Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1774421 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21840 Gepost op: 4-11-2017, 15:45:20 »
  update: dit is moeilijk man. Ik verveel me dood tijdens het tv kijken.  Normaal gesproken zat ik nog op feesboek te kijken, twittermeningen over het programma met een schuin oog te bekijken of mijn mening te roeptoeteren. Tips? Wat doen jullie tijdens het tv kijken/reclames ? Zit al wel op 4 dagen ::trots::


Ik doe Candy Crush en forummen.
Zoals gisteren bij TVOH was het leuk om toch wat commentaren uit te wisselen hier. Al zou je dat soort forummen ook als een vervanging van Twitter kunnen zien, en dat is dan eigenlijk niet eerlijk voor je challenge ::)

Candy Crush is op telefoon en ipad te spelen zonder dat je FB opstart ;D
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21841 Gepost op: 6-11-2017, 14:51:08 »
Gewoon geen live televisie kijken ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21842 Gepost op: 6-11-2017, 16:46:20 »
De afwas en afdroog doen in de reclametijd. En koffie zetten. Of thee. Of breien, ja, ga breien, Lukie  :)
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21843 Gepost op: 6-11-2017, 19:14:48 »
De afwas en afdroog doen in de reclametijd. En koffie zetten. Of thee. Of breien, ja, ga breien, Lukie  :)
::rofl::
Ja, brei ze, Lukie! :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21844 Gepost op: 12-11-2017, 15:07:37 »
Dat de bekendmaking me van de WIDM kandidaten me eigenlijk niks meer doet. Toen ik gisteravond op nu.nl de kandidaten las, had ik zoiets van, ok prima, en ik ging weer verder met mijn avond. Iemand anders moest me er ook aan herrineren dat het bekend was gemaakt, ik dacht er op het moment zelf totaal niet aan.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen, maar ik heb niet meer iets van wow, we weten het, nu kan er afgeteld worden. Die periode lijkt achter me te liggen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21845 Gepost op: 12-11-2017, 16:41:33 »
Dat de bekendmaking me van de WIDM kandidaten me eigenlijk niks meer doet. Toen ik gisteravond op nu.nl de kandidaten las, had ik zoiets van, ok prima, en ik ging weer verder met mijn avond. Iemand anders moest me er ook aan herrineren dat het bekend was gemaakt, ik dacht er op het moment zelf totaal niet aan.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen, maar ik heb niet meer iets van wow, we weten het, nu kan er afgeteld worden. Die periode lijkt achter me te liggen.
Klinkt herkenbaar. Ik vind het heel leuk (mijn favoriete programma, absoluut), en ook het regelmatig meelezen in het vooruit (en ik moet toegeven dat ik in mei altijd even nadenk bij BN-ners die niet op tv zijn of ze misschien meedoen), maar het echte plezier begint voor mij eigenlijk op 6 januari. Ik had er gisteren in Utrecht en in de trein terug totaal niet meer aan gedacht, tot ik op teletekst zag dat de deelnemers bekend gemaakt zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21846 Gepost op: 12-11-2017, 17:20:37 »
Dat de bekendmaking me van de WIDM kandidaten me eigenlijk niks meer doet. Toen ik gisteravond op nu.nl de kandidaten las, had ik zoiets van, ok prima, en ik ging weer verder met mijn avond. Iemand anders moest me er ook aan herrineren dat het bekend was gemaakt, ik dacht er op het moment zelf totaal niet aan.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen, maar ik heb niet meer iets van wow, we weten het, nu kan er afgeteld worden. Die periode lijkt achter me te liggen.

Ja, same here. Ik wist niet eens dat de kandidaten bekend zouden worden. Ik zag t lang komen in een appgroep en ik had echt zoiets van oh ok.... Helemaal geen molkriebels erbij.. ook geen aftel kriebels ofzo. :/
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21847 Gepost op: 12-11-2017, 17:51:53 »
Same here. Maar is al jaren zo
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21848 Gepost op: 12-11-2017, 21:05:22 »
Ik heb dat gevoel ook nooit echt gehad. Leuk dat de kandidaten bekend gemaakt worden maar ik ken sowieso elk seizoen heel weinig kandidaten van tevoren. Het echt gevoel begint pas als de eerste aflevering aanstaat ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21849 Gepost op: 12-11-2017, 21:21:03 »
Dat heb ik ook.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21850 Gepost op: 12-11-2017, 22:24:36 »
Dat heb ik ook.
Ik ook. Ik heb er nu wel weer extra zin in, maar zit er pas echt helemaal in als aflevering 1 is begonnen.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21851 Gepost op: 13-11-2017, 17:05:03 »
Same! Heb nog helemaal geen enthousiasme voor het nieuwe seizoen. Jammer eigenlijk.
Of zou het gewoon zijn dat we allemaal ouder en volwassen(er) worden ^^
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21852 Gepost op: 13-11-2017, 17:21:08 »
Dat de bekendmaking me van de WIDM kandidaten me eigenlijk niks meer doet. Toen ik gisteravond op nu.nl de kandidaten las, had ik zoiets van, ok prima, en ik ging weer verder met mijn avond. Iemand anders moest me er ook aan herrineren dat het bekend was gemaakt, ik dacht er op het moment zelf totaal niet aan.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen, maar ik heb niet meer iets van wow, we weten het, nu kan er afgeteld worden. Die periode lijkt achter me te liggen.

Herkenbaar. Ik heb het al een aantal jaar eerlijk gezegd en vorig seizoen niet eens afgekeken omdat ik het gewoon veel minder vond dan voorheen. Ik zie het in januari wel of ik ga kijken.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21853 Gepost op: 13-11-2017, 17:31:55 »
Ben altijd wel enthousiast als er iets gebeurt maar daarbuiten niet zo. Nieuwe kandidaten, leuk :D maar niet iets waar ik naartoe leef of zo
Nieuw seizoen, leuk :D maar ik kan die 2 maanden wachten tussen bekendmaken en het seizoen rustig doorkomen zonder eraan te denken
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21854 Gepost op: 13-11-2017, 18:26:27 »
Ben altijd wel enthousiast als er iets gebeurt maar daarbuiten niet zo. Nieuwe kandidaten, leuk :D maar niet iets waar ik naartoe leef of zo
Nieuw seizoen, leuk :D maar ik kan die 2 maanden wachten tussen bekendmaken en het seizoen rustig doorkomen zonder eraan te denken

Precies dit  ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21855 Gepost op: 13-11-2017, 20:27:10 »
Eens met HIDM en Miek :D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21856 Gepost op: 6-04-2018, 22:57:54 »
Dat het zo lekker is om op jezelf te wonen. Nooit gezeur over welke tv zender er op moet, of wat er 's avonds op het menu staat. Nooit het probleem wie de auto meemag en wie er met de fiets moet. Nooit jellende kinderen die je om 6 uur uit je slaap halen (hooguit die vd bovenburen), dat je gewoon de vrijheid hebt om je dag, week, maand en jaar grotendeels kan indelen zoals jij t wil.

Maar dat het ook wel eens fijn zou zijn als ik s avonds thuis kom eens op de bank kan ploffen en mijn frustraties en onzekerheden kan delen met iemand. Zoals vandaag en dan is de bank toch wel leeg.  :(

Dit. :-\\

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21857 Gepost op: 6-04-2018, 23:34:53 »
Ja, herkenbaar. Het is meestal heerlijk, maar soms even niet, om alleen te wonen.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21858 Gepost op: 7-04-2018, 01:21:02 »
 ::hug::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21859 Gepost op: 10-04-2018, 19:31:49 »
Ik wil zwemmen maar ik mag niet :(