Auteur Topic: Welkom Daino!!  (gelezen 506 keer)

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Welkom Daino!!
« Gepost op: 28-04-2004, 11:51:33 »
Daino van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier bij pekingexpress.org en alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
Re: Welkom Daino!!
« Reactie #1 Gepost op: 28-04-2004, 23:45:16 »
Hallo,

Eerst en vooral bedankt voor het antwoord   :-*

Ik ben Daino wat in het Italiaans damhert wil zeggen... Ik ben belgische maar spreek Italiaans en hou van alles dat met Italië te maken heeft. Ik keek naar Exp Robinson en volg ook nu al al de afleveringen van Peking Express.... Ik vind het concept fantastisch interessant en heb spijt dat ik er ook niet bij ben... Nu zijn er nog 4 koppels over en ik vrees dat de volgende afvallers mijn favorieten Joeri en Wesley zullen zijn.. Ik weet dat ze zwakker zijn dan de 3 anderen maar ze zijn zo lief, zo spontaan, zo ontwapenend... Ze gaan nog echt om te genieten en zijn niet echt bezig met "het spel" en dat vind ik nu juist zo tof aan hen.....
 ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 29-04-2004, 15:12:56 »
Ook van mij van harte welkom Daino!  ::zwaai::

En veel plezier verder op PekingExpress.org. En als je Expeditie Robinson ook leuk vindt, dan zullen we je wellicht ook wel 'ns mogen treffen op onze dochtersite www.expeditierobinson.net:D

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 6-05-2004, 11:52:54 »
Hoi Daino,

leuk weer elkaar hier te treffen. Lang geleden dat we elkaar gesproken hebben. idd bij Expeditie Robinson.
Ryan blijft leuk, nietwaar? De opnames voor komend seizoen zijn al bezig. Ik ben erg benieuwd of ik weer een grote favoriet zal hebben.  Misschien is Ryan wel uniek?