Auteur Topic: Aflevering 3 - zondag 9 september De speeddates  (gelezen 23005 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 3 - zondag 9 september De speeddates
« Gepost op: 7-09-2012, 19:29:07 »
De boeren krijgen vijf minuten de tijd om met tien briefschrijvers te daten.
Met welke vijf vrouwen/mannen klikt het en zien we terug op de dagdate?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - zondag 9 september De speeddates
« Reactie #1 Gepost op: 10-09-2012, 08:08:45 »
Arme Henrieke en Martin, in wind en regen, pfff. Henk zat wel knus in t busje ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - zondag 9 september De speeddates
« Reactie #2 Gepost op: 10-09-2012, 08:35:32 »
Bij Henrieke had ik het idee dat er een jongetje van een jaar of 12 tussen zat!  ???

Heb wel erg moeten lachen toen die ene speeddate van Willem ineens een hele tas met boodschappen uit ging zitten pakken en totaal niet doorhad hoe dat bij Willem overkwam.  :D

Alleen boer Henk verbaasde me met zijn keus voor sommige dames om een dagje mee uit te gaan, van de anderen had ik diezelfde mensen verwacht die gekozen werden.

Leuke aflevering met af een toe een gebbetje naar boer Aad toe die stoicijns bloedserieus bleef.  ;D

Alleen dat stompzinnige regendansje wat ze in opdracht van Yvonne moesten uitvoeren, genaaaaant!  ::jaja::




Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - zondag 9 september De speeddates
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2012, 12:22:16 »
Tja, dat regendansje, ik denk dat de boeren dat heel graag willen vergeten ;).

De dames van Henk vond ik bijna allemaal super leuk, maar ja als je de keuze hebt uit 1108 brieven dan zal dat ook wel lukken. Het verbaasde mij dan ook niet wie hij uitkoos, al zag ik Yoni ook niet helemaal aankomen eerlijk gezegd.

Wie mij wel echt is tegengevallen deze aflevering was boer Aad. Ik vond het zo raar hoe hij alle vrouwen psychologisch probeerde te doorgronden (en ook best lomp hoe hij met die mevrouw uit zijn eigen dorp omging die helemaal in tranen was).

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - zondag 9 september De speeddates
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2012, 18:41:52 »
Tja, dat regendansje, ik denk dat de boeren dat heel graag willen vergeten ;).

De dames van Henk vond ik bijna allemaal super leuk, maar ja als je de keuze hebt uit 1108 brieven dan zal dat ook wel lukken. Het verbaasde mij dan ook niet wie hij uitkoos, al zag ik Yoni ook niet helemaal aankomen eerlijk gezegd.

Wie mij wel echt is tegengevallen deze aflevering was boer Aad. Ik vond het zo raar hoe hij alle vrouwen psychologisch probeerde te doorgronden (en ook best lomp hoe hij met die mevrouw uit zijn eigen dorp omging die helemaal in tranen was).

Ja boer Aad is niet echt tactisch, "ik ken je hele levensverhaal".. ik weet niet of iedereen daar op zit te wachten, aan de andere kant vond ik het feit dat ie zo vol schoot ook wel weer aandoenlijk, ik bedoel maar, hij meent het goed!