Auteur Topic: 8e aflevering  (gelezen 10199 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
8e aflevering
« Gepost op: 11-05-2004, 21:41:01 »
aanstaande vrijdag is de laatste aflevering en weten we wie er gewonnen heeft...
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8e aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 14-05-2004, 23:23:19 »
Wauw... ik vond het een superaflevering..! De allermooiste!

Natuurlijk onwijs onwijs zielig voor Maria dat het zo moest lopen.. ::niet-ok:: Toen was ik bijna in tranen.. maar op het eind.. dat was ook zo mooi gebracht, en dat dan muziekje.. Suzanne, echt fantastisch: toen was ik echt letterlijk in tranen. Vond het zo lief dat ze meteen dat geld weggaf!

 ::ok:: ::ok::

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8e aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 14-05-2004, 23:31:34 »
Prachtig. ::ok:: ::ok:: ::ok::
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: 8e aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2004, 00:03:26 »
Uiteraard, onwijs (slecht woord ;)) dat Maria op die manier de race moest verlaten. Als dat niet was gebeurd had ik nog moeten zien of Suus het had gewonnen.
Dan kom ik meteen bij dat finale spel. Dat vond ik dus een grote anticlimax. Het had ook niets te maken met wie de beste capaciteiten had om te winnen. De vragen waren nog tot daar aan toe, maar maakt het geheel traag en niet dynamisch. Maar het ergste waren nog die stenen. Dat heeft alleen maar met geluk te maken en niets met vaardigheden. Dit past niet in een finale spel. Sorry NCRV. Ik draag de Missie een warm hart toe, maar dit is één van de dingen samen met de voice over, die denk ik toch veel mensen hebben doen afhaken. :\'(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: 8e aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 15-05-2004, 14:22:59 »

Dan kom ik meteen bij dat finale spel. Dat vond ik dus een grote anticlimax. Het had ook niets te maken met wie de beste capaciteiten had om te winnen. De vragen waren nog tot daar aan toe, maar maakt het geheel traag en niet dynamisch. Maar het ergste waren nog die stenen. Dat heeft alleen maar met geluk te maken en niets met vaardigheden. Dit past niet in een finale spel.
Dat dat finale spel zo ging vond ik ook erg jammer.. dan heb je er zoveel voor gedaan om zo ver te komen en dan op het eind hangt 't af van geluk en btje feitenkennis dan.. !! Vorig jaar bij Missie Antartica was dat ook zo raar :-\\

Verder, hele mooie afsluitende aflevering met terechte winnares! Al was het natuurlijk super jammer dat Maria zo gedwongen moest stoppen.. :(
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: 8e aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 17-05-2004, 09:17:58 »
Uiteraard, onwijs (slecht woord ;)) dat Maria op die manier de race moest verlaten. Als dat niet was gebeurd had ik nog moeten zien of Suus het had gewonnen.
dat had ik nou ook
Smiling isn't a crime..