Auteur Topic: Belgische vrienden,discussier hier over PE voordat de NL uitzending is geweest  (gelezen 29497 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
 Ik was zooo nieuwsgierig en kon me niet meer inhouden dat ik hier heb gelezen  ::schaam::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dan ben je echt de enige niet hoor!
Volgens mij doen we dat met heel veel mensen!!! ::jaja:: Alleen jij biecht het eerlijk op, das het verschil. ;D
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Citaat
Ziet mijn oog dat goed dat je dat eerst in die andere twee topics gepost hebt? Maar dat de mods gelukkig zo opmerkzaam waren om het hier te zetten.
Wat en kutstreek. (niet van de mods dus, maar van die desiree om het voor iedereen te vergallen)

Robbie,...het was geheel in het enthousiasme van desiree,...ze heeft het niet expres gedaan en zeker niet in de gaten gehad hoor. Nog maar net op het5 forum etc,.... ;-)))) Een excuus mail is ontvangen van haar!!!
« Laatst bewerkt op: 16-05-2004, 22:07:05 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
OK dan neem ik mijn woorden terug. Had het aantal posts idd nog niet bekeken.  :)

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dan ben je echt de enige niet hoor!
Volgens mij doen we dat met heel veel mensen!!! ::jaja:: Alleen jij biecht het eerlijk op, das het verschil. ;D
Inderdaad, ik moet bekennen dat ik ook vaak een kijkje neem in dit topic...

Offline desiree

  • Forumlid
OK dan neem ik mijn woorden terug. Had het aantal posts idd nog niet bekeken.  :)

IK zal het nooit meer doen, sorry als ik je kijk plezier vergald heb, was onwetend over dit feit en ik reageerde alleen maar enthousiast.
Voor mij zijn alle overgeblevene winnaars, ook Elias en Jeske,ze hebben alle hun best gedaan,helaas kan er maar een winnen,
Groetjes en bedankt
Desiree

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Niet erg desiree. ;)
Mijn kijkplezier had je niet vergald, want ben ook van BelgiË. :)

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Het zal donderdagavond tot zondag helemaal moeilijk worden uit dit topic te blijven  ::schaam::. Maar ik ga het proberen! :P.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het volledige verslag van de finale van Peking Express is nu al te lezen op de site van VT4 !  ::jaja::

http://www.pekingexpress.vt4.be/afl11.htm

Offline josken

  • Forumlid
Ik vond het wel leuk hoor met die Reinier toen ze in dat rommelgebeuren moesten slapen ::rofl::
Clarinca had een stofallergie zei ze. Lachen dan toch ::rofl::
en ze was nog bang van ratten ook!!!!!!!!