Auteur Topic: Hoe oppervlakkig ben jij?  (gelezen 3920 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Hoe oppervlakkig ben jij?
« Gepost op: 15-05-2004, 00:33:15 »
http://www.pauze.nl/testjes/test.php?testID=6655


Hoe oppervlakkig ben jij?   
 
  Tegenwoordig tel je bijna niet meer mee als je geen facelift hebt gehad. Het lijkt soms wel of de hele wereld draait om geld en uiterlijkheden. De vraag is in hoeverre jij daar in mee gaat. Ben je ook alleen maar bezig met je eigen snelle hippe leven, of heb je ook nog andere interesses.Doe de test en ontdek hoe oppervlakkig je bent. 
 

Dit scheen er bij mij uit te komen...
  En dan nu: het antwoord! 
 
Oppervlakkig? Eerder diepzinnig en serieus. Overal steek je je neus in en je wilt het liefst als een soort moeder Theresa iedereen in je armen sluiten. Je barst ook van de hobby’s. Het gevaar van zoveel verschillende interessepunten is dat je te weinig tijd hebt om overal diep op in te gaan en dat je dus altijd aan de oppervlakte blijft.
 
 
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #1 Gepost op: 15-05-2004, 00:40:55 »
Duurt ff die test maar dan heb je ook wat... :-\\

Mijn uitslag:
Totale oppervlakkigheid kan jou niet verweten worden. Al is het wel zo dat als er echt serieuze zaken aan bod komen jij je er altijd van af zal proberen te maken met een grap. Jij kunt best een diepzinnig gesprek voeren, maar het moet niet te lang duren, want dan haak je af. Oppervlakkig tot op zekere hoogte dus.

Best goed toch  >:D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2004, 01:26:02 »
Tja, te doorzichtig hoor die test... :-X

Oppervlakkig? Eerder diepzinnig en serieus. Overal steek je je neus in en je wilt het liefst als een soort moeder Theresa iedereen in je armen sluiten. Je barst ook van de hobby’s. Het gevaar van zoveel verschillende interessepunten is dat je te weinig tijd hebt om overal diep op in te gaan en dat je dus altijd aan de oppervlakte blijft.
Geniet nooit met mate...

Offline alathea

  • Forumlid
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2004, 12:13:14 »
Ik heb hetzelfde als test en linda.
It's not  that easy beeing green

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #4 Gepost op: 15-05-2004, 13:02:38 »
Oppervlakkig? Eerder diepzinnig en serieus. Overal steek je je neus in en je wilt het liefst als een soort moeder Theresa iedereen in je armen sluiten. Je barst ook van de hobby’s. Het gevaar van zoveel verschillende interessepunten is dat je te weinig tijd hebt om overal diep op in te gaan en dat je dus altijd aan de oppervlakte blijft.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #5 Gepost op: 19-05-2004, 18:57:11 »
Oppervlakkig? Eerder diepzinnig en serieus. Overal steek je je neus in en je wilt het liefst als een soort moeder Theresa iedereen in je armen sluiten. Je barst ook van de hobby’s. Het gevaar van zoveel verschillende interessepunten is dat je te weinig tijd hebt om overal diep op in te gaan en dat je dus altijd aan de oppervlakte blijft.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #6 Gepost op: 20-05-2004, 12:59:51 »
Oppervlakkig? Dat valt best mee. Je hebt een brede interesse in verschillende zaken. Naast een gezonde dosis egoïsme, kan je je ook heel goed inleven in de gevoelens van andere mensen. Je hebt in ieder geval goed door dat de wereld niet alleen om jou draait. En uiterlijkheden en geld zijn voor jou niet het belangrijkste in de wereld. Misschien ben je zelfs wel minder oppervlakkig dan je zelf dacht.
Smiling isn't a crime..

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #7 Gepost op: 20-05-2004, 15:04:04 »
Mag ik zeggen dat ik deze test bijzonder oppervlakkig vind? >:D Ik krijg een beetje het idee dat de test kijkt naar hoe vaak je de meest voor de hand liggende antwoorden geeft en aan de hand daarvan je oppervlakkigheid bepaalt. Maar een voor de hand liggend antwoord geven betekent naar mijn bescheiden mening nog niet dat je oppervlakkig bent.

* Compuart neemt maar een paar korreltjes zout erbij ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

maapie

  • Gast
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2004, 18:14:11 »
Totale oppervlakkigheid kan jou niet verweten worden. Al is het wel zo dat als er echt serieuze zaken aan bod komen jij je er altijd van af zal proberen te maken met een grap. Jij kunt best een diepzinnig gesprek voeren, maar het moet niet te lang duren, want dan haak je af. Oppervlakkig tot op zekere hoogte dus.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #9 Gepost op: 20-05-2004, 19:14:22 »
ik ben zo oppervlakkig dat ik zelfs blijf drijven enzo,...  ::ohno:: ;D

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #10 Gepost op: 20-05-2004, 21:14:41 »
U bezit de mogelijkheid tot het bereiken van een enorme diepte, daarnaast bent u ook in staat om ' lekker luchtig'  te zijn.
Zeer bijzonder.



 ::trots::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #11 Gepost op: 21-05-2004, 02:41:01 »
U bezit de gave om opervlakkig in uw neus te peuteren, terwijl u dan toch niet oppervlakkig overkomt!
Mega ontzettend heel erg bijzonder.



 ::trots::

Offline botjebergje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #12 Gepost op: 21-05-2004, 09:28:22 »
Oppervlakkig? Dat valt best mee. Je hebt een brede interesse in verschillende zaken. Naast een gezonde dosis egoïsme, kan je je ook heel goed inleven in de gevoelens van andere mensen. Je hebt in ieder geval goed door dat de wereld niet alleen om jou draait. En uiterlijkheden en geld zijn voor jou niet het belangrijkste in de wereld. Misschien ben je zelfs wel minder oppervlakkig dan je zelf dacht.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe oppervlakkig ben jij?
« Reactie #13 Gepost op: 21-05-2004, 12:24:07 »
Oppervlakkig? Dat valt best mee. Je hebt een brede interesse in verschillende zaken. Naast een gezonde dosis egoïsme, kan je je ook heel goed inleven in de gevoelens van andere mensen. Je hebt in ieder geval goed door dat de wereld niet alleen om jou draait. En uiterlijkheden en geld zijn voor jou niet het belangrijkste in de wereld. Misschien ben je zelfs wel minder oppervlakkig dan je zelf dacht.