Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1927444 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18800 Gepost op: 23-01-2016, 18:09:01 »
Ik heb Kamikazecaafjes in huis genomen....de jonkies wonen nu ruim drie weken op de bovenetage van de caviaflat maar zijn vannacht, met opzet of per ongeluk, naar beneden gesprongen en liepen vanochtend vrolijk door de woonkamer toen manlief beneden kwam. Blijkbaar hebben ze de hele woonkamer verkend want ze hebben een heel spoor achtergelaten ;D

Ik heb nog nooit de caviahokken hoeven afsluiten maar bij deze twee is het dus wel nodig :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18801 Gepost op: 23-01-2016, 18:35:32 »
Je weet zeker dat het geen gremlins zijn? Die zijn overdag poeslief..........

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18802 Gepost op: 24-01-2016, 19:15:20 »
Niet alleen van vandaag, maar al het hele weekend: ik merk dat ik weer in een forumspel zit, ik kijk ff niet en m'n hele PM box zit weer vol. ::oink::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18803 Gepost op: 25-01-2016, 20:59:48 »
Ik kan niet meer tegen drop :(

Sinds 1 januari snoep ik vrijwel niet meer. Vrijdag voor het eerst weer eens (suikervrije) drop genomen, een klein zakje van 100 g, en dan daar net iets meer dan de helft van. Vorig jaar at ik 100g met gemak in 1x op. Nu had ik van die ruime helft de hele avond diarree. Nja, er heerst griep, dus dat kan t ook zijn, lichte versie of zo. Vandaag even getest met de rest van het zakje. Helaas, weer mis...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18804 Gepost op: 25-01-2016, 21:29:36 »
Ik heb wel gehoord ja dat drop kan zorgen voor diarree. Weet alleen niet meer hoe dat precies zat

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18805 Gepost op: 25-01-2016, 21:35:03 »
Ja of het is de stevia in deze suikervrije dropjes. Nja, beter maar niet eten dus :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18806 Gepost op: 25-01-2016, 22:39:52 »
Ohja, ontdekking van tijden geleden. Sommige mensen hebben een genetische afwijking waardoor Stevia ipv zoet heel bitter smaakt.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18807 Gepost op: 26-01-2016, 10:57:41 »
Suikervrije gummibeertjes zijn een legendarisch laxeermiddel, door de zoetstof lycasin c.q. maltitol.

Daar schijnt de veilige dosis ongeveer 10 gummibeertjes te zijn, of misschien 15 als je een risicootje durft te nemen - en anders riskeer je een nacht lang wenend op het toilet terwijl je ingewanden experimentele nieuwe vormen aannemen.
Wat overigens wel een goed moment is om de zoveelste review te schrijven bij het 5-ponds pak suikervrije gummibeertjes op Amazon ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18808 Gepost op: 26-01-2016, 11:46:09 »
Suikervrije gummibeertjes zijn een legendarisch laxeermiddel, door de zoetstof lycasin c.q. maltitol.

Daar schijnt de veilige dosis ongeveer 10 gummibeertjes te zijn, of misschien 15 als je een risicootje durft te nemen - en anders riskeer je een nacht lang wenend op het toilet terwijl je ingewanden experimentele nieuwe vormen aannemen.
Wat overigens wel een goed moment is om de zoveelste review te schrijven bij het 5-ponds pak suikervrije gummibeertjes op Amazon ::ok::

bovenstaande geldt ook voor de suikervrije dropjes van Klene..
op de verpakking wordt vermeld dat 'overmatig gebruik een laxerende werking kan hebben'
er was eens......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18809 Gepost op: 26-01-2016, 12:35:49 »
Nooit meer slapen is verfilmd.. was een heel mooi en bijzonder boek. Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de film, of ze de boodschap goed weten over te brengen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18810 Gepost op: 28-01-2016, 20:03:47 »
Oh jeej... Ik ontdekte dat een oud collega van mij een van de kandidaten is bij wie is de mol inc. Roosendaal ::vergroot::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18811 Gepost op: 28-01-2016, 22:07:47 »
Er zijn meerdere mensen die oprecht geloven dat de aarde een platte schijf is. En dat dus alle foto's enzo van de NASA nep zijn en alle ruimtereizen ook.

En dan komen ze met argumenten als:
"It's because the Sun is rotating within the flat Earth atmosphere and it's not 93 million miles away and it's not bigger than 30 miles in diameter. So It acts like a spotlight covering the parts of Earth with it's light in circular motion and so creating day and night."

 ::rofl:: ::rofl::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18812 Gepost op: 30-01-2016, 12:21:46 »
"Het eeuwige leven is geen roos die in bloei staat, maar een die verwelkt."



Aldus een willekeurige man naast me in de trein.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18813 Gepost op: 2-02-2016, 12:16:09 »
Ik heb geweldige vrienden ::love::
De no-questions-asked-natuurlijk-kan-je-blijven-slapen-type

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18814 Gepost op: 2-02-2016, 12:45:39 »
Aww das wel lief :) ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18815 Gepost op: 4-02-2016, 21:54:42 »
Wokkelreactor is woord van de dag bij Van Dale

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18816 Gepost op: 7-02-2016, 10:47:12 »
Ik kwam gisteren op de terugweg van de spelletjesdag tot ontdekking dat ik spelletjes spelen steeds leuker ga vinden door alle nieuwe spelletjes die ik leer (en door het gezelschap natuurlijk).
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18817 Gepost op: 7-02-2016, 10:49:41 »
Er zijn molloten die wekelijks 100en links voorzien van allerlei extincties in Engels, Spaans en Nederlands om voor de uitzending info te zoeken die ze eigenlijk niet willen vinden ::oink::
En dan zijn er vele volgers die de redactie dan uitmaken voor sufferds (en erger) omdat de redactie wat werk vooruit doet en niet alles op zaterdagavond tijdens de uitzending kan doen.

Ik realiseer me dat ik vooral op WIDM afknap vanwege dit soort molloten :-[ want an sich is het echt een leuk programma.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18818 Gepost op: 7-02-2016, 11:31:07 »
Mee eens Swifty ::jaja::

Alhoewel als je als programmamakers weet dat er zulke mensen zijn het ook niet handig is
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #18819 Gepost op: 7-02-2016, 14:59:08 »
Dat is ook een rede waarom ik veel minder op de mollotensites zit dan voorheen. Ik kijk nog wel af en toe, maar zeker niet meer alles. Op die manier geniet ik weer wekelijks van het programma!
Ich bin ein Bärliner!