the credit card had the dentist’s picture and signature.

When Hess began trying to film the encounter, things got ugly, Stern said.

“We brought out the camera, and that’s when they called backup,” she said. “That’s when eight ninja cops came from out of nowhere.”

Hess was allegedly tackled to the platform floor, and cuffs were slapped on both of them. The initial charge, according to Stern, was disorderly conduct for “impeding the flow of traffic.”

“There was nobody on the platform. There were, like, three people,” she said.

The charges, including resisting arrest, were later dropped. The couple has filed a Manhattan federal court suit against the city for unspecified damages.

“If you are surrounded by good musicians, that’s going to make you want to dance,” Stern said. “The musician who is playing is legal, but . . . we’re illegal?”

The avid hoofers frequently go out on the town to boogie.

“When you’re waiting for the subway late at night, there’s not much to do but dance and celebrate life,” she said.

The city Law Department is reviewing the court papers, a spokeswoman said



...maar soms even niet :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15333 Gepost op: 9-07-2012, 22:00:34 »
Dat ik zomaar opeens ergens in de afgelopen dagen de magische grens van 10000 posts heb bereikt :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15334 Gepost op: 9-07-2012, 22:52:57 »
Gefeliciteerd!


De volgende fles rosé zal ik op je toosten ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15335 Gepost op: 10-07-2012, 12:38:34 »
Ik heb 44 studie punten gehaald en mag over naar het volgende jaar ::boogie::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15336 Gepost op: 10-07-2012, 12:40:40 »
Ik heb 44 studie punten gehaald en mag over naar het volgende jaar ::boogie::

Gefeliciteerd. Super goed!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15337 Gepost op: 10-07-2012, 12:44:14 »
Ik heb 44 studie punten gehaald en mag over naar het volgende jaar ::boogie::
supergoed zeg!!! ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15338 Gepost op: 10-07-2012, 13:15:17 »
Ik heb 44 studie punten gehaald en mag over naar het volgende jaar ::boogie::
Gefeliciteerd!  :D (nu mag je volgend jaar ook Spaans gaan volgen :P)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #15339 Gepost op: 10-07-2012, 13:17:56 »
Top D*N  ::ok::

En wat hoor ik, Spaans volgen?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)