Auteur Topic: BB Nieuws & Media  (gelezen 13564 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
BB Nieuws & Media
« Gepost op: 3-08-2006, 10:05:34 »
Heb jij een artikel gelezen over Big Brother 6 en heb je beschikking over een scanner?
Scan het in en plaats het hier!!

Ergens een exclusief BB-nieuwtje gelezen op internet?
Ctrl C - Ctrl V, en wij kunnen allemaal meegenieten van de laatste roddels rondom de
bewoners, het huis enz.

Heb je een artikel ingescand, maar kan je het niet uploaden.. kun je me ff PM'en!

Alvast bedankt!
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #1 Gepost op: 3-08-2006, 13:38:19 »
Bart doet niet mee aan reünie Big Brother

De eerste Big Brother-winnaar, Bart Spring in 't Veld, doet niet mee aan een terugblik op vijf edities van de realitysoap op Talpa. "De producenten boden een belachelijk laag bedrag", zegt de 29-jarige Utrechter. De makers van Het Beste van Big Brother betalen vijfhonderd euro per dagdeel aan een ex-deelnemer.

lees verder op radio.nl
The sun came up and reality set in.

Offline Laafje1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #2 Gepost op: 3-08-2006, 19:27:18 »
Die probeert er nog steeds een slaatje uit te slaan.

Vind 500 euro per dagdeel echt genoeg hoor voor EX bewoners.
Groetjes de enige echte Laaf!!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #3 Gepost op: 3-08-2006, 20:22:34 »
Die probeert er nog steeds een slaatje uit te slaan.

Vind 500 euro per dagdeel echt genoeg hoor voor EX bewoners.

Ja, ik vind het wel dom dat je het niet doet. Je kunt er nog lekker geld aan verdienen en je hoeft alleen maar herinneringen op te halen!
The sun came up and reality set in.

Offline Laafje1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #4 Gepost op: 4-08-2006, 10:04:40 »
Misschien is hij bang weer aan Sabine herrinnert te worden  ::rofl:: ::rofl::
Groetjes de enige echte Laaf!!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #5 Gepost op: 9-08-2006, 16:25:33 »
Nog steeds verliefd


Ook Roel en Dido komen komende week natuurlijk bij de terugblikken aan bod. Dido meldt dat ze zich tijdens de opnames erg verliefd hebben gedragen en lieve dingen over hebben elkaar gezegd. Nu Roel een vaste baan bij de universiteit heeft valt het leven in Rotterdam voor Dido wel wat tegen, ze voelt zich er soms erg eenzaam. Als remedie zijn ze nu op zoek naar een koophuis om een eigen nestje te bouwen, mede mogelijk door het feit dat Dido's oude huis in Haarlem - dat ze bewoonde met haar ex Marcel - nu eindelijk van haar naam is afgeschreven. Voorafgaand aan de kick-off zijn de lovebirds bovendien voor een vakantie van twee weken naar Egypte vertrokken.

van: mediawatchers
The sun came up and reality set in.

Offline Laafje1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #6 Gepost op: 11-08-2006, 15:03:42 »
Winnaars Big Brother kunnen gewoon over straat
De Big Brother-hype herleeft. Volgende week zendt Talpa elke werkdag een terugblik uit op een van de vijf Big Brother-edities. Binnenkort start Big Brother 6.


De winnaars van het reality-programma Big Brother gaan weer rustig over straat. Dat blijkt uit een rondgang langs een aantal deelnemers van de reality-soap, die vijf edities telde. Begin volgende week zendt Talpa dagelijks een terugblik op tv uit.

"Ik ben niet meer hot", zegt de 29-jarige Bart Spring in 't Veld. Hij won de eerste editie, in de winter van 1999. Big Brother was een hit, Bart een held. Maar de grote hectiek is voorbij. Spring in 't Veld wordt nog steeds herkend, vooral door jongeren. "Maar de grote hectiek is voorbij."

De eerste maanden na zijn tv-triomf was het een gekkenhuis. Op straat dromden mensen zich rondom Bart samen. Hij stelde een nieuwbakken manager aan en kreeg zelfs een lijfwacht mee. Ook maakten fans soms een urenlange reis om onaangekondigd bij hem op de stoep te staan. Verder ontving Bart honderden stukken fanmail. Zelfs een adressering als 'Bart Big Brother' kwam toch bij de winnaar terecht.

Bart stuurde kaarten terug met een handtekening. "Ik werd door mijn vader, broer en beste vriend geholpen, dus ik kan niet zeggen dat alle handtekeningen echt zijn."

Sinds RTV Utrecht Bart onlangs aan de kant zette als televisiepresentator, is hij definitief uit de schijnwerpers verdwenen. Hij werkt nu als tekstschrijver en is persvoorlichter van bandengids.nl.

Joost Hoebink, vorig jaar winnaar van Big Brother 5, stuitte op veel minder hysterische taferelen. De eerste maanden werd Joost wel op straat aangesproken als 'kampioen' van Big Brother, maar van mensenmassa's was geen sprake. "Maar ik was verbaasd hoeveel mensen naar het programma hadden gekeken."

Hij was onder de indruk van een vrouw die vertelde dat haar dochter die met lymfeklierkanker in het ziekenhuis lag, met zoveel plezier naar Big Brother had gekeken. Maar het aantal reacties is tegenwoordig minimaal.

De 22-jarige Joost is naar Utrecht verhuisd. Zijn droom is televisiepresentator worden. De snelle weg, via het presenteren van een belspel, heeft hij echter afgeslagen. "Ik wil eerst ervaring opdoen achter de schermen." Momenteel werkt hij als redacteur voor de Avro-jeugdtelevisie.

Zowel Bart als Joost kijkt met belangstelling uit naar Big Brother 6, dat zondag over een week start. "Het blijft een vreselijk interessant experiment", zegt Joost, die wel met andere ogen kijkt. "Ik zal steeds denken: hoe zou ìk het hebben gedaan?" Hij relativeert de status van bekende Nederlander. "Wij zijn niet bekend omdat we iets bijzonders hebben gedaan."

Bart, die de hele reeks op tv heeft gevolgd, verwacht dat editie zes minder goed wordt dan de laatste. "Zoals ik het elk jaar minder vind worden."


[Novum]
Groetjes de enige echte Laaf!!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #7 Gepost op: 17-08-2006, 20:09:30 »
Verslaggever Wout! gearresteerd in Big Brother huis

In het BNN-radioprogramma Wout! op 3FM is verslaggever Lex donderdagmiddag gearresteerd terwijl hij live in de uitzending op 3FM het Big Brother huis probeerde binnen te komen. In een openstaande loods bij Endemol Nederland is Lex binnengekomen, daarna kwam Lex via een dakterras het Big Brother huis binnen.

Lex is vanmiddag rond 17.45 uur overgedragen aan de politie, terwijl zijn collega's Wouter van der Goes en Astrid de Jong tijdens de uitzending zijn arrestatie konden laten horen. Bij de arrestatie moest Lex onder andere zijn telefoon meteen inleveren.

van: Radio.nl
The sun came up and reality set in.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #8 Gepost op: 18-08-2006, 09:38:30 »
Big Brother-bewoners uitgesloten van daglicht

      Big Brother-bewoners hebben geen recht meer op daglicht of buitenlucht. De vijftien mensen die vandaag voor maximaal 100 dagen het tvhuis betrekken, moeten het stellen zonder ramen of deuren. De tuin is ontoegankelijk en de regie bepaalt met een lichtschakelaar wanneer het dag of nacht is in het huis.
        
Marteling
        Deskundigen spreken schande van de verzwaring van Big Brother. Psycholoog Monique Schouten: „Het is een psychologische marteling. Daglicht geeft je informatie over de realiteit, en niet weten hoe laat het is of wat voor weer het is, kan het bioritme verstoren. Licht is je houvast, het is vervelend te weten dat andere mensen bepalen of het voor jou dag of nacht is.”
              Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek gaf gisteren toe dat Big Brother dit keer superzwaar zal worden: „We streven naar echt isolement. Dit wordt BB in zijn puurste vorm. Er zal werkelijk geen enkel contact zijn met de buitenwereld. Door het ontoegankelijk maken van de tuin en het buitensluiten van daglicht, bereiken we dat mensen zich echt focussen op elkaar. Bewoners zullen niet alleen niet weten hoe laat het is, maar ook niet of de zon schijnt of dat het regent.”
      

 
• Een deel van het interieur van het Big Brother-huis. De ruimte is ditmaal groter, maar daglicht zullen de bewoners niet te zien krijgen.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #9 Gepost op: 18-08-2006, 09:39:17 »
De ’Big Brother’ van het ISOLEMENT

De aanstaande bewoners weten nog van niks, maar vandaag gaan ze naar binnen in een wereld zonder ramen, deuren of buitenlucht. De Big Brother van het isolement gaat van start. BB-hoofredacteur Hummie van der Tonnekreek kijkt streng. „Big Brother zal zich dit keer ook veel minder met de bewoners bemoeien. Ze mogen niet voor elk wissewasje naar de dagboekkamer. We doen gewoon niet open. We willen dat iedereen op elkaar gaat leunen.” Welke mensen zijn door Big Brother uitgekozen om zich aan de nieuwste psychologische kwelling te onderwerpen? Ik ontmoette de kandidaten gistermiddag, toen ze al voor 24 uur in een hotel waren opgesloten…


 
1. Broers Tijn (24) en Rik (22)
        Een grotere tegenstelling is niet denkbaar. Twee broers die werkelijk in niets op elkaar lijken. Rik is kapper en visagist, en was volgens zijn broer al homoseksueel toen hij 2 jaar was. „Het was zo duidelijk dat hij vanaf het begin barbiepoppen en make-upspullen van mijn ouders kreeg.” Tijn is ex-politieman en nu vertegenwoordiger. „Je zou mij stoer kunnen noemen. Ik ben bij de politie weggegaan omdat ik niet tegen het justitiële beleid kan. We besteedden vaak meer manuren aan het onderzoek dan er uurtjes werkstraf werden opgelegd.” Kapper Rik wilde heel graag met zijn broer in het Big Brother-huis: „Wij konden elkaar vroeger niet luchten of zien. De laatste tijd gaat het ietsje beter. Ik wil testen of we echt op de goede weg zijn en of mijn broer me kan accepteren zoals ik ben.”
       Is Rik het meest blij als hij met ’zijn make-upspulletjes andere mensen mooi kan maken’, Tijn geniet van buiten slapen. „Ik heb voor drie dollar in strandhutjes in Thailand geslapen. Dat waren mijn mooiste nachten.”
        
2. Janine (31)
        De diva van het huis. Ze is fotomodel, houdt van wodka en zal het blowen dat ze dagelijks doet het meeste missen. „Ik dacht op mijn zeventiende dat ik de nieuwe Naomi Campbell zou worden. Maar dat werd dus een vette teleurstelling. Ik heb zes jaar in Engeland gewoond voor het modellenwerk en kwam terug voor een man. Hij bleek zijn ex-vriendin toch leuker te vinden.”
       Janine, die slaappillen meeneemt omdat ze zonder hasj niet denkt te kunnen slapen, houdt sindsdien een bijzonder soort ’balboekje’ bij. „Ik heb affaires met mannen die thuis een vrouw hebben zitten. Spannend.” Seks in het huis wil ze niet. „Als ik verliefd word houd ik me honderd dagen in. Zoiets doe ik niet voor de camera’s. Daarna komt die man dagenlang zijn bed niet meer uit.”
       Janine gaat haar moeder het meeste missen. Oorspronkelijk zou ze met haar het BB-huis ingaan, maar zij zag ervan af omdat Janines zus volgende maand bevalt van haar eerste kleinkind.
        
3. Jeroen (23)
        Voetballer en buitenmens. Jeroen weet niet dat dat niet kan en vertelt vrolijk dat hij verwacht veel in de tuin van het Big Brother-huis te vertoeven. Die behoefte aan een frisse neus komt ook door het feit dat hij niet rookt. „Ik hou ook van een feestje, maar ik ben vooral gedisciplineerd. Het allergekste dat ik ooit heb gedaan is met mijn blote billen op een bar zitten. Dat zal me niet meer zo gauw gebeuren.”
       Zijn sterke punt? „Ik ben altijd mezelf.”
        
4. Marlies (26)
        De labelmanager van twee modemerken moest haar baan opgeven om in het BB-huis te gaan. Ze wil zo graag naar binnen omdat ze nieuwsgierig is wat haar eigen grenzen zijn. Marlies is vandaag jarig. „Ik ben allergisch voor mensen die achterbaks zijn. Ik kan zelf ook niet liegen. Aan mijn gezicht is precies te zien wat ik denk.”
       De 1.93 lange schone is nergens bang voor. „Ik denk dat de alleenstaanden in het huis in het voordeel zijn. Zij kunnen hun geheimen gemakkelijker bewaren.”
        
5. Liefdeskoppel Semih (26) en Micheline (20)
        Het enige liefdespaar van het Big Brother-huis woont sinds afgelopen november samen. „We zijn heel verliefd”, zegt Micheline, „en we willen nou wel eens kijken of het ook goed gaat als we zo dicht op elkaar zitten.” Micheline verwacht dat ze misschien tijd hebben om spelletjes te doen als hints. Grafisch ontwerper Semih vertelt dat hij hoopt met Micheline een groot gezin te stichten. „Ik wil behalve eigen kinderen ook kinderen adopteren.”
       Hoe gaat het met hun liefdesleven in het huis? Micheline bloost. Van haar hoeft het allemaal niet. Semih denkt er anders over: „Iedereen moet maar op internet kijken wat wij ervan terechtbrengen.”

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #10 Gepost op: 18-08-2006, 09:40:04 »
6. Moeder Hilde (42) en dochter Milica (23)
        Ze kletsen de hele dag, deze twee gezellige Amsterdamse meiden. Hilde en Milica hebben wat je noemt een klassieke moederdochterrelatie.
       „Toen ze een tiener was, botsten we omdat zij nooit haar troep opruimde”, zegt moeder Hilde in de hotelkamer die werkelijk is afgeladen met kleding. „Maar nu ze niet meer thuis woont gaat het prima. Ik verwacht dat we elkaar echt gaan oppeppen.”
       Milica, ernstig: „Als mam maar niet verliefd wordt. Ik moet er niet aan denken dat ik moet gaan luisteren hoe zij met een man ligt te friemelen in een ander bed.”
       Wat ze het meeste zullen missen? „De mobiele telefoons. Wij zitten normaal de hele dag te sms’en.”
       
7. Vader Marcel (45) en zoon Etiënne (19)
        Gezworen kameraden zijn deze vader en zoon. Marcel werkt bij een wijnkoperij en ook zijn zoon zit in de horeca. Marcel: „Mijn vrouw en ik zijn al gescheiden toen Etiënne 1 jaar was, maar ik zag hem heel veel. Wij hebben hetzelfde karakter.” Marcel heeft nog twee kinderen van een nieuwe vrouw: een dochtertje van 5 en een zoon van 10. Ook van haar is hij inmiddels gescheiden.
       Vader en zoon hebben een hekel aan hetzelfde type mensen. Etiënne: „Mensen die overdreven populair doen en mensen die het achter de ellebogen hebben.” Ze zijn van plan als één front op te treden en elkaar te herinneren aan het goede voornemen van: geen seks voor de camera’s.
       
8. Vader Egbert (45) en dochter Marcia (22)
        Egbert is de enige bewoner die vermoedelijk geen moeite zal hebben met het missen van daglicht en buitenlucht. Hij is gevangenbewaarder. „Ik vind het heerlijk om te leven zonder klok. Gewoon eten wanneer je honger hebt en slapen wanneer je moe bent. En ik vind het ook niet erg om geobserveerd te worden. Het is gezond om een keer aan de andere kant te staan. Want in de penitentiaire inrichting doe ik niet anders dan naar mensen kijken.”
       Marcia is wel een beetje bang van de camera’s: „Ik weet nog niet of ik het doe, maar ik heb vannacht serieus overwogen of ik in bikini zal gaan douchen.”
       
9. Zussen Monique (35) en Sabrina (27)
        De vrolijke zusjes hadden ooit het voornemen te gaan samenwonen. Maar omdat ze alle twee vroeg kinderen kregen kwam dat er niet van. „Wij doen alles samen, zijn hartstikke dol op elkaar”, zegt Monique. „Ik ben trots op mijn zus want kort na de geboorte van haar inmiddels zesjarige dochtertje werd ze verlaten door haar man. Ze heeft alles in die tijd zelf opgelost. Het is echt een vechtertje.” Sabrina: „Mijn zus heeft een heerlijk gezin met een lieve financieel expert als man en een zoon van 14 en een dochter van 12. Wij gaan natuurlijk alle twee onze kinderen erg missen.”
       Sabrina is als afscheid met dochterlief naar de K3film gegaan. Monique nam haar gezin mee naar Walibi. „Mijn dochter gaf me een heel goed gevoel. Ze pakte mijn hand in de auto en zei: ’Ach, mam drie maanden is helemaal niet lang, we zijn al zo lang samen’.” Sabrina is overigens net weer verliefd: „Mijn zus en zwager hebben me aan een leuke militair voorgesteld.”

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #11 Gepost op: 18-08-2006, 11:42:29 »
Leuk! Een verscheidenheid aan duo's en solo's. 'k Ben erg benieuwd wat het wordt!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #12 Gepost op: 25-08-2006, 17:34:18 »
Big Brother-bewoner maakt reclame voor neonazi's

Big Brother-bewoner Etiënne bij Talpa komt graag uit voor zijn politieke mening. Op de website CU2 heeft hij een profiel onder de naam 'Hollandsetrots'. Op de pagina staat het logo van het internationale netwerk van neonazi's Blood & Honour, dat bekend staat om gewelddadig gedrag tegen andersdenkenden. Zo werd in maart een journalist in elkaar geslagen bij een Blood & Honour-concert in het Belgische Vremde.


Ook het logo van kledingmerk Lonsdale staat op Etiënnes site. Lonsdale is een populair merk onder extreemrechtse jongeren. De 19-jarige Etienne is samen met zijn vader Marcel in het Big Brother-huis bij Talpa, waar hij al heeft laten weten niet van allochtonen en homo's te houden. Hij houdt wel van 'uitgaan, kickboksen en gewoon lol maken', schrijft hij op CU2. Zijn favoriete film is 'American History X', een keiharde film over Amerikaanse skinheads.

Endemol, dat het televisieprogramma produceert, was van tevoren op de hoogte van Etiënnes politieke voorkeuren, laat een woordvoerder weten. "Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten." Verder is Big Brother volgens de woordvoerder een spiegel van de samenleving. "En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij." Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen, meldt Endemol. [Radio.NL/Novum]
 
van: Radio.nl

pff.. ik heb zitte zoeke naar HollandsTrots oid maar daar kwam eigk alleen » dit « uit..  ???
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #13 Gepost op: 25-08-2006, 17:46:21 »
@Sprien: Het profiel is verwijdert ;)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #14 Gepost op: 25-08-2006, 18:43:13 »
@Sprien: Het profiel is verwijdert ;)

Aha.. vandaar!  hoe weet jij dat?
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #15 Gepost op: 25-08-2006, 19:08:48 »
Aha.. vandaar!  hoe weet jij dat?

Waarschijnlijk is het verwijderd vanwege de racistische uitspraken?

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #16 Gepost op: 30-08-2006, 17:47:56 »
Als je kijkt via het topic van Etienne, vind je een link die het nog wel doet! Volgens mij kwam die van Test.
JJF

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #17 Gepost op: 30-08-2006, 21:53:06 »
Van de Talpa site:

Wat broeit er?

Het Huis wordt langzaam maar zeker in twee kampen gesplitst. Aan de ene kant staan Etiënne, Milica, Janine, Hilde, Marcel en Jeroen. Ook Tijn, Rik, Marlies, Semih, Micheline, Egbert en Marcia vormen een groep. De zusjes Monique en Sabrina bewegen zich nietsvermoedend tussen deze groepen. Sterker nog, de groepsvorming ontgaat hen totaal.
Naarmate de Bewoners langer in het Huis leven, ontstaan er naast liefdes en vriendschappen logischerwijs ook onderlinge irritaties. Mensen met verschillende ideeën over politiek, uitgaan, uiterlijk, huishouden en drankgebruik, zijn het niet de hele dag met elkaar eens. Dat blijkt ook in het Big Brother Huis zo te werken.

Al snel trokken moeder en dochter Hilde en Milica en vader en zoon Marcel en Etiënne naar elkaar toe. Ze grapten vaak over het 'gezinnetje' dat ze vormden en bleken over andere Bewoners dezelfde mening te hebben. Janine voelt zich als eenling zichtbaar thuis bij de vier en heeft het samen met Etiënne geregeld over Bewoners Tijn en Semih. Zelfs praten ze af en toe over 'de andere groep'. Opvallend is dat Hilde wel vaak roept dat ze de andere groep eigenlijk gezelliger vindt. Aanstalte om zich bij die groep te voegen maakt ze niet.

Roddelen
Broers Rik en Tijn, Semih en Micheline en Marlies trekken duidelijk naar elkaar toe en vormen het tweede kamp in het Big Brother Huis.

Marcia en Egbert trekken het meest naar deze groep toe. De zussen kunnen het eigenlijk met iedereen wel goed vinden en schipperen wat op en neer terwijl het geroddel langs hen heen gaat.

Dat Etiënne tegenover Semih staat blijkt duidelijk uit zijn gesprek bij het Zwembad met Milica en Janine. “Die kop van Semih, die kop kan ik wel schieten”, zegt Etiënne. Ook is het duidelijk dat het tussen Tijn en Janine niet zo botert. De twee hebben regelmatig een discussie of meningsverschil. Hoewel er binnen de twee groepen ook wel onderlinge irritaties bestaan, lijkt het Huis voorlopig verdeeld in twee kampen. De groepen trekken veel met elkaar op en roddelen over personen uit de andere groep. Een interessante ontwikkeling!


 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Geniet nooit met mate...

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #18 Gepost op: 1-09-2006, 07:57:33 »
Hey, de site is veranderd! In elk geval de BB afdeling! ::oink::
JJF

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: BB Nieuws & Media
« Reactie #19 Gepost op: 27-09-2006, 20:00:37 »
Schurft in het Huis!

Het is erg gezellig in de Dagboekkamer. Monique, Marcia, Semih, Rik, Tijn en Etiënne schuiven allemaal op en voor de bank. Ze hebben geen idee wat ze te horen krijgen van Big Brother.

Big Brother geeft aan dat er een niet zo leuk bericht is voor deze Bewoners. Maar ze moeten er ook niet te zwaar aan tillen. “Rik heeft schurft.” Marcia begint te lachen. En de rest moet er dan ook wel om lachen. Big Brother vindt dat ook wel een goede reactie. Want hoewel het ernstig klinkt is er eigenlijk niet veel aan de hand. Het is niet erg besmettelijk, slechts als je bij elkaar in bed ligt. Big Brother neemt desondanks toch uitgebreide voorzorgsmaatregelen:

Alle beddengoed wordt voor de Bewoners gewassen
Alle kleding die gewassen kan worden mag ook meegegeven worden
Alle overige kleding moet 24 uur buiten gehangen worden om te luchten


Er wordt achteraf serieus flink gelachen en geplaagd in de Dagboekkamer. Dan moet de andere helft van de groep naar de Dagboekkamer. “Schurft”, roept Tijn nog grappend bij het vertrek. De volgende groep maakt zich toch een beetje zorgen, maar de anderen stellen hen gerust. “Ik vind dit zo gênant”, zegt Rik ongemakkelijk, maar dat hoeft helemaal niet, vinden de anderen. Hij kan er ook niks aan doen en Big Brother gaat er nu alles aan doen om de schurft te verdrijven...

Bron: www.talpa.tv

 ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.