Auteur Topic: Kandidaten officiele website  (gelezen 2671 keer)

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Kandidaten officiele website
« Gepost op: 19-03-2002, 10:51:38 »
Hoewel ik steeds ben blijven roepen dat er op de officiele site niets te halen valt begin ik nu te twijfelen ..
hier even de smanevatting van de resterende kandidaten :

George heeft geen tuin, maar wel een stereo-installatie, wat meteen zijn favoriete voorwerp in huis is.
Maar nog liever is ie in z'n atelier om te tekenen.
Hij vindt zichzelf verbaal, maar hij dicht zichzelf geen grote leidinggevende capaciteiten toe.
Aan dominante vrouwen heeft hij een broertje dood, evenals grote hoogtes.

Wat is hier allemaal uit te halen ?

Harry zegt dat hij een goed geheugen heeft, maar weet niet wat het nummer van z'n mobiele telefoon is. Hij lust geen orgaanvlees en drugs, maar wel Thaise kip. Hij heeft nooit een EHBO-cursus
gevolgd en bespeelt geen instrument. Ook is hij geen doe-het-zelver.
Voordat hij tekstschrijver werd, was hij onder andere verkoper, kok en
manager.

Jantien heeft een hekel aan valse honden en ze vindt zichzelf
ongeduldig. Toch kan ze goed luisteren, behalve als ze in bad zit.
Rotterdam is haar favoriete stad in Nederland en ze sleutelt nooit aan
haar fiets of auto. Ze vindt dat ze nu haar droomberoep beoefent,
terwijl ze ooit als inpakster in een snoepfabriek is begonnen

John droomt van een boerderij in Frankrijk en houdt van bijna alle
gezelschapspelletjes. Hij vindt van zichzelf dat hij een buffelaar is
maar ook een knuffelbeer. Hij houdt van oude koekblikken, maar eigenlijk van alles wat antiek is. Mensen die liegen ontloopt hij liever en flexibiliteit en geduld staan niet hoog op de ranglijst van dingen waar hij in uitblinkt. Klussen wel.

Prince spaarde vroeger suikerzakjes en staat tegenwoordig voor de klas. Het zou hem niet verbazen als hij ooit nog eens schooldirecteur zou worden. Hij houdt van Harry Potter, maar ook van bitterkoekjesijs. Z'n vrije tijd brengt hij het liefste door in Noorwegen of op de bank. Al zappend blijft hij het langst hangen bij ER, Startrek en sportprogramma's

Ellen spreekt swahili en rijdt in een 17 jaar oude ford. Ze vindt zichzelf analytisch, maar ook ongeduldig.
Ze houdt van soep en Santana.
Ooit speelde ze fluit, maar nu speelt ze vliegspelletjes op de computer.
Ze doet zo weinig mogelijk in het huishouden en vindt geel een mooie kleur en kijkt nooit naar tv-kwissen

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Mahtob

• Forumlid
Re: Kandidaten officiele website
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2002, 10:58:32 »
Als ik jou was zou ik de column van die broer hierover geschreven heeft even lezen.

molzot

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2002, 13:58:57 »
Kun je even een link maken Mahtob, want ik begrijp niet welke column je bedoelt.

Ondertussen heb ik toevallig gisteravond ook die beschrijvingen weer eens gelezen, en het enige wat mij (voorlopig) eigenlijk opvalt is dat geheugen van Harry.
Eerst zegt hij dat hij een goed geheugen heeft, maar hij weet het nummer van zijn mobiel niet (in die tekst). En nu schijnt hij in afl. 6 te zeggen dat zijn geheugen een vergiet is, maar geeft wel veel goede antwoorden.....???

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 19-03-2002, 15:34:26 »

Citaat

Kun je even een link maken Mahtob, want ik begrijp niet welke column je bedoelt.

Ik denk dat Mahtob deze colum bedoeld.  :)

Offline Suske

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 19-03-2002, 15:44:07 »
‘Toch kan ze goed luisteren, behalve als ze in bad zit.’ Rechtstreeks uit de persoonsbeschrijving van Jantien. Dat kan niet anders betekenen dan dat Jantien heel belangrijke informatie krijgt te horen als ze in bad zit. Opletten dus als we dat zien! Zij zal het niet in de gaten hebben, maar wij wel!

Heeft dit met het bad te maken (diameter)...

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 19-03-2002, 16:30:49 »
Ik let al een tijdje op die omschrijvingen en heb ook het vermoeden dat hier wat in te vinden is. Zo zijn er al wat aanwijzingen met de kleur rood... en er staat specifiek dat ellen geel een mooi kleur vind. Er staan aanwijzingen wie wel en niet goed kan klussen... en dat Harry geen EHBO heeft vind ik ook een vreemde opmerking bij een persoonsomschrijving... Het kan ook zijn dat dit naar opdrachten verwijst en wat de kandidaten vervolgens gedaan hebben. Zo staat er bij Jantien en John iets over dromen en of ze spelletjes en kwissen houden e.d. Het kan natuurlijk zijn dat deze tekst gemaakt is zodat de kijker vantevoren een idee kan hebben wie welke opdracht zou kunnen aannemen als er gevraagd wordt "wie is goed in kwissen". Bijvoorbeeld als er gevraagd zou worden wie heeft verstand van auto's en Jantien zou zich aanbieden, terwijl in haar omschrijving staat dat ze niet aan haar auto sleutelt...
Of er verder nog aanwijzingen naar de mol inzitten...pffff... goed opletten maar weer...

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #6 Gepost op: 19-03-2002, 16:35:25 »
Daarom ben ik ook erg benieuwd naar de opdracht waarin Harry in die oude bus beland. Heeft hij hier zelf voor gekozen? Terwijl hij niet van klussen houdt???

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you