Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1922321 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10580 Gepost op: 17-05-2009, 15:03:31 »
Drie kaartjes? Gaat het vriendinnetje ook mee?  ::)
Idd,op kosten van de ouwe  ;D ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10581 Gepost op: 17-05-2009, 16:21:07 »
Idd,op kosten van de ouwe  ;D ;D

Je verwent je zoon en schoondochter toch niet teveel he  ;D (ach, ze zal het wel bij 1x laten, zo'n concertje  ::))
Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10582 Gepost op: 17-05-2009, 16:55:30 »
mijn mobiel is vanmorgen kwijt geraakt in de trein :( ik weet niet of ik hem gewoon heb laten vallen of dat hij gepikt is maar hij is iig weg :( heb er net al een uur over gehuild :\'(
Menno is gek

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10583 Gepost op: 17-05-2009, 17:01:27 »
mijn mobiel is vanmorgen kwijt geraakt in de trein :( ik weet niet of ik hem gewoon heb laten vallen of dat hij gepikt is maar hij is iig weg :( heb er net al een uur over gehuild :\'(
Heb je'm al gebeld?
En al aangegeven bij de NS dat je'm kwijt bent?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10584 Gepost op: 17-05-2009, 17:05:35 »
met 2 tegen 1,das niet eerlijk  :\'( :\'(

Koekoe houdt van  ::zweep:: ::zweep:: ::zweep::

Misschien hield ze er rekening mee dat je Belg bent? :-X ::fluit::

Ik krijg het gevoel dat Test ook houdt van ::zweep:: ::zweep:: ::zweep::
Koekoe, op mij kan je rekenen hoor, maar zet dan alsjeblief niks meer op de topic top of flop van dat wat je hoort en ziet tijdens die optredens, want das echt ni te doen ::megafoon:: ::oordoppen::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10585 Gepost op: 17-05-2009, 17:07:58 »
Heb je'm al gebeld?
En al aangegeven bij de NS dat je'm kwijt bent?
ja heb ik al gedaan, ben zelfs in Rotterdam, Delft, Leiden, Utrecht en Amsterdam bij de gevonden voorwerpen geweest. En elke trein die op mijn trein leek ingestapt en even op de plaats gekeken waar ik zat, maar nergens was hij te vinden :-\\Het ergste is nog dat iemand hem heeft uitgezet, hij moet dus gevonden zijn maar door wie???
Menno is gek

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10586 Gepost op: 17-05-2009, 17:08:16 »
Drie kaartjes? Gaat het vriendinnetje ook mee?  ::)

Hoe kan je in godsnaam nou aan een vriendinnetje geraken als je naar zulke muziek luisterd?  Dat arme kind haakt direct af.  ::rofl::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10587 Gepost op: 17-05-2009, 17:20:13 »
ja heb ik al gedaan, ben zelfs in Rotterdam, Delft, Leiden, Utrecht en Amsterdam bij de gevonden voorwerpen geweest. En elke trein die op mijn trein leek ingestapt en even op de plaats gekeken waar ik zat, maar nergens was hij te vinden :-\\Het ergste is nog dat iemand hem heeft uitgezet, hij moet dus gevonden zijn maar door wie???

Shi*t zeg  :-\\ :-\\ :-\\

Hij is uitgezet? Had je hem beveiligd met pincode? Dan kunnen ze er iig niet mee bellen als ze hem weer aanzetten, en is er dus nog hoop dat ie bij gevonden voorwerpen opduikt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10588 Gepost op: 17-05-2009, 17:35:13 »
Shi*t zeg  :-\\ :-\\ :-\\

Hij is uitgezet? Had je hem beveiligd met pincode? Dan kunnen ze er iig niet mee bellen als ze hem weer aanzetten, en is er dus nog hoop dat ie bij gevonden voorwerpen opduikt.
maar het kan ook dat iemand de simkaart eruit haalt en z'n eigen kaart erin stopt.
Menno is gek

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10589 Gepost op: 17-05-2009, 17:56:13 »
waren je baterijen misschien bijna op, dan is dat de reden dat hij uit is.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10590 Gepost op: 17-05-2009, 17:58:44 »
waren je baterijen misschien bijna op, dan is dat de reden dat hij uit is.
nee ik had hem echt net opgeladen. maar het kan nog dat hij is gevallen en door de schok is uitgegaan ofzo.
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10591 Gepost op: 17-05-2009, 19:11:56 »
heb er net al een uur over gehuild :\'(

kom maar hier! ::hug::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10592 Gepost op: 17-05-2009, 19:21:32 »
Echt shit joh :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10593 Gepost op: 17-05-2009, 19:43:03 »
kom maar hier! ::hug::
::hug:: ::hug:: ik heb ook de hele tijd het gevoel, dat ik hem zo weer terug heb. even Ctrl+Z en ik heb hem weer  :-\\
Menno is gek

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10594 Gepost op: 17-05-2009, 21:02:11 »
mijn mobiel is vanmorgen kwijt geraakt in de trein :( ik weet niet of ik hem gewoon heb laten vallen of dat hij gepikt is maar hij is iig weg :( heb er net al een uur over gehuild :\'(

Is me zaterdag ook gebeurd... maar er bestaan nog eerlijke mensen! Maandag lag hij in de post, opgestuurd dor iemand die hem gevonden had! ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10595 Gepost op: 17-05-2009, 21:05:03 »
Is me zaterdag ook gebeurd... maar er bestaan nog eerlijke mensen! Maandag lag hij in de post, opgestuurd dor iemand die hem gevonden had! ::jaja::

hoe komen ze aan je adres dan ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10596 Gepost op: 17-05-2009, 21:06:59 »
hoe komen ze aan je adres dan ::oink::

ze hebben gebeld naar degene waar ICE bijstaat (internationaal erkende afkorting voor 'in case of emergency', kijken ambulancebroeders bv ook naar)... en die gebeld... vervolgens adres gevraagd ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10597 Gepost op: 17-05-2009, 21:10:49 »
ze hebben gebeld naar degene waar ICE bijstaat (internationaal erkende afkorting voor 'in case of emergency', kijken ambulancebroeders bv ook naar)... en die gebeld... vervolgens adres gevraagd ;)

had ik ook kunnen bedenken :-[ ik heb ook ICE-S**** ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10598 Gepost op: 17-05-2009, 21:32:00 »
Is gisteren gebeurd:

Tegen 17.00 uur belt m'n schoonmoeder vanuit Rotterdam of ik m'n portemonnee kwijt ben? Ik had zoiets van hu ???
Ik was net terug van boodschappen doen dus ik kijk in de wandelwagen. Nee dus. Bleek hij dus gevonden te zijn door iemand hier in de wijk. In mijn portemonnee zit een visitekaartje van mijn sch.moeder en de vindster had haar opgebeld.

 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Er zijn nog eerlijke mensen

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #10599 Gepost op: 18-05-2009, 06:54:42 »

Koekoe, op mij kan je rekenen hoor, maar zet dan alsjeblief niks meer op de topic top of flop van dat wat je hoort en ziet tijdens die optredens, want das echt ni te doen ::megafoon:: ::oordoppen::
Hmmm,wacht hoor.Dus als ik het goed heb;stel dat Test en Swifty mij weer eens pesten  ;D dan kan ik op jouw steun rekenen,maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik op dat moment naar Eddy Wally ofzo luister,want anders sta je me niet bij? Vreemde voorwaarde  ??? Maar ik zal het onthouden,het is opgeslaan op m'n biologische harde schijf  :) :)