Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923239 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17940 Gepost op: 7-02-2015, 19:31:46 »
wat een rare fiets is dat, als die om een boom heen past.


Heb je al geprobeerd de boom om te zagen?

 ::rofl:: Denk niet dat ze dat van de gemeente heel leuk vinden  ;D Ik ga nog wel even onhandig staan doen en dat slot op een of andere manier proberen op te krijgen.




Kunst vind ik ook een tof idee. Al is het een mannenfiets, dus dan krijg ik waarschijnlijk commentaar dat de vrouw niet goed gerepresenteerd is binnen het werk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17941 Gepost op: 7-02-2015, 19:36:44 »
Dacht ik gisteren te kijken naar Maarten van Rossem die zijn baard had afgeschoren. Bleek het zijn zus Sis te zijn.




 ::rofl:: ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17942 Gepost op: 7-02-2015, 20:03:42 »
Kunst vind ik ook een tof idee. Al is het een mannenfiets, dus dan krijg ik waarschijnlijk commentaar dat de vrouw niet goed gerepresenteerd is binnen het werk.

Moet je je fiets een vrouwennaam geven, en vermelden dat je fiets nog nog worstelt met het concept seksuele identiteit.
Hetgeen overigens heel goed te begrijpen is. Dergelijke zaken zijn ook heel ingewikkeld om een passend en relevant antwoord op te vinden, als je geen brein hebt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17943 Gepost op: 7-02-2015, 20:08:41 »
Een fiets kan daar best mee worstelen, moet je niet denigrerend over doen: het is namelijk door de maatschappij verzonnen dat zij 'mannelijk' of 'vrouwelijk' zijn, dat is niet hun eigen keuze.


Ik bedenk me nu dat die fiets, ondanks zijn mannelijke construct, toch wel enigszins vrouwelijk is - omdat hij dus in principe aan een paal vast.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17944 Gepost op: 7-02-2015, 20:15:27 »
Een fiets kan daar best mee worstelen, moet je niet denigrerend over doen: het is namelijk door de maatschappij verzonnen dat zij 'mannelijk' of 'vrouwelijk' zijn, dat is niet hun eigen keuze.

Mogen andere dingen/personen dan wel kiezen of ze mannelijk of vrouwelijk zijn :o ?!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17945 Gepost op: 7-02-2015, 20:19:50 »
Ja en nee  ;D Maar dat wordt te off topic

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17946 Gepost op: 8-02-2015, 12:44:46 »
::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17947 Gepost op: 9-02-2015, 20:57:15 »
Een onderwerp dat ik maanden geleden heb aangedragen, wordt nu bij Radar behandeld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17948 Gepost op: 9-02-2015, 22:08:49 »
 ::ok:: welk onderwerp?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17949 Gepost op: 12-02-2015, 13:46:44 »
Mijn tenniclub heeft me zonder overleg ingepland voor een cursus, op de avond van de finale van widm.  ::oink:: op de andere datum kon ik niet, dus het zal toch moeten vrees ik.  ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17950 Gepost op: 12-02-2015, 15:45:41 »
instant noodles zijn helemaal niet zo lekker als menigstudent zegt xd. Zelf koken is echt een stuk lekkerder ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17951 Gepost op: 12-02-2015, 15:56:35 »
Jaaa maar ze zijn supereenvoudig en supergoedkoop.

En veel studenten kunnen gewoon niet koken ::) :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17952 Gepost op: 12-02-2015, 19:36:39 »
super eenvoudig en super goedkoop, klopt helemaal, daarom had ik het ook gekocht. Ik ben blij dat ik er in eerste instantie maar 1 heb gekocht, want ik vind het echt niet te eten. Dan eet ik nog liever droog brood

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17953 Gepost op: 12-02-2015, 21:05:06 »
Ziggo heeft me toch afgesloten. Morgen maar weer eens bellen met mijn grote vrienden.  ::)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17954 Gepost op: 12-02-2015, 22:48:46 »
Moltalk kaartjes gaan wel heel snel de deur uit :o
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17955 Gepost op: 12-02-2015, 23:48:51 »
super eenvoudig en super goedkoop, klopt helemaal, daarom had ik het ook gekocht. Ik ben blij dat ik er in eerste instantie maar 1 heb gekocht, want ik vind het echt niet te eten. Dan eet ik nog liever droog brood

Volledig mee eens ::jaja::

Maar gewoon een pastasausje is ook heel makkelijk te maken hoor.
En veel gezonder, moet ook vanwege mijn opleiding even toevoegen ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17956 Gepost op: 13-02-2015, 10:35:15 »
super eenvoudig en super goedkoop, klopt helemaal, daarom had ik het ook gekocht. Ik ben blij dat ik er in eerste instantie maar 1 heb gekocht, want ik vind het echt niet te eten. Dan eet ik nog liever droog brood

Mee eens. Ik hoorde er ook steeds over, dus 1 keer geprobeerd daarna nooit meer. Na 1 hap had ik voldoende haha. Heb toen snel wat zelf in elkaar gedraaid. Smaakt beter en je weet wat er allemaal in gaat  ::jaja::.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17957 Gepost op: 13-02-2015, 12:04:29 »
::ok:: welk onderwerp?
zie je reactie nu pas. Het ging om het gevolg dat de renteverlaging had op de maandlasten als je een spaarhypotheek hebt.

Ik berekende vorig jaar dat mij die forse renteverlaging van ruim anderhalf procent geen voordeel zou opleveren, zelfs nadeel. Hoe de rente ook uitvalt, bij een spaarhypotheek heb je amper voor- of nadeel van een rentewijziging. Dat komt, omdat bij een verlaging de premie voor de bijbehorende verzekering ook aangepast wordt, zodat het ''totaalplaatje'' in evenwicht blijft.

Je zou er nog enige invloed op kunnen hebben door je rentevaste periode ter verkorten, maar dat kan voor een volgende periode nadelig uitpakken.

Radar gaf aan dat ze het onderwerp in behandeling wilden nemen, wanneer er meerdere soortgelijke signalen binnen zouden komen.

Het bleek dus inderdaad een probleem te zijn. Veel mensen rekenden zich rijk, en keken alleen naar de renteverlaging. Doel van een spaarrekening is dat er op het eind van de looptijd een gegarandeerd bedrag is bereikt, en daar zijn twee elementen voor nodig: de rente en de premie.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17958 Gepost op: 15-02-2015, 18:41:21 »
Er is ineens een stukje van mijn tand af.  :o

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #17959 Gepost op: 16-02-2015, 14:39:23 »
Vlakbij Enschede staan Schotse Hooglanders!
Ich bin ein Bärliner!