Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1921583 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7880 Gepost op: 14-02-2008, 22:11:21 »
mooi rapport! ::ok:: alleen... klinkt miss beetje raar... maar ik had juist voor Godsdienst iets meer van jou verwacht ??? ::)

Nou, godsdienst gaat bij ons over kerkgeschiedenis en dergelijke, en dat is allemaal ellende: ruzies, schorsingen, afscheidingen en al dat geblabla. Dat vind ik echt allemaal gezeik. Ik denk veel liever na over hoe ik mijn leven kan inrichten met mijn God enzo, maar daar gaat het vak Godsdienst (helaas) niet over.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7881 Gepost op: 14-02-2008, 22:28:52 »
Nou, godsdienst gaat bij ons over kerkgeschiedenis en dergelijke, en dat is allemaal ellende: ruzies, schorsingen, afscheidingen en al dat geblabla. Dat vind ik echt allemaal gezeik. Ik denk veel liever na over hoe ik mijn leven kan inrichten met mijn God enzo, maar daar gaat het vak Godsdienst (helaas) niet over.

ohzo :) dan snap ik t  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7882 Gepost op: 15-02-2008, 08:35:11 »
Dat goede cijfer voor Nederlands komt zeker door ons, dat dank je vast aan al dat posten hier  ::hypocriet::  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7883 Gepost op: 15-02-2008, 12:15:38 »
Nou, Willemson post hier inderdaad wel altijd taalkundig nette berichen (hoofdletter, leestekens en dergelijke). Geen forumtaal ofzo.  ;D

-----------------------

Mijn ontdekking van vandaag: Corsicaanse nationalistische studenten zijn stom! :(
Moet je zien wat voor achterlijke reactie ik kreeg op een vriendelijke vraag van mij op hun forum: >:(

Citaat
Koen tu devrais plutôt t'interesser aux effets néfastes de la légalisation des drogues dans ton pays (on en voit les conséquences sur toi) !!!!! Soprattuttu s'è tù ùn parli corsu !!!!

Wat een mafkees, is er iemand geïnteresseerd in hun onafhankelijkheidsstrijd, reageert die wannabe op die manier. ::niet-ok::
Dus geef ik hem een lesje in beleefdheid: >:D

Citaat
Je ne sais pas pourquoi tu réagis comme cela. J'ai seulement demandé si quelqu'un pourrait m'expliquer un peu les différences entre les partis nationalistes.

C'est dommage que tu sois si hostile. Heureusement, la réaction de votre compatriote Yvan Colonna par courrier était beaucoup plus gentille.
Clairement, il comprend l'importance de la publicité.

Si vous cherchez vraiment à atteindre quelque chose de positive, vous feriez mieux d'être un peu plus gentils aux étrangers qui s'intéressent à la Cause Corse.

Yvan Colonna is voor hun een soort held (categorie Che Guevara), dus hopelijk zet dit hem aan het denken. ;D
« Laatst bewerkt op: 15-02-2008, 12:18:28 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7884 Gepost op: 15-02-2008, 12:53:22 »
Dit weekend ga ik (hoogstwaarschijnlijk) over de 3000 postst heen!  :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7885 Gepost op: 15-02-2008, 12:53:53 »
Een vertaling zou wel handig zijn KD. Mijn Frans is niet meer wat het geweest is en het was al niet heel byzonder. :P En misschien geldt dat wel voor meerderen.

Kan het een beetje volgen maar net niet goed genoeg. Snap dat hij iets zegt over de drug bij ons... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7886 Gepost op: 15-02-2008, 12:54:27 »
Dit weekend ga ik (hoogstwaarschijnlijk) over de 3000 postst heen!  :o

Spammerd! >:D
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7887 Gepost op: 15-02-2008, 12:55:33 »
Spammerd! >:D

Begin augustus zat ik nog niet eens op 500  ::oink::  ::schaam::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7888 Gepost op: 15-02-2008, 13:04:37 »
Een vertaling zou wel handig zijn KD. Mijn Frans is niet meer wat het geweest is en het was al niet heel byzonder. :P En misschien geldt dat wel voor meerderen.

Kan het een beetje volgen maar net niet goed genoeg. Snap dat hij iets zegt over de drug bij ons... ::)

A ja, sorry. :-[ Hij zegt:

Citaat
Koen, je kan je maar beter interesseren voor de funeste effecten van de legalisering van drugs in jouw land (de gevolgen daarvan zijn bij jou terug te zien) !!! *Corsicaans blabla, begrijp ik ook niet precies, iets over de Corsicaanse taal*
En ik antwoord:
Citaat
Ik weet niet waarom je zo reageert. Ik heb alleen maar gevraagd of iemand me een beetje de verschillen uit zou kunnen leggen tussen de Corsicaanse politieke partijen.

Het is jammer dat je zo vijandig bent. Gelukkig was de reactie van jouw landgenoot Yvan Colonna per brief heel wat vriendelijker. Hij begrijpt duidelijk wel het belang van publiciteit.

Als jullie werkelijk iets positiefs hopen te bereiken, dan zouden jullie beter een beetje vriendelijker kunnen zijn richting buitenlanders die zich interesseren voor de Corsicaanse zaak.

Inmiddels heb ik alweer een (vijandige) reactie terug, waarin hij zegt dat buitenlanders zijn land naar de knoppen helpen en dat ik dat toch zou moeten weten.... :-\\
In ieder geval heb ik hem nu een beetje uit de tent gelokt; die laatste reactie die ik heb binnengekregen kan ik wel gebruiken om de denkwijze van Corsicaans nationalisten te beschrijven.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2008, 13:06:52 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7889 Gepost op: 15-02-2008, 18:47:16 »
Inmiddels heb ik alweer een (vijandige) reactie terug, waarin hij zegt dat buitenlanders zijn land naar de knoppen helpen en dat ik dat toch zou moeten weten.... :-\\

 ::rofl:: wat een mafkees

Citaat
In ieder geval heb ik hem nu een beetje uit de tent gelokt; die laatste reactie die ik heb binnengekregen kan ik wel gebruiken om de denkwijze van Corsicaans nationalisten te beschrijven.

heel goed! ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7890 Gepost op: 15-02-2008, 18:52:27 »
Er hangt een zure,muffe,kots en rot lucht in dat bejaardenhuis in Amsterdam, mijn hemel!  ::ohno::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7891 Gepost op: 15-02-2008, 18:53:20 »
Er hangt een zure,muffe,kots en rot lucht in dat bejaardenhuis in Amsterdam, mijn hemel!  ::ohno::

da's ouwemensenlucht
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7892 Gepost op: 15-02-2008, 18:54:40 »
da's ouwemensenlucht

Dat meurt ouwemensenlucht echt ontiegelijk! ... Niet te harden  ::ohno::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7893 Gepost op: 15-02-2008, 19:11:33 »
Dat meurt ouwemensenlucht echt ontiegelijk! ... Niet te harden  ::ohno::

En daar werk ik dus acht uur per dag in :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7894 Gepost op: 15-02-2008, 19:41:27 »
En daar werk ik dus acht uur per dag in :(

ik zou nog ff door de dettol gaan en een lekker geurtje opdoen voor Test uit de trein stapt ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7895 Gepost op: 15-02-2008, 19:45:44 »
ik zou nog ff door de dettol gaan en een lekker geurtje opdoen voor Test uit de trein stapt ;)

Een warme douche met een lkker geurende doucheschuim doet wonderen , en met de nodige parfum ben ik klaar voor ontvangst ::tandpastasmiley:: En anders heb ik nog wel een bossie knijpers ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7896 Gepost op: 15-02-2008, 19:47:49 »
Een warme douche met een lkker geurende doucheschuim doet wonderen , en met de nodige parfum ben ik klaar voor ontvangst ::tandpastasmiley:: En anders heb ik nog wel een bossie knijpers ;D

 ::ok:: doe m de groeten :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7897 Gepost op: 15-02-2008, 19:52:59 »
er zat een slotje op het ontdekking van de dag topic ???
Menno is gek

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7898 Gepost op: 15-02-2008, 22:13:00 »
Ik ben niet de enige in huis die dingen zoek maakt. ::niet-ok::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #7899 Gepost op: 15-02-2008, 22:16:01 »
DAISY! :D