Auteur Topic: Belgische vrienden,discussier hier over PE voordat de NL uitzending is geweest  (gelezen 29604 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Hier kan iedereen vast discussieren over Peking express tussen de Belgische en Nederlandse uitzending. Dit om spoilers te voorkomen. Nederlandse kijkers die dus niets willen weten, maar het allemaal met eigen ogen willen zien, moeten hier niet komen dus  ::ohno:: ;)
« Laatst bewerkt op: 29-02-2004, 23:39:02 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja, zal hier maar met mezelf komen discussieren dan  ???

Weet je, Lebon, die Reinier is niet mijn vriend (heb ik zo het gevoel na 1 aflevering al). Beetje verwaand type, if I may say.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
*zoekt even op wie on earth Reinier ook weer is*

Oh ja, hem. Wat is er mis met hem?  ???

Tot nu toe heb ik me nog aan niemand geërgerd. Ik dacht dat ik Elias maar niks zou vinden, maar hij en Jetske (ofzo) zijn best wel leuk.
En Hans (denk ik? Van die 2 ex-en die samen op tocht gaan) vond ik even pushy toen hij die ene Rus bij de metro zo in zijn rug duwde terwijl hij vroeg 'Ga je met ons mee?'. En ook wel eng toen ze naar het hotel gingen en die skinheads vroegen of ze wilden vechten en dat die hoer daar niet gratis mocht slapen....  :o

En Roos doet het weer heel goed. En EP ook wel, vond em beter dan in ER.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Ik vond het wel leuk hoor met die Reinier toen ze in dat rommelgebeuren moesten slapen ::rofl::
Clarinca had een stofallergie zei ze. Lachen dan toch ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Reinier en Clarinca komen uit wassenaar, dat is dus echt een rijkeluis stad. ze zullen dus, zoals ze al zeiden niet zo gewend zijn aan die situaties. Maar ze weerden zich echt dapper hoor!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Oh dat deden ze zeker! Ik moest alleen lachen omdat ze juist omdat ze waarschijnlijk zelf in een redelijke woning wonen, volgens mij toch in een van de mindere slaapplek terecht kwamen. Reinier maakte er nog grapjes over en Clarinca zei het ook een beetje lachend. Dat vond ik juist een goede zet.
Ze voelden zich niet te goed om daar te slapen. ::ok::
Ze konden natuurlijk niet anders, maar ze deden het prima. ::jaja::
we worden steeds beter op de computer

Offline Smelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Echt veel keus hadden ze niet he anders was het buiten slapen en dat lijkt me nog een minder succes, kijk maar naar vader en dochter. >:D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nou ik vond de tweede aflevering weer even interessant!
Die twee duikers die vorige keer voorlaatst waren hebben hun schade goed ingehaald door nu 2e te arriveren! Leuk voor hen  ::ok::

Dat vader en dochter zouden afvallen lag een beetje in de lijn der verwachtingen.
En die opdracht met die trucks! Brrrr eng!  :o

Offline sjulie

  • Forumlid
arghhhhh..stom...stom...stom, kon het niet laten. :-\\ >:D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sorry...

Ik zie dat er sowieso al niet veel over gediscussieerd wordt, dus ik zal in het vervolg niets meer zeggen of wachten tot na zondag. ;)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Nee, je moet het hier juist wel neerzetten... da's erg handig als je (ik dus) niet kan wachten tot zondag ::vergroot:: ::ok::

Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
je kan dan ook effe naar de belgische pe surfen robin
kan je zelfs al filmpjes van etappe 4 bekijken ;)
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline troedel

  • Forumlid
hoi belgische PE fans
ik vind best grappig dat jullie een aflevering voor lopen op ons maar ik heb eigenlijk een vriendelijk verzoekje om niet te veel te verklappen als jullie donderdags de  aflevering gezien hebben, want als ik dan het forum op kom dan weet ik al wat er staat te gebeuren op zondag. meld wat je te melden heb maar hou het leuk voor ons. met vriendelijke groeten  ::ok::  :) :) ::ok::

p.s. dit is enkel mijn mening, dus je mag er reageren of negeren.
don't worry be happy

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Daarom is ook speciaal dit topic aangemaakt. Mochten ze toch erover willen discussieren kunnen ze dat in dit topic doen. Dus als je niks wilt weten: gewoon dit topic overslaan! :)

Offline troedel

  • Forumlid
dat weet ik daisy. sorry ::regenboog:: ::regenboog::
don't worry be happy

Offline Vincent996

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De onthulling van Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 16-04-2004, 01:21:37 »
Hoi, ik ben geen belg maar een NL'er. I just happen to live there. Ik krijg VT4+NET5 dus het is erg moeilijk voor mij om een aflevering te missen.

Ik weet niet of deze topic hiervoor bedoeld is maar ik schrijf een samenvatting van wat er in aflevering 6 is gebeurt, voor de nieuwschierige nederlanders die niet kunnen wachten. Wil je nog niks over aflv.6 weten, lees dan niet de onderstaande tekst.

In Aflevering 6 beginnen de koppels meteen met een proef--->om het snelst de berg op, waarbij de snelste deelnemers (1per koppel) dichter bij de checkpoint worden gedropped dan de langzaamere. ----->(Sanne kan niet deel nemen aan de proef wegens haar onbekende ziekte, en beslist na overleg  met haar zusje Lotte te stoppen met deel te nemen Peking Express  :\'(  )  ::zwaai::
Één van de tweling (Joeri en Wesley) wint de proef, gevolgd door Elias (de rest weet ik niet meer). Fleur eindigt als laatst.
Jeske en Elias kunnen een direkte lift krijgen naar de checkpoint en komen dus als eerste aan. Reinier en Clarinka komen als 2de en dus moeten de twee grootste rivalen het tegen mekaar opnemen in de zoutmijnen, 700m onder de grond. Jeske en Elias winnen de proef en kunnen de volgende dag direct naar Irkutsk doorliften zonder de omweg te maken over een rivier, zoals de concurrenten het moeten doen. Dit zorgt ervoor dat ze als 1ste de etappe eindigen. Omdat niemand meer de finish meer bereikt voor de afgesproken tijd wordt het spel stilgelegd en kijken ze naar de posities van de koppels.
De twelingbroers Joeri en Wesley hebben een 2de plaats.
De concurrentie tussen Reinier-Clarinka en Bart-Fleur is heel groot, maar Reinier is hun te snel af en als het spel wordt stilgelegd blijken zij vóór Bart en Fleur te staan.

Samenvatting:
-Sanne wordt ziek en moet op medische gronden het spel verlaten.
-Jeske en Elias komen als 1ste en als enige aan in Irkutsk.
-Bart en Fleur verliezen de race en moeten vertrekken.
-einde van het eerste deel van Peking Express
-nieuwe puntegeving en regels

Nieuwigheden:
Het eerste deel van PE is achter de rug. Het 2de deel zal andere regels hebben. Zo worden de treinreis en het doorgeven van de amuletten afgeschaft (Bart en Fleur moesten hun 3 amuletten geven aan Ernst-Paul). De amuletten moeten vanaf nu dus gewonnen worden. 1-amulet voor het winnen van de proef en 1-amulet voor het winnen van de etappe.
Ook de puntengeving wordt verandert. Het verschil is dus niet meer 1 punt (6,5,4,3,2...) maar 2 (12,10,8,6,4...), wat op zijn beurt ervoor zorgt dat iedereen nu een grotere kans maakt om te winnen, ongeacht het aantal punten dat ze nu bezitten.

Volgende week zullen ze het Baykal meer bereiken, het dipste zoetwatermeer ter wereld, tegen de grens met Mongolië.

Dat was het zo'n beetje. Ik hoop dat het niet te langdradig was. Het was een leuke aflevering (dat zijn ze allemaal).  ::tandpastasmiley::

Moderators, zeg mij ook even of zo'n samenvatting mag, of zien jullie dit als een ongelofelijk grote spoiler?!  ;)
groeten Vincent
« Laatst bewerkt op: 16-04-2004, 11:28:37 door blackdragon »

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: De onthulling van Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 16-04-2004, 09:07:34 »
Moderators, zeg mij ook even of zo'n samenvatting mag, of zien jullie dit als een ongelofelijk grote spoiler?!  ;)
groeten Vincent

hahah nou een spoiler is het zeker, maar dit topic is hier juist voor geopend, dus het staat op de perfecte plaats hoor  ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Jozef

  • Forumlid
beste fans,

in de zesde aflevering vallen er maar liefst 2 mensen. Ik ben van belgie en daar wordt de aflevering donderdag al gespeeld en bij jullie blijkbaar nog niet. Maar je moet zekerst kijke er gaat iets gebeuren met sanne en Lotte. En bart en fleur gaan toch wel iets krijge waarmee ze reinier en clarinca en poets kunne bakken maar of dat voldoende is om er niet uit te gaan.
Maar mss vallen reinier en clarinca er wel uit hé. Het zou wel kunnen er is mss weer een komplot.Maar je moet zekerst kijke en er gebeurd ook nog iets speciaals op het einde vanaf nu dus volgende week worden er geen amulet meer gegeve aan de mense die afvalle dus de gene die nu afvalle de twee koppels die moge dus geen amulet meer doorgeve aan iemand anders. Die amulet worden gegeven aan het koppel dat de proef wint en een aan de eindwinnaar van iedere aflevering die de gene die eerst toekomt op bepaalde plaats. Kijk alvast wordt heeeeel  wijs 

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
hee dankje  ::ok:: ... was eigenlijk van plan een weekje over te slaan... maar ga nu zeker kijken ::tandpastasmiley::

Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
en wat denken jullie van de aflevering van gisteren??  ;D

mijn idee... ik ben nu een reinier en clarinca fan van het eerste uur...  ::ok::
waar elias mee bezig is sorry...  ::oink::
Groetjes
Inge