Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 5176 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 12
« Gepost op: 19-11-2006, 20:15:10 »
In vijf Europese steden lopen vijf koppels rond. Lopen ze gearmd of liever met wat afstand er tussen? We zien de vijf boeren met hun gekozen vrouw tijdens een al dan niet liefdevol weekendje in een uitdagende Europese stad.


Hier kun je alles kwijt over aflevering 12!
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #1 Gepost op: 19-11-2006, 20:43:54 »
hahaha.. net zie je dat vrouwke doedelzak spelen en daarna die scene met zo'n jongetje met zn oren dicht  ;D
I'm a real big goblin..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #2 Gepost op: 19-11-2006, 22:28:43 »
Leuke aflevering!!
Ik ben nu toch echt benieuwd naar de aflevering van volgende week, waar we te zien krijgen wie er nog bij elkaar zijn. Eerlijk gezegd heb ik mn bedenkingen bij Jochum en hoe heet ze ook alweer en ook vraag ik me af of Dirk-Jan en ook haar naam ben ik vergeten nog bij elkaar zijn. Zo weinig indruk hebben deze 2 dames kennelijk op me gemaakt ::schaam::
er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #3 Gepost op: 20-11-2006, 06:32:31 »
't Was idd een hele leuke aflevering.
Ik vind vooral Martijn en Marlies ene heel leuk koppel samen, wat een lol hebben die en marlies straalt van het scherm af.
Bij Jochem en Marieke heb ik ook wel een beetje mijn twijfels, denk dat Marieke te druk is voor de rustig overkomende Jochem, maar wie weet vergis ik me wel heel erg.
Daarnaast krijg ik nog steeds een beetje de kriebels van Inge en haar boer Gerrit, hij heeft iets wat me niet echt aantrekt, al was het wel heel erg lief dat hij dat elfje kocht natuurlijk....maar nee mij trekt hij niet aan.

In ieder geval heb ik wel heel veel zin in de aflevering van volgende week, ook in ben heel erg benieuwd wie er nog bij elkaar is ;D

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #4 Gepost op: 20-11-2006, 12:22:41 »

 Om eerlijk te zeggen leken mij  de stelletjes op Dirk -jan na, toch allemaal wel aardig verkikkerd op elkaar te zijn..De verliefde blikken spatten van het scherm af toch. ::bravo::
Maar ja zie het wel eens vaker verkeerd.. ;D

Maar  ben ook aardig benieuwd wie er inderdaad na 3 maanden nog bij elkaar zijn, maar geef het een goede kans.. ::ok:: 
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2006, 09:11:01 »
Ik krijg toch zo de kriebels van die Marieke, brrr. Volgens mij zijn Jochum en zij al uit elkaar.

Mijn voorspellingen verder:
Inge en Gerrit lijken wel heel erg gelukkig met elkaar.
Dirk Jan en Merel leek ook beter dan ik had verwacht.
Hans en Anneke zit zeker ook nog goed.
Martijn en Marlies zijn een erg leuk stel, die zijn ook vast nog wel samen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2006, 11:37:14 »
Ik krijg toch zo de kriebels van die Marieke, brrr. Volgens mij zijn Jochum en zij al uit elkaar.

Volgens mij hadden ze het over "liefde" in de afgelopen uitzending. Dus denk dat ze nog wel bij elkaar zijn. Maar ben wel met je eens dat Marieke nogal apart is. ::) Volgens mij neemt ze het leven iets te serieus.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2006, 20:43:33 »
Ik las dus vandaag bij de kapper ff de Story (doe ik anders nooit ;D ) en daar stond in dat Anneke en Hans inmiddels samenwonen, dus die zitten wel goed voorlopig
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2006, 22:47:22 »
aan anneke en hans twijfel ik ook niet.

*spoiler*
ik weet wel van één koppel dat al uit elkaar is, maar wie ga ik hier natuurlijk niet vertellen  ;)

pm me maar ff dan  ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #9 Gepost op: 23-11-2006, 13:05:56 »
hahahahahaha... agie ;)
er was eens......