Auteur Topic: MTV liebt Günther  (gelezen 2766 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
MTV liebt Günther
« Gepost op: 29-04-2004, 18:01:28 »
Hebben jullie dat spotje al gezien op MTV? Die donkere gast die tegen zijn ouders verteld dat ie Duitser is......en dan in lederhosen, blonde pruik en met een pul bier de straat op gaat.....ik heb echt krom gelegen! Zo droog..... ::rofl:: ::tandpastasmiley::
En ook dat ie op een gegeven moment zijn kamerdeur dicht goot en er een poster van "good-old" David Hasselhoff ophangt...geweldig!
That's all

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: MTV liebt Günther
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2004, 10:08:56 »
Kheb hem net ook gezien. Helemaal Leuk ::rofl:: ::rofl::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MTV liebt Günther
« Reactie #2 Gepost op: 1-05-2004, 16:29:24 »
Ik zag hem daarstraks weer...en vooral het begin is zoooo grappig: Als 'ie in zijn slaapkamer is, zie je dat 'ie een dekbed overtek heeft met een Duitse herder erop!! Subliem, die kleine details!!
En die gecustomizde mitsubishi met Mercedes ster! Ik lig iedere keer weer krom!  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Ga eens even kijken of ik wat screenshots kan vinden Günther!  ::tandpastasmiley::

Je kunt hier de commercial bekijken: http://www.adformatie.nl/campagnes/campagnes2004-18.html
« Laatst bewerkt op: 9-05-2004, 16:22:13 door Grace »
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MTV liebt Günther
« Reactie #3 Gepost op: 1-05-2004, 17:37:57 »
Dialoog tussen Günther en vader:  ::rofl::  ::tandpastasmiley::  ::rofl::

Günther: "Mum, dad there's something important I need to share with you. I hope you guys don't get mad at me, there's something that's been on my mind for a very very long time and it's time to come clean. You know when I'm out with my friends I feel different. I guess what I'm trying to say is.........I'm german".

*krijgt klap van vader*

Günther: "ScheiBe"
Vader: "You're not german, you're an idiot!"

Daarna loopt ie boos naar zijn kamer, slaat de deur dicht enkomt even later naar buiten in lederhosen en blonde pruik! Vervolgens gaat hij allerlei "duitse" dingen doen; een kuil graven op het strand, altijd en overal bier drinken, zijn vrienden begroeten op z'n duits.......kortom hilarisch  ::rofl::  ::tandpastasmiley::

That's all

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: MTV liebt Günther
« Reactie #4 Gepost op: 8-05-2004, 19:29:20 »
Waar staat ie op die site Grace, ik zie hem niet

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MTV liebt Günther
« Reactie #5 Gepost op: 9-05-2004, 16:21:34 »
De URL is veranderd, je kunt het spotje nu hier bekijken! Enjoy!  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: MTV liebt Günther
« Reactie #6 Gepost op: 9-05-2004, 16:52:34 »

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: MTV liebt Günther
« Reactie #7 Gepost op: 9-05-2004, 17:01:21 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: grappig  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Smiling isn't a crime..