Auteur Topic: Midsomer Murders  (gelezen 2130 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Midsomer Murders
« Gepost op: 9-05-2004, 19:56:56 »
Kijken er nog meer mensen naar de detective serie 'Midsomer Murders', waarin Chief Inspector Barnaby (links) en Sergeant.Troy de moorden oplossen? Deze serie kwam vroeger altijd op Ned.1 op de woensdagavond, maar is een hele tijd niet op tv geweest. Nu was ik gisterenavond aan het zappen en zag dat ie op Canvas bezig was. Jippie! Maar nu niet meer met Sergeant Troy  >:( maar een nieuwe sergeant, Dan Scott.



Leuk detail: In een van de vroegere afleveringen heeft Orlando Bloom nog eens een gastrolletje gehad......hij werd (helaas) vermoord ::tandpastasmiley::

That's all

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Midsomer Murders
« Reactie #1 Gepost op: 9-05-2004, 20:08:45 »
Ik wil die aflevering met Orlando zien!!!  ::love::
Smiling isn't a crime..

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Midsomer Murders
« Reactie #2 Gepost op: 9-05-2004, 20:11:23 »
Ik wil hem ook nog een keer zien.....we kunnen Canvas bestoken met mailtjes, dat ze die aflevering nog maar eens moeten herhalen  ::jaja:: ::rofl::
That's all

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Midsomer Murders
« Reactie #3 Gepost op: 10-05-2004, 15:08:46 »
Midsomer Murders is ::oke::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Midsomer Murders
« Reactie #4 Gepost op: 15-05-2004, 23:55:06 »
Ik wil die aflevering met Orlando zien!!!  ::love::
ohh jummie ja.. ::love:: maar jammer dat ie vermoord werd zeg  :-\\ zo vol bloed enzo zag ie er vast een stuk minder goed uit.. ::)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Midsomer Murders
« Reactie #5 Gepost op: 16-05-2004, 00:00:31 »
ik heb al eeuwen gedacht.. ik ken die naam ergens van.. Midsomer Murders.. maar dat was van Orlando idd :) keertje biografie van em geschreven voor school
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...