Auteur Topic: WelkomNina00!  (gelezen 864 keer)

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
WelkomNina00!
« Gepost op: 18-04-2004, 23:01:25 »
Nina00 van harte welkom hier op Realitynet en met name op pekingexpress.org!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
Re: WelkomNina00!
« Reactie #1 Gepost op: 18-04-2004, 23:08:04 »
Hey Nina

Ook veel plezier hier namens mij, je hebt de weg naar de chat al gevonden  ::zwaai::
Vergeet de spits niet hé   ;)
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Nina00

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 18-04-2004, 23:18:01 »
Oeeeh kicken, heb nog nooit een eigen introductietopic gehad!
Nou mensen dan zal ik mij, als kersverse forumklant, eventjes voorstellen aan jullie.
Buiten het feit dat ik 20 en vrouw ben, woon ik in het oosten (twente welteverstaan) van NL. Werk in Enschede en hoe waar & wat dat lijkt me minder interessant...
Volgde Exp. Robinson altijd en natuurlijk ben ik inmiddels PE fan, want wat doe ik anders op dit forum. Verder heb ik ook nog een eigen website, waar binnenkort ook wel wat info van  PE op zal staan. Dus voor wie het leuk vind:   www.ninabossink.tk
en schrijf dan ook ff in 't gastenboek, wel zo leuk!
Vind deze website super, helemaal waar ik naar op zoek was, en je kunt er zeker van zijn dat jullie nog iets van me gaan horen.
Hmmm tja wat doe ik verder buiten werktijd> schrijven, internet en de was doen haha.
nou dat was het, vind het altijd gezellig als er een berichtje voor me achtergeloten wordt... heb ik iets om naar uit te kijken...
" want een sociaal leven heb ik toch niet hehe..."

doei!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2004, 22:49:21 »
Welkom Nina00!  ::zwaai::

Leuk dat je je zo uitgebreid aan ons voorgesteld hebt!  :D ::ok::

Ik wens je veel plezier op vooral PekingExpress.org en ExpeditieRobinson.net denk ik dan!  :)