Auteur Topic: Bewoner Janine  (gelezen 5063 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bewoner Janine
« Gepost op: 21-08-2006, 21:45:22 »


(Janine is "alleen" het huis in gegaan)

Leeftijd:
31 jaar

Beroep:
Model

Houdt van:
Fietsen en een goed boek lezen

Wie is Janine?
Janine is vrijgezel. Ze neemt haar modellenwerk serieus en daar gaat veel tijd inzitten. Ze heeft hiervoor zelfs een tijdje in London gewoond. Graag zou ze in de toekomst verder willen als tv-presentatrice. Janine trekt graag op met haar moeder. Als kind beoefende ze sporten als zwemmen, turnen en softbal. Janine heeft twee zussen. Een ervan verwacht binnenkort haar eerste kindje.

Als ze een grote geldprijs wint, neemt ze haar familie mee op een lekkere vakantie naar Suriname.

Wat is je bijnaam?
Sjaan

Wat is je dierbaarste herinnering?
De eerste keer

Janine over zichzelf:
“Ik kan nogal uit mijn dak gaan, ongeacht wie ik in mijn omgeving heb.”
“Ik heb ook wel eens dagen dat ik niet lach.”
Geniet nooit met mate...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Janine
« Reactie #1 Gepost op: 22-08-2006, 10:07:47 »
Dit is wel zo'n raar ding!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bewoner Janine
« Reactie #2 Gepost op: 22-08-2006, 10:54:33 »
Ze zegt tegen iedereen schatje, lieverd enz.. maar ze bedoeld het vast goed..
Alhoewel.. we zullen zien!
The sun came up and reality set in.

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Janine
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2006, 16:46:28 »
Janine...tja, ze doet heel erg veel in het huishouden en bedoelt het vast allemaal heel erg goed, maar vanaf het begin af aan noemt ze iedereen lieverd en schatje. Dat ging me al heel snel irriteren. Daarbij zit ze in mijn ogen met zichzelf in de knoop en trekt ze ieder commentaar zichzelf aan een geeft ze een ander de schuld. Ik denk dat zij de meeste nominaties krijgt in de eerste ronde.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Janine
« Reactie #4 Gepost op: 23-08-2006, 17:59:27 »
JANINE IS EEN FAKE-DEELNEEMSTER!
Janine Holder ging in BB 6 gelijk als eerste voor de camera uit de kleren. Het filmpje is gisteravond heel Internet rond gegaan en waarschijnlijk was dit ook de bedoeling.

Maar hoe spontaan is deze Janine eigenlijk?De Naomi Campbell van Big Brother zal wel opdracht hebben gekregen van de producent om zich gelijk in de kijker te spelen , want mevrouw is gewoon weggehaald bij een castingburo!!!!

Het is al jarenlang gemeengoed dat televisieprogramma's castingburo's inschakelen om aan mensen te kunnen komen. Blijkbaar zitten er tussen de mensen die zichzelf aangeven te weinig lieden die er goed uitzien en zich uitmuntend kunnen aanstellen.

Daar heeft Janini geen last van. Ze heeft haar borsten al laten zien en aangekondigd om binnenkorten haar boobs te laten vergroten. Wat dat betreft doet ze waarvoor ze is "ingehuurd"uitstekend en kunnen we nog meer verwachten van deze zwarte parel.

Hier kun je het bewijs vinden dat zij gewoon ingeschreven stond bij diverse castingburo's en door deze buro's naar Endemol is gestuurd. Uiteraard zal Sterrenstek ook de andere deelnemers screenen, die nu al de indruk wekken zeer camerabewust te zijn.!!

Klik op onderstaande links om haar portfolio te bekijken.

http://www.anti-models.nl/?page=model&sp=1&action=&uniq=8e1fec89cc9ae89e&myselection=-1&new_selection=

http://www.aftgroup.nl/nl/pages/model_search/mannequins/default.asp?model={83E677FF-1941-4506-A9DB-7878CA5AC84A}&view=portfolio&

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Janine
« Reactie #5 Gepost op: 23-08-2006, 18:15:24 »
Dat zegt niks. Het is algemeen bekend dat ze een model is, dus dan is het niet zo gek dat die informatie op internet te vinden is. Op die 2e site staat zelfs een foto van haar bij Carlo Boszhard. Dus ze heeft al eerder contacten met de TV wereld gehad. Daarom zegt het niets dat ze via het castingburo in contact is gekomen met de TV, dat kan net zo goed in het verleden zijn geweest.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Janine
« Reactie #6 Gepost op: 23-08-2006, 21:23:25 »
Mee eens schaterlachje. ::jaja:: Het is gewoon weer één van de zoveel roddels die altijd de ronde doen rondom dit soort programma's.

Ook ik vermoed dat zij grote kans maakt dat ze genomineerd wordt de eerste keer. Ze is iets te direct ben ik bang en dat "ge-schatje" irriteert me ook al een aardige tijd.
Geniet nooit met mate...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Janine
« Reactie #7 Gepost op: 26-08-2006, 12:25:33 »
Ook mee eens. Het is algemeen bekend dat mensen die bij een castingburo staan ingeschreven zich ook opgeven voor dit soort programma's. Ik geef de Mol groot gelijk dat ie dan dit soort mensen plaatst in het huis. Dat geeft tenminste vuurwerk en kijkcijfers! >:D
Van een rochelende Hilde die aan het dammen is met Marcel word ik persoonlijk niet blij... ::ohno::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Janine
« Reactie #8 Gepost op: 29-08-2006, 09:04:01 »
In het begin irriteerde ik mij vreselijk aan haar. Gelijk bij binnenkomst was ze op de voorgrond. Ze had de hele tijd haar praatje klaar. En dat 'schatje' vind ik ook helemaal niks. Gelukkig wordt ze nu wat rustiger. Ik snap trouwens niet dat ze ooit een keer zei, dat ze hoopte dat iedereen tegen haar zou zeggen wat ie denkt. Niet achter iemands rug praten, maar gewoon eerlijk zijn. Degene die nu het meest roddelt, is zij.
JJF