Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923433 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16100 Gepost op: 20-05-2013, 18:40:10 »
Dat gaat je geld kosten, Jann.


Proficiatt

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16101 Gepost op: 20-05-2013, 20:17:03 »
Proficiat Jann,

OT: er zijn nieuwe biljetten van €5 in omloop  :o

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16102 Gepost op: 21-05-2013, 11:02:55 »
Stel Amerikaanse senatoren zijn boos. ::rofl:: Congres heeft blijkbaar commissie ingesteld om Apple's financien door te lichten - en lo and behold, ze betalen niet helemaal netjes belasting.
Als in 'ontwijken van belasting over $44 miljard aan inkomsten' in de afgelopen 4 jaar ::)

En dat terwijl je toch zou verwachten dat belastingdiensten juist op de grotere bedrijven zouden letten omdat die meer hebben om te ontduiken. Heh, nog zo'n detail "One of them, Apple Sales International, paid virtually no taxes on sales of $74bn between 2009 and 2012. In 2011, it paid $10m in taxes on $22bn in profits, or a rate of 0.05 per cent, according to the panel." (bron: ft).

Maar maar maar!
Zowel democraten als republikeinen zijn het eens [dat dit misschien niet helemaal kosjer is] - dat is ook voor het eerst in tijden ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16103 Gepost op: 21-05-2013, 11:04:15 »
Stel Amerikaanse senatoren zijn boos. ::rofl:: Congres heeft blijkbaar commissie ingesteld om Apple's financien door te lichten - en lo and behold, ze betalen niet helemaal netjes belasting.
Als in 'ontwijken van belasting over $44 miljard aan inkomsten' in de afgelopen 4 jaar ::)

En dat terwijl je toch zou verwachten dat belastingdiensten juist op de grotere bedrijven zouden letten omdat die meer hebben om te ontduiken. Heh, nog zo'n detail "One of them, Apple Sales International, paid virtually no taxes on sales of $74bn between 2009 and 2012. In 2011, it paid $10m in taxes on $22bn in profits, or a rate of 0.05 per cent, according to the panel." (bron: ft).

Maar maar maar!
Zowel democraten als republikeinen zijn het eens [dat dit misschien niet helemaal kosjer is] - dat is ook voor het eerst in tijden ::)

Vanuit die point of view kun je het ook bekijken XD Haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16104 Gepost op: 21-05-2013, 12:49:12 »
 ;) :P

--

Nieuwe ontdekking:

Nadal = Kerst in sommige Spaanse dialecten ::vergroot::
En blijkbaar is er de een of andere traditie tió de nadal, waarbij kinderen met een stok op een blok brandhout slaan en zingend eisen dat hij snoep uitpoept.

Ofzo. ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16105 Gepost op: 22-05-2013, 14:05:45 »
Ik heb dezelfde koffer als Peter vd Vorst  ::rofl::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16106 Gepost op: 22-05-2013, 18:19:26 »
Dat de highscore van Molière bij Solitaire nog maar 2 punten onder de mijne zit :o
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16107 Gepost op: 22-05-2013, 18:43:35 »
Dat de highscore van Molière bij Solitaire nog maar 2 punten onder de mijne zit :o
Haha, begin je het al benauwd te krijgen? ;D
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16108 Gepost op: 22-05-2013, 19:23:43 »
Haha, begin je het al benauwd te krijgen? ;D
Ja ;D

OT: Imagine Dragons komt in november terug naar Nederland :D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16109 Gepost op: 22-05-2013, 19:30:23 »



OT: er zijn nieuwe biljetten van €5 in omloop  :o
dat werd begin dit jaar aangekondigd. Ik heb er hier vier liggen. Ongekreukt, dus zo uit de bundel.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16110 Gepost op: 23-05-2013, 10:28:54 »
Van harte Jann!

Ik heb eindelijk het ledje op mijn laptop ontdekt wat brandt als ik CAPS LOCK aan heb staan :-[
Keep calm and eat chocolates!

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16111 Gepost op: 24-05-2013, 08:17:29 »
Binnenkort (misschien volgende maand, misschien september, wie zal het zeggen), zijn mijn vaste lasten hoger dan mijn salaris. Als iemand een bijbaantje voor me heeft, dan hoor ik het graag.  ::oink::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16112 Gepost op: 24-05-2013, 20:09:57 »
PostNL, wellicht, of is dat niet te combineren met wat je nu doet? Als je conditie hebt, en niet bang bent voor een druppel regen: probeer het gewoon?

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16113 Gepost op: 26-05-2013, 13:03:58 »
PostNL, wellicht, of is dat niet te combineren met wat je nu doet? Als je conditie hebt, en niet bang bent voor een druppel regen: probeer het gewoon?

daar ben ik afgewezen, omdat ik niet flexibel genoeg was. In de schoolvakanties moet ik immers wel hele dagen werken.

OT: ik kan echt niet rekenen. Ik heb me ergens misrekent in mijn vaste lasten en die zijn 200 euro lager dan ik dacht  ::schaam:: Maar ja, drie dagen gestresst voor niks.   ::rofl:: Toch nog bedankt voor alle knuffels.  ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16114 Gepost op: 26-05-2013, 16:10:54 »
::rofl:: des te beter Mloesje! t Is toch wel krap genoeg :(
Keep calm and eat chocolates!

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16115 Gepost op: 26-05-2013, 20:19:59 »
dat zeker, voorlopig zit ik nog wel even aan de Lidl vast, maar gelukkig niet aan de voedselbank.  :D

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16116 Gepost op: 30-05-2013, 18:18:16 »
Dat Molière gisteren m'n Solitaire-topscore heeft verbeterd ::oink::
In andere woorden: dat wordt weer elk moment van m'n vrije tijd Solitaire spelen ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16117 Gepost op: 30-05-2013, 20:02:23 »
dat zeker, voorlopig zit ik nog wel even aan de Lidl vast, maar gelukkig niet aan de voedselbank.  :D
Pas op met de Lidl, die hebben in het afgelopen half jaar hun prijzen voor dagelijkse levensbehoeften fors verhoogd, waardoor ze met sommige artikelen Albert Heijn naar de kroon steken.

Wat te denken van een pak halfvolle melk, van 42 naar 49, naar 52 en 57 cent, en nu sinds deze week 65 cent. Brood (Sesam meergranenbrood 20 (pro)cent in prijs gestegen. Eerst 99 cent, nu 1,19.


Kleine prijsverlagingen kondigt men groot aan, maar forse prijsverhogingen voert met geruisloos in.


Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16118 Gepost op: 30-05-2013, 20:13:35 »
Dat Molière gisteren m'n Solitaire-topscore heeft verbeterd ::oink::
In andere woorden: dat wordt weer elk moment van m'n vrije tijd Solitaire spelen ;D
Oh, je hebt het ontdekt. ;D
Succes dan maar. Dat wordt nog een hele opgave. :P
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #16119 Gepost op: 31-05-2013, 17:08:10 »
Mn inbox heeft het punt bereikt dat de spanjaarden fijn het binnen- en buitenland veroverden :)
..om vervolgens een hoop vernietiging in te luiden ::vergroot::


oei, dat wordt nog wat.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.