Auteur Topic: karen mol???  (gelezen 6763 keer)

Offline demolis

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
karen mol???
« Gepost op: 13-02-2002, 15:01:06 »
volgens mij is karen de mol ( of beter gezegd volgens de aanwijzingen ) in de avrobode wordt ze voorgesteld als de 3e kandidaat en in de mol zie je de 3 in beeld komen bovendien begint er 3 x een naam met een k te weten karen koning en kerstin wat ook weer die 2 vertaalt in kk bovendien was zij bij het abseilen nog boven toen de koffers leeggehaald moesten worden als zij de mol is weet ze van de volgende opdracht dus dat ze het boek van harry potter moet pakken om zo verwarring te zaaien en misschien zo plaatsen dat ellen er uit voorleest misschien heeft ze er zelfs wel om gevraagd de letters die in het filmpje zitten maken de woorden robertisok en raymondrule in de online montage in de aftiteling werken raymond leijdekkers en robert van spanje als je nagaat dat raymond rule dus hij heerst, dus de mol, robert is oke dus geen mol, uit robert kan je niet èèn van de namen uit wegstrepen uit raymond kan je echter wegstrepen : KAREN IS DE MOL  ;) ;) ;) ;) ;) en er kan verder niet èèn naam uit weg worden gehaald en misschien zit ik er ook wel naast en leidt de mol mij om de tuin en moet ik bij mijn gevoel pamela blijven :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
A purr is music played to the heart!

Offline demolis

• Forumlid
Re: karen mol???
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2002, 15:07:06 »
ik wilde er nog even bijzetten dat mdat je geen naam uit robert weg kan strepen hij met andere woorden dus oke is.

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 13-02-2002, 15:13:48 »

Citaat

raymond rule dus hij heerst, dus de mol, robert is oke dus geen mol

goede vondst !

Citaat

uit raymond kan je echter wegstrepen : KAREN IS DE MOL

ik begrijp die uitleg niet ? graag verdere info

dank bij voorbaat

yrs
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #3 Gepost op: 13-02-2002, 15:20:34 »
Haha, Raymond Leidekkers! Let op! In het topic, hier werkt harry??? Staat een verwijzing naar een culinair boekje wat Harry geschreven heeft...

"Leiden Lekkers" heet het... Samengetrokken als Leijdekkers? Hahaha, ik vind het weer allemaal geweldige vondsten. Maar Karen was zo nadrukkelijk verdacht op haar uitkijkpost dat ik denk dat ze het niet is...

Ondanks het crea met letters gedoe van demolis...
R A Y M O N D  L E I J D E K K E R S

K A R E N I S D E M O L

Ik hou nog een paar letters over!

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 13-02-2002, 15:25:50 »

Citaat

K A R E N I S D E M O L

Ik hou nog een paar letters over!

aha, de familienaam moet er ook bij.... nu begrijp ik het ;) lijkt me een goede vondst

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 13-02-2002, 15:30:30 »
Zou wel eens kunnen. In Amerika hebben ze dezelfde stunt uitgehaald i.v.m. de persoon die als 4e voorgesteld werd. Zij was ‘The Mole’ omdat Mole uit 4 letters bestaat. Ik vond het een beetje flauw gevonden, maar het kan dus zijn dat de derde voorgestelde persoon de mol is aangezien het Nederlands woord een lettertje minder is.
Misschien is het wel de laatste persoon die voorgesteld is. Omdat het normaal steeds 10 kandidaten waren, maar nu elf en de elfde is de Mol. I dunno

En wie de f is Raymond Leideckers? ???

Offline demolis

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 13-02-2002, 15:35:32 »

Citaat

Hahaha, ik vind het weer allemaal geweldige vondsten. Maar Karen was zo nadrukkelijk verdacht op haar uitkijkpost dat ik denk dat ze het niet is...

Ondanks het crea met letters gedoe van demolis...

K A R E N I S D E M O L

Dat vond ik zelf ook dat ze nadrukkelijk verdacht was en het dus moeilijk voor te stellen is dat zij de mol is maar als je de aanwijzingen volgt kom je daar toch op uit.

Offline demolis

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 13-02-2002, 15:38:32 »

Citaat
raymond leijdekkers werkt bij wie is de mol bij de online montage hij staat op de aftiteling net als robert van spanje, vorig jaar zaten er ook aanwijzingen in de titelrol.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2002, 15:43:44 »
Oh ja natuurlijk! Danjewel om het me nog eens te herinneren. Het komt omdat ik hier op werk zit en niet zeker ben of het wel allemaal toegestaan is wat ik doe. Maar ze kunnen toch niet verstaan waar het over gaat.
Robert van Spanje dus ook. Portugal ligt dichtbij Spanje  :o Een hint? (grapje)

Allemaal nog lekker veel posten deze week, dan heb ik hierachter ook nog wat te doen ;D

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 13-02-2002, 15:55:13 »
Ze zullen toch niet al te veel hints van buitenlandse series overnemen denk ik zo. Nee, ik denk nog steeds dat Ellen de mol is. Ook al viel Erik af terwijl hij op haar stemde. Erik wist gewoon te weinig van Ellen af. Of hij heeft de vragen verkeerd gelezen.

Offline demolis

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 13-02-2002, 16:07:47 »
dat denk ik ook dat ook al stem je op de mol dat je dan nog naar huis kunt gaan omdat je op bepaalde vragen verkeerde antwoorden hebt gegeven.
wat ik ook graag zou willen weten is de lijst met vragen ook al zullen die elke week wel anders zijn.
maar ik denk dat dat een hoop duidelijkheid verschaft.
hebben jullie ook gezien hoe karen in haar vuisje moest lachen toen ellen uit harry potter voorlas?
m.a.w. zo dat is me ook weer gelukt! ::) ::) ::)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 24-02-2002, 10:24:49 »
een supertip uit aflevering 3 :

De chauffeur van de geldauto stond in de deuropening toen Karen de winkel binnenkwam en stapte netjes opzij om haar voor te laten

ciao
vlaming

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 24-02-2002, 10:31:09 »
waarbij ik dan weer de kriebels krijg en denk dat de makers toch wel gezien zouden hebben dat de chauffuer in die scene voorkomt? als je karen niet verdacht wilt maken haal je die scene eruit... als je haar wel verdacht wilt maken stopje die scene erin  :-/

tsja, feit blijft dat veel deelnemers op haar stemmen... en zijn zien weer andere dingen dan wij!

heike

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 24-02-2002, 10:33:09 »
Citaat

waarbij ik dan weer de kriebels krijg en denk dat de makers toch wel gezien zouden hebben dat de chauffuer in die scene voorkomt? als je karen niet verdacht wilt maken haal je die scene eruit... als je haar wel verdacht wilt maken stopje die scene erin  :-/

het kan een aanwijzing zijn naar de mol hé......maar ik denk dat het net iets te opvallend was......wie heeft die man daar niet zien staan???????

cheers
vlaming

ps : man kan opdracht gekregen hebben van de redaktie om daar te blijven staan om karen extra verdacht te maken, of het kan een tweelingsbroer zijn van de man (het was niet te zien of er nog iemand in de geldauto zat)

Offline Miek

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 25-02-2002, 12:12:18 »
Het feit dat veel kandidaten haar steeds aanwijzen als de Mol bij de executie vragen zou dan niet kloppen met hetgeen Angela vorige week in haar dagboek schreef, "de Mol doet het goed, heel goed." schreef ze letterlijk en dat is niet het geval als iedereen je door heeft, toch?

Offline Penelope

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 25-02-2002, 12:41:12 »
En kan iemand mij zeggen hoe Karen aan het aantal keer wisselen kwam. (bij het fietsen)
Angela had net daarvoor gezegd: "Prince stapt voor de derde keer op; hij mag nu niet meer wisselen. Alles komt op hem aan."
Komen ze boven, gilt Karen: "12 keer gewisseld. KUT, KUT"
"12 keer??"vraagt Angela.
Karen: "12 keer, KUT, KUT".
George zegt nog: "8 keer toch?"
Karen: "nee, twaalf keer, KUT KUT."
Angela: "twaalf keer"

Deze berekening klopt van geen meter. Met minder wisselen haddden ze toch niet gewonnen dus het had niks uitgemaakt, bedenk ik me nu. maar het is toch vreemd dat je dat heel hard gaat roepen  12 keer en dat als iemand minder zegt dat je dan niet denkt ik reken het efkes na. Want het is namelijk 8 keer.

En nu jullie.
Penelope.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #16 Gepost op: 25-02-2002, 13:28:01 »
Nee hoor Penelope, het is echt 12 keer anders zou de rest da wel verbeteren. Ik heb hier ook mee gezeten. er wordt nl in een voiceover gezegd dat Prince voor de 3e keer opstapt. Ik dacht dus Prince stapt als eerste op 1 keer, dan andere 3, dan Prince 2e keer, dan andere 3, dan Prince voor laatste keer. Dat zou betekenen Prince 3 keer gefiets dus 2 volle rondes, idd 8 wissels. Maar dan zou bv George slechts 2 keer hebben gefietst.

Er wordt duidelijk gezegd dat ze 3 keer hebben gefiets, dit betekent voor Prince dus 4 keer.

3 volle rotaties is 12 wissels, en wat zou het voor nut hebben om 12 te roepen als er 3 man bijstaat die weet dat het anders is.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 25-02-2002, 13:41:35 »
quote author=Jet link=board=general&num=1014486148&start=0#6 date=02/25/02 om 10:32:42]
Ik weet niet precies wie er fietst op dat moment. Zal ik vanavond nog eens checken op de video. HEt was in ieder geval aan het begin van de opdracht, dus het zal prince of john geweest zijn.Overigens vind ik de wissels van het fietsen ook niet echt duidelijk in beeld gebracht. Ik zag Prince duidelijk voor de 4e keer op de fiets stappen, terwijl angela dan zegt dat het voor prince de 3e keer is. Bovendien wisselt hij Kerstin af terwijl zij na hem moest fietsen, toch? ???
[/quote]
Toch is er dus iets vreemds met dat wisselen. UIteraard krijgen we niet alles in beeld, maar volgens mij ook ng niet eens in de juiste volgorde ???

When God created man, she was only joking!

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #18 Gepost op: 25-02-2002, 14:41:02 »
En zo weet je dus niet hoe en wat. Karen is overigens voortdurend, maar dan ook voortdurend, net zo bezig als wij allemaal. In aflevering twee was het zeker dat de Mol in haar groepje wat en de tweede keer had Kerstin veeel minder gefietst dan haar terwijl zij nog wel veel fietste thuis.

Drie verklaringen...

a: Karen is een beetje een muts
b: Karen is zo paranoide als de pest en is haar medicijnen vergeten mee te nemen.
c: Karen is de Mol

Ik hou het voorlopig op a aangezien ze zich in geval c wel erg nadrukkelijk profileerd. Maar ze heeft een heel leuke functie in een hele leuke groep.

Jantien is zo leip als yoghurt, Prince zo fanatiek als Yvonne van vorig jaar, Ellen is een stoer wijffie, Kerstin heeft die meesterlijke veel te hoge stemverheffingen, George is supergrappig, Harry is de acteur/de intrigant, Karen is de roddelmuts en John... Jah, John... Ik zou echt balen als hij de Mol was, ik vind niks van en aan die man.  

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Barth

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 26-02-2002, 09:12:17 »
Het is volgens mij ook karin die zoveel komplimetjes aan George uitdeeld tijdens en na de fiets opdracht terwijl prince 't goeie werk aan 't doen was en ik George alleen maar heb zien slingeren over de weg energieverspillend aan een veel te grote versnelling.....
Je zou kunnen redeneren dat Karen blij is dat george haar heeft geholpen in haar taak, mol zijn......

Of is dit weer het werk van montage!

(ik dacht dat ik er uit was totdat Dick naar huis moest)

Wees gegroet, Barth!