Poll

Wat vond je er van?

moeilijk
0 (0%)
beetje moeilijk
1 (33.3%)
niet moeilijk, niet makkelijk
1 (33.3%)
beetje makkelijk
1 (33.3%)
makkelijk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Auteur Topic: Etappe 6, uitslag en wat vond je er van?  (gelezen 4089 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Etappe 6, uitslag en wat vond je er van?
« Gepost op: 18-04-2004, 11:17:03 »
Nou jullie kunnen weer hoor. Heel veel succes !!!!
« Laatst bewerkt op: 27-04-2004, 18:10:13 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 6, wat vond je er van?
« Reactie #1 Gepost op: 25-04-2004, 11:03:53 »
Wat vond je er deze keer van?. Er was er 1 die meteen afgelopen maandag alle antwoorden al had ingestuurd. Dus,....moeilijk, makkelijk...???
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline francisca

  • Forumlid
Re: Etappe 6, wat vond je er van?
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2004, 09:47:06 »
Hallo Mapel,
Je vraagt steeds om een reactie, dus zal ik nu even de moeite nemen om te reageren. Ik doe dat liever niet met een beperkt lijstje waarin ik iets aan moet klikken maar liever zo in een bericht. Je vraagt of we het moeilijk of makkelijk vinden. Ik vind het iedere keer redelijk moeilijk, vooral aan het einde, om die laatste hints te vinden. Daar wordt ik soms wat moedeloos van en dan stop ik er maar mee. De teksthints vind ik het moeilijkst om goed uit te leggen en de bijbehorende url te vinden. Ik heb de indruk dat alle etappes zo ongeveer even moeilijk zijn. Maar ... het feit dat er meer dan 30 teams zich hebben ingeschreven en slechts 4 tot een resultaat van boven de 50% komen moet voldoende zeggen over de moeilijkheidsgraad!
Ik vind het nog steeds erg leerzaam en hoop het de hele reis vol te kunnen houden.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 6, wat vond je er van?
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2004, 15:20:41 »
Fijn francisca,...daar kan ik wat mee iig. Verkijk je niet op die 30 teams. Een heleboel schrijven in , maar doen uiteindelijk nooit mee hoor. Op het moment zijn er maar 5 a 6 teams die regelmatig wat insturen. Dat hindert niet hoor. Ik zou anders nooooooit klaarkomen met het nakijken ervan.
de moeilijkheid is ook om dusdanig een hint te maken, dat hij ook gevondenkan worden. Je maakt hem van uit beschikbare gegevens. Bij vorige gelegenheden heb ik wel gecontroleerd of het vindbaar was, maar dan was ik helemaal tot diep in de nacht bezig. Vandaar dat ik nu in tegenstelling tot bijvoorbeeld de planetFANrace de puntentelling zo heb gedaan, dat er altijd wel iets te verdienen valt met een hint. 1 URL is altijd wel te vinden. Ach meis en het gaat tenslotte ook om de leut en het tegenkomen van zoveel leuke dingen op Internet. En wat je zegt ,...je leert er een hoop van ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 6, uitslag en wat vond je er van?
« Reactie #4 Gepost op: 27-04-2004, 18:15:25 »
De uitslag is weer online en de puntentelling natuurlijk ook.
Even wat losse opmerkingen.
Iemand dacht dat tulpen en budha's niet zo makkelijk te vinden waren tussen al die duizenden plaatjes van tulpen en buhda's via google. Het viel gelukkig mee, de meesten van jullie hebben ze gevonden.
Tulpen moet gezocht wordrn onder zoekopdracht : tulpenveld en dan de 2e bladzij van google.
de buhda vond je met zoekopdracht : budha, en dan 4e pagina van google. Maarten87 heeft weer een keer ingestuurd. Fijn, leuk dat je weer meedoet! Looneyelk,....de uitleg van de tekst-hints moet je echt wel iets omschrijven. Het opgeven van een hele pagina met tekst, geeft mij niet duidelijk wat je op die pagina hebt gevonden voor uitleg.

Dat was het weer,.... veel plezier met de volgende etappe
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....