Poll

Drijft de media door en moeten er sancties tegen de media worden ondernomen?

Ja, de media wordt nog strenger gecencureerd in het vervolg door de UEFA
Ja, de familie Meier is ook maar een gewone familie en heeft recht op privacy, dus excuses aan de familie Meier is het minste dat ze kunnen doen
Ja, de scheidsrechters moeten in het vervolg hun beslissingen toelichten in kranten of op het internet (gebeurd al gedeeltelijk in Nederland) en daar kunnen ze vragen beantwoorden van verontrustende fans
Nee, de media mag van iedereen zijn persoonlijke gegevens in de krant zetten
Nee, de media is cool en doet gave dingen!!
Geen Mening

Auteur Topic: De doorgedraaide media  (gelezen 4165 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
De doorgedraaide media
« Gepost op: 29-06-2004, 14:51:02 »
vonden jullie het ook niet absurd dat de Engelse tabloids de persoonlijke gegevens van scheidsrechter Urs Meier hebben geplaatst, zodat duizenden Engelsen de Familie Meier nu dag en nacht lastig vallen met haatmail en bedreigingen?!
Vind je dat de Uefa het goed heeft opgelost, door Meier zijn persoonlijke bewaking te geven?
« Laatst bewerkt op: 29-06-2004, 14:55:53 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De doorgedraaide media
« Reactie #1 Gepost op: 29-06-2004, 16:51:38 »
Dat is inderdaad afschuwelijk. En erger is nog dat zoveel mensen in Engeland echt gebruik maken van die gegevens om Meier lastig te vallen. Wat een achterlijke mentaliteit is dat. Ik weet dat de spelers van Engeland er niks aan kunnen doen, maar maatregelen tegen het Engelse elftal lijkt de enige manier om die rare "supporters" in bedwang te houden.
Wat betreft die persoonlijke bewaking: nu het eenmaal zover is gekomen zou ik niet weten hoe het anders opgelost had moeten worden.

Idioot dat we het hier over moeten hebben. Voetbal is maar een spelletje! ::ohno::
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De doorgedraaide media
« Reactie #2 Gepost op: 30-06-2004, 00:39:36 »
Het word echt te gek met de media.
Hier zouden ze serieus eens iets aan moeten gaan doen.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos