Auteur Topic: Aflevering 10 (deel 4)  (gelezen 6511 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 10 (deel 4)
« Gepost op: 19-04-2002, 02:39:12 »
Hieronder het vervolg op 'Aflevering 10 (deel 3)'.

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Aflevering 10 (deel 4)
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2002, 09:50:40 »
Er bestaat ook nog iemand als John Marota,... een anestisist dan nog.

Zou John ons allemaal verdoofd hebben??
;D ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2002, 10:03:13 »
2138 = BACH

Alweer goed gevonden Vlaming....dit kan toch geen toeval meer zijn?!!

BACH = DE MOL !!!!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lijster

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2002, 13:19:00 »
Zo nog even vlak voor de ontknoping; wie zegt dat ze uit het vliegtuig springen?
Je moet daarvoor een behoorlijke instructie hebben gehad en die hebben de deelnemers niet gehad. Dan is het slecht weer en dan wordt er niet gesprongen normaliter.
Ik denk dat de deelnemers gewoon weer uit het vliegtuig stappen en naar de goede plek lopen.

wie o wie is talpa??????????

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 19-04-2002, 13:52:10 »
Ik denk dat de deelnemers gewoon weer uit het vliegtuig stappen en naar de goede plek lopen.

en wa's de goede plek?

er is maar één kandi die weet waar hij moet gaan staan, en da's de Mol

« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 14:00:22 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Lijster

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 19-04-2002, 13:56:23 »
Ik weet niet hoe ik hier een foto in kan voegen maar in deel 3 pagina 1 is er een foto geplaatst waarvan wordt gezegd dat duidelijk te zien is dat de afgebeelde toorts gedoofd is!!!!!

Dit vind ik knap, meer hierom omdat hetgeen men voor de toorts aanziet het touw is dat door John omhoog getrokken wordt nadat George een dunner touw met de ballonnen naar boven heeft laten gaan.  

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6 Gepost op: 19-04-2002, 13:56:48 »
vanmorgen hoorde ik angela op de radio, en die zei dat er iets mis was gegaan tijdens de finale en dat ze erg ongerust was.
dus niet komen lopen denk ik

Offline Lijster

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 19-04-2002, 14:03:11 »
Er zijn verschillende manieren om iemand naar een goede plek te brengen. Je kan ze bijvoorbeeld blinddoeken zodat ze niet zien waar ze neergezet worden.

Het kan ook zo zijn dat de professionele parachutespringers landen en dat zij een soort bordje hebben waar de naam op staat van de kandi. Op die manier blijft het voor hun ook een verrassing

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #8 Gepost op: 19-04-2002, 15:30:24 »
Er schiet mij ineens een angstige gedachte in t hoofd!!!   :o

George zat boven de letters LMO!!! = MOL  8)

Zou het ook kunnen betekenen dat George op de MOL zit?!
Dat hij het dus goed heeft en de winnaar is?!!! :o

(Dat gun ik hem wel hoor, maar ik wil zo graag dat hij de MOL is!   :-[)

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #9 Gepost op: 19-04-2002, 15:32:54 »

Zo nog even vlak voor de ontknoping; wie zegt dat ze uit het vliegtuig springen?
Je moet daarvoor een behoorlijke instructie hebben gehad en die hebben de deelnemers niet gehad.

Waar staat dat precies? Het feit dat het niet integraal is uitgezonden betekent nog niet dat ze geen instructies hebben gehad. Er wordt zelfs gezegd dat ze uitleg krijgen over wat ze wel en niet moeten doen.

Citaat
Het kan ook zo zijn dat de professionele parachutespringers landen en dat zij een soort bordje hebben waar de naam op staat van de kandi. Op die manier blijft het voor hun ook een verrassing

We zien John toch echt springen hoor! En ik denk niet dat het nou zo belangrijk is dat het voor de springers een verrassing blijft.....

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

aggie

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 19-04-2002, 15:41:03 »

Er schiet mij ineens een angstige gedachte in t hoofd!!!   :o

George zat boven de letters LMO!!! = MOL  8)

Zou het ook kunnen betekenen dat George op de MOL zit?!
Dat hij het dus goed heeft en de winnaar is?!!! :o

(Dat gun ik hem wel hoor, maar ik wil zo graag dat hij de MOL is!   :-[)

Een hele goeie,maar ik hoop met je dat het niet zo is... ::)

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 19-04-2002, 15:52:30 »

Een hele goeie,maar ik hoop met je dat het niet zo is... ::)

Ik heb niet eerder zo graag gewild dat ik het fout heb!!!  ;)

Maar toch zat het me dwars... door de hele serie hebben we van iedereen duidelijke aanwijzingen gezien... behalve van George... tot het moment dat hij boven die letters ging zitten!!!  :-/

OOO, ik hoop zo dat ik het fout heb  :-[

(Als het wel klopt en George is de winnaar... niet boos zijn dan hoor George, veel plezier dan met het geld, dan heb je het verdiend!!!)

En misschien is dan het uitroepteken -dat ik als enige zag- ook juist en is het antwoord op de vraag: "Wie is... de MOL?,
Jantien !
(Dit was tijdens een biecht van Jantien in de 10de afl.)

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Wiske

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 19-04-2002, 15:53:09 »

Ik weet zeker dat ze wel gaan springen, hoor! Want dit heeft Jantien geschreven in haar dagboek op haar fansite:

"Genoot trouwens al wel erg van het feit dat ik nu kan opscheppen over mijn parachutesprong. L. zaagde me avonden lang door over haar ervaringen in de lucht, maar sinds vrijdag hoef ik niet meer te zwijgen en kan ik er gewoon keihard overheen. Heerlijk. En ik spring nooit meer -denk ik- -zeg nooit meer nooit sinds de mol-. Het was vreselijk, het deed belachelijk zeer, die sprong in de regen. Mijn gezicht kreeg een soort peeling in de lucht, alle dode huidcellen werden weggescrubd door venijnig scherpe regendruppels."

Lijkt me duidelijk.. ::)

aggie

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 19-04-2002, 16:04:31 »
Dank je Wiske ;)

Offline snebbe

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 19-04-2002, 20:42:35 »
Ze springen wel, maar het is zeker wel misgegaan.

Offline snebbe

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 19-04-2002, 21:03:10 »
Zag net weer even de laatste 5 minuten, was de video goed aan het zetten...
Maar toch wel opvallend.. Zo staat Angela nog harststikke droog naar het vliegtuig te kijken en zo staat Angela behoorlijk nat nog steeds naar de wolken te kijken met het gelande vliegtuig achter haar! Lijkt of dit laatste stuk er nog extra na is gefilmd...
(is misschien al gepost maar ik ben nu te zenuwachtig om het te checken!)

Offline Hagelslag

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2002, 21:31:44 »
John is de mol. Het kan eigenlijk niet missen. John zit in de antiek handel. Dat is een handel waarbij je slim moet zijn om de allerlaagste prijs te kunnen bedingen. Een beetje bluf is daar absoluut noodzakelijk bij. Troep kunnen verkopen alsof het 'geweldig mooi' en 'ontzettend uniek' is, is iets wat je in de antiek business toch wel tegenkomt. Een geweldige training voor een Mol als je het mij vraagt. Dus John it is!

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2002, 23:55:13 »

John is de mol. Het kan eigenlijk niet missen. John zit in de antiek handel. Dat is een handel waarbij je slim moet zijn om de allerlaagste prijs te kunnen bedingen. Een beetje bluf is daar absoluut noodzakelijk bij. Troep kunnen verkopen alsof het 'geweldig mooi' en 'ontzettend uniek' is, is iets wat je in de antiek business toch wel tegenkomt. Een geweldige training voor een Mol als je het mij vraagt. Dus John it is!

Zo zeg, dat is dus niet de manier om de mol te vinden hoor!
Jij kan ERIK TKS een hand geven!!!  ;D

En wat ben ik blij dat ik bovenstaande berichtjes (mijn berichtjes) fout had zeg  8)
Gelukkig is George de MOL en ik had dat goed, ook de winnaar en de verliezer had ik goed!!!  ;D ;D ;D