Auteur Topic: Bewoner Marcel  (gelezen 3527 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bewoner Marcel
« Gepost op: 21-08-2006, 21:53:54 »


(Marcel is de vader van Etiënne)

Leeftijd:
45 jaar

Beroep:
Horecamanager

Houdt van:
Nederlandstalige muziek, flirten, voetbal en tennis

Wie is Marcel?
Marcel is nu ruim een half jaar vrijgezel en woont in de provincie Overijssel. Al tijdens zijn schooljaren is hij werkzaam in de horeca. Eerst in een studentencafé om het vak te leren. Daarna als zelfstandig uitbater van eigen cafés. Via werk in een strandpaviljoen is hij terecht gekomen als manager bij een wijnkoperij. Marcel heeft drie kinderen die met regelmaat langskomen of blijven logeren. Daarnaast hecht hij veel waarde aan vriendschappen. Sommige vrienden kent hij nog vanuit zijn peutertijd.

Hij gaat iets heel leuks doen met zijn kinderen, wanneer hij als winnaar het Huis verlaat.

Wat is je dierbaarste herinnering?
De geboorte van mijn kinderen

Marcel over zichzelf:
“Ik heb een luisterend oor en sta altijd voor iedereen klaar.”

Etiënne over Marcel:
“Mijn vader is heel populair, soms te.”
Geniet nooit met mate...

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Marcel
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2006, 15:38:34 »
Marcel vind ik niet echt heel erg leuk. Wat hij wel leuk doet is inspelen op de humor van Hilde. Maar behalve dat krijg ik niet echt hoogte van hem. Niet positief, maar ook niet negatief, maar hij is degene die mij het minst opvalt in het hele huis.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Marcel
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2006, 08:55:20 »
Ik vind Marcel wel een leuke man. Hij is minder macho als ik in het begin verwacht had.
JJF

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Marcel
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2006, 06:28:17 »
Mijn mening is over deze man de laatste 2 weken wel wat veranderd. Ik zal hem niet gaan missen, maar had tijdens de live-uitzending toch wel even een brok in mijn keel.
JJF

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bewoner Marcel
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2006, 14:16:11 »
Mijn mening is over deze man de laatste 2 weken wel wat veranderd. Ik zal hem niet gaan missen, maar had tijdens de live-uitzending toch wel even een brok in mijn keel.

Kben benieuwd hoelang etienne het uit gaat houden zonder zn vader...
The sun came up and reality set in.