Auteur Topic: 5e Aflevering  (gelezen 14608 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
5e Aflevering
« Gepost op: 20-04-2004, 20:08:30 »
Klik hier voor een vooruitblik op aflevering 5
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5e Aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2004, 01:33:23 »
Nog niets geschreven hier?!

Ik vond het wel een leuke afl! ::ok:: Was wel cool dat ze zeg maar vergelijkbare dingen moesten doen als die bewoners daar elke dag moeten, onwijs zwaar natulijk.. Zeker dat steenhakken! Ik had echt zoiets van 'wow wat is dat zwaar' maar die bewoners moeten dat elke dag (bij dat werken aan die put, zagen jullie dat: alleen vrouwen aan het werk...) dus het moet wel leuk voor hen zijn om dan toe te kunnen kijken dat die blanken dat ook eens doen zeg maar ;D. Kvind het sowieso altijd erg cool dat de plaatselijke mensen telkens jury zijn! ::ok::

Het voetballen vond ik ook grappig, vooral het muziekje erachter hihi.. Verder was het stemmen met maar 3 mensen wel vaag :-\\, er was dan toch ook best kans dat ze alledrie op een ander zouden stemmen? Naja niet gebeurd.. tof dat Jaap telkens door die retourstrijd heen komt. Toch wel erg verrassend dat Kim eruitging. Benieuwd of we er veel van gaan merken komende afl dat zij er niet meer bij is..

Oja! Die bavianen in het kamp, in het begin, toen ze aankwamen! Echt supercool! En die ontelbare flamingo's, ook fantastisch..!! :D

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5e Aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2004, 02:30:17 »
Vooral dat commentaar bij die voetbalwedstrijden was geweldig. Het was net of je naar Studio Sport zat te kijken. ::ok::
Jaap was duidelijk de beste voetballer.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: 5e Aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2004, 10:08:05 »
 ::jaja::Een compliment aan de crew. Wat weten jullie er toch steeds weer een fantastische uitzending van te maken. is het gekonkel tussen de deelnemers echt zo of wordt er geplakt en geknipt om het zo te doen lijken. maakt het wel interessant voor de kijker. Ga zo door en prachtige reeks. ::bravo::

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5e Aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2004, 10:18:21 »
Toch wel erg verrassend dat Kim eruitging. Benieuwd of we er veel van gaan merken komende afl dat zij er niet meer bij is..

Ik denk eigenlijk van niet, ik vond haar eigenlijk een beetje stil en op de achtergrond. Ik vind andere mensen er veel meer uitspringen.

Was wel weer een leuke uitzending, ik vind het leuke van de serie toch wel hoe de bevolking erin betrokken wordt, via de projecten, hun manier van leven etc.
Het is nog eens een leerzame serie ook en ik kijk iedere keer weer uit naar de retourstrijd... waar dus ook nog wel wat in te manipuleren valt ::tandpastasmiley::
Goed gedaan Jaap ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5e Aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2004, 10:34:16 »
Ik vraag me echt af wat er was gebeurd als Arjan ipv op Jaap op Suzanne had gestemd. Dan hadden ze ieder 1 stem. Wie had er dan naar de retourstrijd gemoeten? Speelt de persoonlijke waarde dan mss een rol? ???

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5e Aflevering
« Reactie #6 Gepost op: 24-04-2004, 10:36:58 »
vroeg ik me ook al af, misschien had het dan over gemoeten... of luciferstokjes trekken ::tandpastasmiley::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: 5e Aflevering
« Reactie #7 Gepost op: 24-04-2004, 11:02:35 »
Ik vind echt dat iedere week de uitzendingen steeds spannender worden.  :o Ik vond de opdrachten deze week ook erg leuk. Een groot verschil weer met de week ervoor was dat er nu volgens mij helemaal geen individuele opdrachten voor de kandidaten.   ::jaja::
Zoals AAHPA zegt, ik vind dat op de momenten tijdens de afwas in het kamp etc. je echt kan zien dat de mensen een wereldtijd met elkaar hebben en natuurlijk worden in een uitzending van 50 minuten altijd ook een beetje de roddel-, stook- en strijdelementen naar voren gehaald  >:D. Volgens mij gaat de strijd er hier op het forum soms nog veel harder aan toe hihi dan het daar geweest is.  ::rofl:: maar dat houdt natuurlijk ook het forum erg spannend!!  ;)

Dat voetballen was ook zo leuk, ik bedacht me gisteren ineens dat het niet altijd een voordeel is om vrij gesproken te zijn voor een selectie  ::ohno:: (zoals Susanne) want dan mis je soms ontzettend mooie ervaringen! Zou daar op het veld een nieuwe Kluivert rondgelopen hebben????  ::tandpastasmiley::

Super leuke aflevering!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5e Aflevering
« Reactie #8 Gepost op: 24-04-2004, 12:49:22 »
Vooral dat commentaar bij die voetbalwedstrijden was geweldig. Het was net of je naar Studio Sport zat te kijken. ::ok::
Dat vond ik dus juist weer wat minder ;D maar hij was af en toe ook wel grappig.. en die 3-letterige afkortingen van hun namen, hihi. 'Bra staat voor Bram, niet voor Brazilie' nee duh :P

ik bedacht me gisteren ineens dat het niet altijd een voordeel is om vrij gesproken te zijn voor een selectie  ::ohno:: (zoals Susanne) want dan mis je soms ontzettend mooie ervaringen!
daar zeg je wat, idd, zal ze toch ook wel erg jammer gevonden hebben ::ohno::

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: 5e Aflevering
« Reactie #9 Gepost op: 24-04-2004, 19:04:27 »
Ik dacht echt toen ik die stem hoorde die het commentaar gaf op de wedstrijd "OOOhhh wat een deuzige slome stem, maar tegelijkertijd was dat heel komisch met die voetballers en die hitte"  ::rofl::

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: 5e Aflevering
« Reactie #10 Gepost op: 26-04-2004, 10:42:56 »


Ik denk eigenlijk van niet, ik vond haar eigenlijk een beetje stil en op de achtergrond. Ik vind andere mensen er veel meer uitspringen.


Ik kan je zeggen dat dat beeld dan ook helemaal niet klopt van Kim.
Als je oplet dan merk je dat er veel minder beelden van kim in de truck zijn, en anderen meer aan het woord zijn. Terwijl kim toch behoorlijke uitspraken heeft gedaan. Maar NCRV wilde graag een lieve Kim, dus dan maken ze die..Ook al is ze absoluut geen lief schattig meisje. Behoorlijk cruciale uitspraken die een hoop verklaren van hoe de retourstrijd liep in aflevering 5, zijn weggelaten...Om vooral het beeld, KIm is een lief stil meisje, maar niet te verstoren....

Erg jammer als je ghet mij vraagt..

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5e Aflevering
« Reactie #11 Gepost op: 26-04-2004, 10:52:58 »
Citaat
Ik kan je zeggen dat dat beeld dan ook helemaal niet klopt van Kim.
Terwijl kim toch behoorlijke uitspraken heeft gedaan. Maar NCRV wilde graag een lieve Kim, dus dan maken ze die..Ook al is ze absoluut geen lief schattig meisje.

Was ik al achter ;) :)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: 5e Aflevering
« Reactie #12 Gepost op: 26-04-2004, 11:37:17 »
gelukkig dan maar!!! ::rofl::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: 5e Aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 26-04-2004, 13:56:04 »
Citaat van: mereltje
Behoorlijk cruciale uitspraken die een hoop verklaren van hoe de retourstrijd liep in aflevering 5, zijn weggelaten...
Dan kun jij dat nu toch corrigeren, of zijn hier afspraken over ?

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: 5e Aflevering
« Reactie #14 Gepost op: 26-04-2004, 15:21:44 »
::jaja:: is het gekonkel tussen de deelnemers echt zo of wordt er geplakt en geknipt om het zo te doen lijken.  ::bravo::

Poe poe, zeer scherp aapha, durf zelf te blijven nadenken en kijk verder dan je neus langs is   ::zwaai::::zwaai::
Oost west mij best

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: 5e Aflevering
« Reactie #15 Gepost op: 27-04-2004, 22:32:34 »
Mmm Habari en hoe moeten we die boodschap opvatten?

 ::zwaai::