Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923449 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17340 Gepost op: 22-07-2014, 10:05:43 »
Jongens nee :P. Het is zodat je van ver kunt zien dat de hele rij bezet is er niet in hoeft te rijden om alle plekjes langs te gaan xd.
Hebben jullie nooit dat je langs een rij rijd dan denkt  oeh die is leeg en dan kom je bij de plek aan blijkt het een klein autoje te zijn ofzo die je niet kon zien.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17341 Gepost op: 22-07-2014, 10:47:45 »
Jongens nee :P. Het is zodat je van ver kunt zien dat de hele rij bezet is er niet in hoeft te rijden om alle plekjes langs te gaan xd.
Hebben jullie nooit dat je langs een rij rijd dan denkt  oeh die is leeg en dan kom je bij de plek aan blijkt het een klein autoje te zijn ofzo die je niet kon zien.

Ja, maar dat kan dus toch ook alleen al met dat laatste systeem (Dat bord met hoeveel plekken er per laan nog vrij zijn)?? Daar heb je niet een lichtje bij elke parkeerplek voor nodig.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17342 Gepost op: 22-07-2014, 11:15:01 »
Ja, maar dat kan dus toch ook alleen al met dat laatste systeem (Dat bord met hoeveel plekken er per laan nog vrij zijn)?? Daar heb je niet een lichtje bij elke parkeerplek voor nodig.

Het is denk ik efficiënter om beide te doen. Als je alleen dat bord hebt moet je alsnog in de rij naar een plek zoeken. Als je dan ook nog de lampjes erbij hebt kun je direct naar een vrije plek rijden zonder te moeten zoeken.

Tenminste dat is het enige wat ik kan bedenken door beide systemen te doen.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17343 Gepost op: 22-07-2014, 11:40:34 »
Het is denk ik efficiënter om beide te doen. Als je alleen dat bord hebt moet je alsnog in de rij naar een plek zoeken. Als je dan ook nog de lampjes erbij hebt kun je direct naar een vrije plek rijden zonder te moeten zoeken.

Tenminste dat is het enige wat ik kan bedenken door beide systemen te doen.

das waar, al vraag ik me af hoeveel winst je daarmee nou echt boekt (ten opzichte van alle kosten om al die lampjes te plaatsen!)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17344 Gepost op: 22-07-2014, 22:17:42 »
Naar eerdere klachten op dit forum gelezen te hebben (van o.a. Loezel, Starlight en mijzelf) is het toch fijn om te weten dat er ook nog vrolijke en hulpvaardige buschauffeurs werken bij Qbuzz.  ::jaja::

Ik zat al in de bus te wachten, toen er een mevrouw de bus inliep. Ze was bij haar buslijn vergeten uit te checken, maar je kan eigenlijk alleen maar bij dezelfde lijn uitchecken en die kwam pas over een half uur weer. Dus wat deed mijn buschauffeur? Hij zette het apparaat om naar de lijn waar zij op had gereden, zodat ze kon uitchecken, en daarna zette hij het weer terug naar mijn lijn. Top. ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17345 Gepost op: 22-07-2014, 22:31:01 »
 ::ok:: Wat goed zeg  ::bravo::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17346 Gepost op: 22-07-2014, 23:49:13 »
Ik had problemen met inloggen op de server van mijn website. Ik verwachte dat hij was gehackt en de helpdesk vroeg daarna gewoon om mijn wachtwoord. Like hell i'll give him that :P

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17347 Gepost op: 24-07-2014, 15:11:10 »
Facebook doet aan versiebeheer. Als ik een bericht wijzig, kunnen mijn vrienden niet alleen zien dat het bericht gewijzigd is, maar ook wat er eerst stond. Waarom? ???

Ontdekking van gisteren was dat de textielcontainer er niet meer stond. Voor niks met een vuilniszak vol oude kleren de halve binnenstad door gezeuld.
If I was a haircut would you wear a hat?

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17348 Gepost op: 24-07-2014, 15:19:23 »
Facebook doet aan versiebeheer. Als ik een bericht wijzig, kunnen mijn vrienden niet alleen zien dat het bericht gewijzigd is, maar ook wat er eerst stond. Waarom? ???

Op zich niet gek toch? Stel dat jij een statusupdate deelt die veel vrienden leuk vinden. En dan verander je het achteraf ineens in iets anders, dan kun je op die manier eventueel zien dat er iets niet in de haak is.

Stel bijv. dat jij schrijft: 'Wat een mooie dag vandaag.' En ::lukie:: klikt op 'vind ik leuk'. Maar dan verander je het snel in iets anders: 'Als de lente komt, dan gooien we bommen op Rotterdam'. Dan heeft ::lukie:: heel wat uit te leggen aan zijn Feyenoord-vrienden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17349 Gepost op: 24-07-2014, 15:21:46 »


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17350 Gepost op: 24-07-2014, 16:17:55 »
Op zich niet gek toch? Stel dat jij een statusupdate deelt die veel vrienden leuk vinden. En dan verander je het achteraf ineens in iets anders, dan kun je op die manier eventueel zien dat er iets niet in de haak is.

Goed punt. Ga je er dus wel vanuit dat mensen die dingen op Facebook posten niet te vertrouwen zijn. Maar dan is het toch voldoende om aan te geven dat het bericht bewerkt is? Kan ::lukie:: zeggen: " ::megafoon:: Daar stond eerst wat anders!" en vervolgens mijn bericht niet meer leuk vinden. Snap niet waarom facebook wil dat de complete historie voor iedereen zichtbaar blijft.

Als ik een domme spelfout maak of iets op een andere manier/niet meer wil zeggen, wil ik helemaal niet dat anderen dat alsnog terug kunnen vinden. :P
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17351 Gepost op: 24-07-2014, 16:19:51 »
::rofl::  Jullie nemen ook wel een mooi voorbeeld ::rofl::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17352 Gepost op: 24-07-2014, 20:16:05 »
Waarom zou je de functie van een bericht verwijderen hebben als vervolgens iedereen dat bericht nog kan lezen ::rofl:: wat is nou het nut van verwijderen dan.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17353 Gepost op: 24-07-2014, 21:47:28 »
Neej, wijzigen. :P

Verwijderen kan nog steeds. Dan kunnen alleen Facebook zelf en de NSA er nog bij.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17354 Gepost op: 24-07-2014, 21:48:17 »
Zou idd beter kunnen staan: dit bericht is aangepast. Anders is het idd nogal zinloos.

OT: Roos is blijkbaar een populaire meisjesnaam... Wij werken in de vakanties met meerdere locaties samen. Ik stond op een groep waar alle kleuters zaten van 2 verschillende locaties. Ik had 19 kinderen en ik had vier meiden die Roos heetten. Ik zei al tegen mijn collega: als je nou een naam van een meisje niet weet, roep maar gewoon Roos, 50% kans dat het goed is.  ::rofl::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17355 Gepost op: 24-07-2014, 21:49:03 »
Loezel heeft 11 jongens bij de opvang
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17356 Gepost op: 24-07-2014, 21:51:35 »
Nieky kan rekenen  ::bravo::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17357 Gepost op: 24-07-2014, 21:54:44 »
 ;D Geen idee of het er idd 9 waren, om en na bij 50% van mijn meiden heette Roos. Maar er waren ook wel veel jongens.  :P

Met het naar buiten gaan was het wel irritant, met namen checken of je alle kinderen nog hebt, gelukkig zijn ze allemaal van de leeftijd dat ze hun eigen achternaam herkennen. Anders was het helemaal leuk geworden.  ;D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17358 Gepost op: 25-07-2014, 12:36:48 »
Oeps.. had op een of andere manier de notificaties aan gezet van t forum.. Dat verklaarde mijn overvolle WIDM map in mijn inbox..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17359 Gepost op: 25-07-2014, 18:26:19 »
Komkommer met aromat, lekker :D