Auteur Topic: BNN moet blijven. Eens of oneens?  (gelezen 6889 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
BNN moet blijven. Eens of oneens?
« Gepost op: 26-05-2004, 23:16:27 »
www.bnnmoetblijven.nl

Wanneer jullie vinden dat deze jongerenzender het verdient nog langer in het publieke bestel te blijven, teken dan deze petitie.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re: BNN moet blijven. Eens of oneens?
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2004, 23:23:22 »
Mag wat mij betreft gecombineerd worden met het bestaande BNN-topic, kon het door de ontbrekende zoekfunctie op de site niet zo snel terugvinden. ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #2 Gepost op: 27-05-2004, 00:16:49 »
BNN mag van mij onderhand wel weer weg....
Jammer voor Bart de Graaf maar BNN is toch aleen nog maar costa en nog wat gebler wat nergens over gaat  ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 27-05-2004, 10:10:44 »
Ik kijk nooit BNN, ben uitgekeken ook op Costa sinds Daan Schuurmans eruit is :)

en nu Ruud de Wild ook nog weg gaat :( en dat programma is sowieso al minder (radio heb ik het nu over) sinds die muts erbij zit ::niet-ok::

dus ik stem niet voor, eerder tegen ::tandpastasmiley::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 27-05-2004, 15:57:49 »
Costa is vreselijk, maar programma's als de IQ-test en The World acoording to BNN zijn best het bekijken waard. BNN moet blijven!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 27-05-2004, 19:14:22 »
oneens, mag er van mij wel af, vind er geen zak aan.

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 28-05-2004, 08:38:09 »
Het gaat er eigenlijk niet om of je de programma's van BNN zelf leuk vindt. Het gaat er om of er genoeg mensen zijn in Nederland die het leuk vinden. Als dat zo is, en dit is volgens mij zo, dan heeft BNN bestaansrecht.

Offline jeroen234

• Forumlid
  • Planetrace: Explore the world forum
« Reactie #7 Gepost op: 28-05-2004, 20:21:04 »
van mij mag het ook weg
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #8 Gepost op: 29-05-2004, 18:07:08 »
ze leveren wel wat leuke programma's. Geef ze nog een jaar de tijd en anders de stekker eruit!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #9 Gepost op: 29-05-2004, 22:33:28 »
Er zijn idd leuke programma's en sommige programma's vind ik dat het gewoon echt speciaal is, gewoon anders. BNN is wel leuk, niet van de buis!
Eindelijk...

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-06-2004, 16:36:15 »
BNN moet blijven!!
Er zijn inderdaad programma's die nergens over gaan, maar er zitten ook een heleboel leuke programma's bij, dus BNN mag wat mij betreft wel blijven.

Dit is m'n honderste post  ::tandpastasmiley::

Offline flappievanethek

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-06-2004, 17:23:13 »
Oneens, BNN mag van mij weg. Afgezien van een aantal redelijke programma's brengen ze voornamelijk ranzigheid ::niet-ok::. Bovendien als er dan zoals Wouter zegt er veel mensen naar kijken waarom heeft BNN dan te weinig leden? de regels zijn duidelijk. Je moet 300.000 leden hebben (geloof ik) om bestaansrecht te hebben, dus hoeveel mensen er kijken is geen criteria. Nee laat BNN maar weg gaan en als er dan zoveel belangstelling voor BNN is dan moeten die mensen ook maar lid van BNN worden zodat BNN aan de regels voldoet waar iedere omroep aan moet voldoen ::zwaai::.

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 2-06-2004, 15:15:51 »
Die ledeneis is een onzinnig iets. Die komt nog uit de tijd dat iedereen in zijn eigen hokje leefde. Als je katholiek was, was je lid van de KRO. Was je arbeider dan was je lid van de VARA enzovoort. Dat is nu heel anders. Mensen horen steeds minder bij vaste groepjes en worden niet meer zo snel lid van iets, ook al vinden ze iets leuk.
Het is hoog tijd om andere criteria te verzinnen.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13 Gepost op: 3-06-2004, 15:43:37 »
Die ledeneis is een onzinnig iets. Die komt nog uit de tijd dat iedereen in zijn eigen hokje leefde. Als je katholiek was, was je lid van de KRO. Was je arbeider dan was je lid van de VARA enzovoort. Dat is nu heel anders. Mensen horen steeds minder bij vaste groepjes en worden niet meer zo snel lid van iets, ook al vinden ze iets leuk.
Het is hoog tijd om andere criteria te verzinnen.
Juist. Daarnaast hebben ze misschien ook wel de pech dat veel jongeren nog thuis wonen waarvan de ouders al lid zijn van een bepaalde omroep.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14 Gepost op: 12-06-2004, 10:26:35 »
Toch nog overlevingskans voor BNN

BNN krijgt mogelijk een nieuwe kans te blijven voortbestaan.

Staatssecretaris Van der Laan (Media) onderneemt een laatste poging het voortbestaan van BNN met zeker drie jaar te rekken. Het kabinet bespreekt vandaag haar plan om de jongerenomroep, net als alle andere omroepen, een uitzendvergunning te geven tot 2008. Daarna moeten alle omroepen hun bestaansrecht opnieuw bewijzen.

Nog in deze kabinetsperiode wil de staatssecretaris overgaan op een nieuw systeem om te bepalen hoeveel draagvlak publieke omroepen hebben bij de tv-kijkers. Nu zijn de ledenaantallen de belangrijkste maatstaf voor het bepalen van de zendtijd.

Het kabinet en de Kamer zijn het erover eens dat die methode gedateerd is. De ledenaantallen zeggen meer over de populariteit van het omroepblad dan over de omroep zelf, vermoeden zij. Kijk- en waarderingscijfers zouden een beter beeld kunnen geven van het draagvlak van de omroepen in de samenleving.

Aangezien deze discussie in politiek Den Haag nog gevoerd moet worden, weigerde de Eerste Kamer akkoord te gaan met Van der Laans oorspronkelijke reddingsplan voor BNN. Omdat die omroep eind vorig jaar niet de vereiste driehonderdduizend leden had om te mogen voortbestaan, verlaagde de staatssecretaris die grens naar 150 duizend.

Geplaatst op: 11-06-2004

id-t.com
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Loeske

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 13-06-2004, 23:10:48 »
Van mij mag het blijven. Je weet ook niet wat je 'er voor terug' krijgt. Vind idd op tv al die costo onzin maar nix en kijk het ook vooral nooit, maar op de radio is BNN nog best gezellig, wel jammer dat Ruud nu weg is, maja komt vast wel een leuk iemand terug. Vind op tv wel altijd de IQ test leuk. Ik denk niet dat ik heel hard zal gaan huilen als het niet mag blijven bestaan, maja het is allemaal nog best leuk, dus waarom niet.

Offline Loeske

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 13-06-2004, 23:12:48 »
met er voor terug bedoel ik dat je ook niet weet wat voor programma ofzo er voor in de plaats komt, het zou best iets vreselijks kunnen zijn... T kwam een beetje vaag over toen ik het net terug las...

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #17 Gepost op: 14-06-2004, 15:19:45 »
Van mij mag BNN wel blijven hoor. Ik kijk eigenlijk best vaak naar hun programma's. Ik vond CUT (die NL serie van die kids op school) wel leuk en als Costa komt kijk ik ook wel (al is het een stuk minder leuk sinds Daan niet meer meespeelt  :\'(). En Rob Kamphuys (ofzo) maakt ook wel leuke programma's.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #18 Gepost op: 14-06-2004, 16:54:48 »
Ik vind dat BNN op zich wel mag blijven, sommige programma's zijn wel aardig...  ::)

Misschien kan er ook een poll komen, kun je zien hoeveel mensen voor en tegen zijn...  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #19 Gepost op: 14-06-2004, 17:02:26 »
En Rob Kamphuys (ofzo) maakt ook wel leuke programma's.

Die is naar de kro, maar hij maakt altijd leuke tv-programma's. Ik vind die andere ook goed van 'Je zal het maar hebben.'