Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923214 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10080 Gepost op: 28-01-2009, 12:18:04 »
ik verbaas me er nog steeds over dat zo'n onschuldige opmerking over t of d zoveel opschudding en lol met zich meebrengt. lekker even keten met z'n allen. ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10081 Gepost op: 28-01-2009, 12:35:12 »
Gelukkig woon ik niet in Nederland en ben ik nog niet bejaard  ::zweet:: ::zweet::  want de een kan vreemde poedertjes enzo maken en de ander zou die mij makkelijk kunnen toedienen.En net die 2 pesten mij nu reeds........   :-\\ :-\\

En vlak mij niet uit  >:D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10082 Gepost op: 28-01-2009, 12:36:39 »
yes, de heksenclub breidt zich gestaag uit.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10083 Gepost op: 28-01-2009, 18:32:51 »
wij hebben nou thuis een bureau met computer en internet ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: we hebben alleen nog geen stroom  :-\\
hoe kun je dan internet hebben, gaat dat op kolen? ::oink::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10084 Gepost op: 28-01-2009, 18:37:04 »
En vlak mij niet uit  >:D
Ooooow,nu begrijp ik de opmerking van een niet nader te noemen persoon dat hij het niet zo heeft op natscheren.Hij is gewoon bang dat het scheermesje in verkeerde handen zou kunnen vallen  ::jaja:: ::jaja:: (eerlijk gezegd had ik dit niet van m@ri@nne verwacht,ik dacht dat ze een zachtaardige vrouw was,maar blijkbaar zachtaardig met een  >:D kantje  ::jaja:: )

@ ibung  ::heks:: ,hou je teut  ::rofl:: ::rofl::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10085 Gepost op: 28-01-2009, 18:40:46 »
- Dwaas vindt dit maar een akelig forum met al die  >:D's en  ::heks::-en -        ::hypocriet::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10086 Gepost op: 28-01-2009, 20:45:52 »
Tja wij zijn (ik was) altijd heel erg mild voor je geweest ;D ::) ;)


::rofl:: ::rofl::  ::bravo:: ::bravo::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10087 Gepost op: 28-01-2009, 22:37:25 »
Secret mol

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10088 Gepost op: 28-01-2009, 22:38:53 »
2 verschillende sokken ::oink::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10089 Gepost op: 28-01-2009, 22:40:41 »
dat moet een aanwijzing zijn!!!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10090 Gepost op: 28-01-2009, 22:44:16 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10091 Gepost op: 29-01-2009, 10:08:46 »
Reserveren...  ::rofl::

Plassen in Venetie kost voortaan 3 euro
Als je in Venetië je blaas wil legen, moet je daarvoor vanaf 1 februari diep in de buidel tasten. De stad heeft een heffing van 3 euro per keer ingevoerd op het gebruik van de openbare toiletten. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Maar omdat Venetië een goed geďnformatiseerde stad is, met sinds kort overal draadloos internet, kan je ook online reserveren. Dan kost je plas maar 2 euro. Probleem daarbij is wel dat het plasmoment vooraf moet worden besproken. De tarieven gelden voor het hoogseizoen, te beginnen met de carnavalsmaand februari. Daarbuiten gelden halve prijzen. De Venetianen zelf betalen veel minder. Zij kunnen zich zich voor slechts 25 cent ontlasten na het tonen van een gemeentelijke 'pispas'. Ook voor toeristen is een speciale 'WC Card' in de maak, maar die kost 7 euro en 9 in het hoogseizoen. Die pas is een week geldig en geeft recht op hoogstens tien toiletbezoeken. Burgemeester Cacciari geeft toe dat de plastaks geen sympathieke maatregel is, maar zegt dat de stad het geld nodig heeft voor onderhoud aan monumenten en het uitbaggeren van kanalen. Het risico lijkt evenwel groot dat veel toeristen de heffing zullen ontwijken en afgelegen stegen of café-wc's zullen opzoeken.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10092 Gepost op: 29-01-2009, 11:47:25 »
nou ja zeg!!
mannelijke toeristen moeten dan maar een uritip meenemen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10093 Gepost op: 29-01-2009, 16:49:22 »
Hoe je verborgen url's moet posten  ::ok::

thx Swifty  ::bravo::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10094 Gepost op: 29-01-2009, 19:23:02 »
graag gedaan  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10095 Gepost op: 29-01-2009, 20:06:17 »
Ooooow,nu begrijp ik de opmerking van een niet nader te noemen persoon dat hij het niet zo heeft op natscheren.Hij is gewoon bang dat het scheermesje in verkeerde handen zou kunnen vallen  ::jaja:: ::jaja:: (eerlijk gezegd had ik dit niet van m@ri@nne verwacht,ik dacht dat ze een zachtaardige vrouw was,maar blijkbaar zachtaardig met een  >:D kantje  ::jaja:: )

@ ibung  ::heks:: ,hou je teut  ::rofl:: ::rofl::

haha , zo zie je maar weer koekoe , "stille wateren hebben diepe gronden"  Vertaling voor de Belgen, Stille wateren hebben diepe gronden: mensen die zich niet uitlaten, hebben heel dikwijls diepe gedachten; ze zijn meer dan ze schijnen. >:D [Zal koekoe dit begrijpen ::)]
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10096 Gepost op: 29-01-2009, 20:33:52 »
haha , zo zie je maar weer koekoe , "stille wateren hebben diepe gronden"  Vertaling voor de Belgen, Stille wateren hebben diepe gronden: mensen die zich niet uitlaten, hebben heel dikwijls diepe gedachten; ze zijn meer dan ze schijnen. >:D [Zal koekoe dit begrijpen ::)]

m@ri@nne heeft een  >:D trekje,dat was dus een ontdekking. Maar dan 'vertaald' m@ri@nne een uitdrukking wat zelfs de stomste Belg(jaja ik dus) ook wel begrijpt  ::rofl:: ::rofl::

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10097 Gepost op: 30-01-2009, 20:18:04 »
Het is vandaag exact vier jaar geleden dat ik mijn account bij RealityNet aanmaakte. 30-01-2005. Geen idee wat je aan die info hebt, het is niet eens een jubileum...  ::dom::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10098 Gepost op: 30-01-2009, 21:16:58 »
Het is vandaag exact vier jaar geleden dat ik mijn account bij RealityNet aanmaakte. 30-01-2005. Geen idee wat je aan die info hebt, het is niet eens een jubileum...  ::dom::
dat kost je alleen maar een rondje op de molfandag, voor alle aanwezigen. Tenzij je een liedje voor ons zingt in je eerstvolgende podcast.



Zo, DIE heb ik even liggen ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10099 Gepost op: 31-01-2009, 08:44:10 »
Eest was ik ervan overtuigd dat het er niet inzat,maar toen begon ik twijfelen. Na controle ben ik nu helemaal zeker dat het eruit steekt en niet erin zit. M'n twijfel was dus onterecht.  ::jaja::