Visje, inderdaad was in beginsel van dit spel het idee om hints half goed te rekenen, maar dat werd echt een heel gehannes. Heb dus vanaf etappe 1 hints of goed of fout gerekend. Tijdens de PlanetFanRace, kon men per CP niet zo heel veel punten verdienen. Toen waren de halve punten ook echt wel belangrijk. Echter toen waren er teams die het zoeken naar de plaatjes minder belangrijk achtten en er veel minder tijd in staken als bijvoorbeeld ETW. Jullie kwamen met heel uitgebreide verklaringen en vermelden alle URL's, maar kregen toen net zo veel punten als mensen die dus minder deden. Om dat te voorkomen heb ik bij de PekingFANexpress dus punten gegeven voor iedere URL die is gevonden en juist was, waardoor de teams die er echt alles aan deden daar ook voor beloond werden. En dat is ook wel gebleken. Maar omdat er dus per hint zoveel te verdienen valt heb ik de halve puntjes geschrapt.
Het kost me al een hoop gereken en gedoe, wat ik niet erg vind hoor

, maar ik had ook niet de tijd om mij nog meer op de hals te halen tijdens Peking Express. Ben dan ook vreeeeeeeeeeeselijk aan vakantie toe

...
Ik hoop dat je het begrijpt Visje....het doet niet af aan de inzet van ETW, gezien de score die jullie elke keer weer weet te halen.
Terzijde, maar ik vind het ook vreselijk leuk dat er nu wel een paar teams zijn die echt met jullie de competitie aan kunnen