Auteur Topic: Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie  (gelezen 26831 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie
« Gepost op: 7-10-2012, 19:14:15 »
Henrieke beet het spits af, maar inmiddels is op de boerderijen van Henk, Martin en Aad ook het eerste keuzemoment aangebroken.


Spannende momenten dus op de boerderijen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie
« Reactie #1 Gepost op: 7-10-2012, 19:19:04 »
Alstie de blonde dame in het midden maar houdt!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie
« Reactie #2 Gepost op: 7-10-2012, 20:42:52 »
Alstie de blonde dame in het midden maar houdt!
helaas ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2012, 21:33:30 »
helaas ;D

Tja, dat was natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur/hoop, dat hij vanuit zijn hart voor de meest spontane, vrolijke, maar ook tevens de meest onervaren (op boerderij gebied) vrouw zou kiezen maar Martin wil uiteraard ook een moeder voor zijn kinderen, dus die 3 van hem passen goed bij die 3 van Swaen.  ::rofl::

Hoewel datgene wat we in de preview zagen, dat ze slecht nieuws kreeg nog roet in het eten zou kunnen gooien kan het ook iets met de manege zijn natuurlijk en in dat geval denk ik toch dat hij uiteindelijk voor haar kiest.

Dat Henk de meest aantrekkelijke van het stel (sjees, wat een smile) zou wegsturen zag ik ook nog wel aankomen, maar dat Yoni zei dat hij van goede gesprekken houdt verbaast me dan weer wel.. veel verder als "gewoon" en  "zeg maar" (zo'n beetje 3 keer per zin) heb ik er nog niet uit horen komen.  ::ohno::

Aad gaat duidelijk voor "Jeannet, Miss hard to get", ik weet ook niet of dat de juiste keus is maar dat hij en (sorry, ik weet niet hoe ze heet) de vrouw die hij wegstuurde zouden gaan botsen lijkt me een hele aannemelijke voorspelling.    ::tandpastasmiley::

Niet alleen Aad maar ook Willem lijkt het leuk te vinden om het niet op een presenteerblaadje aangeboden te krijgen maar om er wat moeite voor te moeten doen, ik schat dan ook in dat de kleinste van het drietal (sorry, ik weet wederom zijn naam niet) volgende week naar huis mag vertrekken.



Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2012, 16:42:25 »
Die boeren kiezen toch heel anders dan ik telkens verwacht.  ::oink::

Martin stuurt in mijn ogen zijn leukste vrouw weg. Swaen is mij iets te bazig en dominant en die andere vrouw is veel te sloom en stoffig. Ik denk dat José perfect voor hem en zijn kinderen geweest was. Vermoed dat hij nu toch voor Swaen gaat.

Henrieke heeft met Barrie wel alle gezelligheid de deur uitgewerkt. Hij was duidelijk gek op haar, hier kan ik de twee andere mannen niet op betrappen. Rick- Jan is wel heel erg nuchter en Bert ziet praten alleen als iets functioneels, lekker gezellig :P
Ze kiest denk ik voor Bert maar denk niet dat dit op iets uit zal draaien.

Aad heeft alleen kans op een relatie als hij voor de stille, volgzame vrouw met bril gaat. Jeannet en Ina zijn veel te pittig voor deze eigenheimer. Aad is absoluut geen makkelijke man in de omgang en zal met 9 vd 10 vrouwen botsen denk ik. Ben benieuwd wat hij doet, maar denk dat hij Jeannet neemt. Maar dit geef ik weinig kans van slagen.

Henk heeft ook zijn leukste vrouw weggedaan in mijn ogen. Hoop nu dat hij voor Fiona kiest want van die Yoni krijg ik de rillingen. Maar echt onbegrijpelijk dat Lisa weg moest.

Willem is denk ik de enige die het goed aanpakt deze serie. Bij de andere vier krijg ik het gevoel dat ze op zoek zijn naar een soort veredelde knecht. Iemand die meegaat in het boerderijleven en constant meehelpt. Willem wil juist tijd vrij maken voor een partner en dingen ondernemen. Ik denk dat hij voor Jurjen zal gaan, maar ik zal er wel weer naast zitten.

Maar erg jammer dat ze zo praktisch kijken allemaal en niet hun gevoel volgen zoals de boeren vorig jaar. Frank die Anita koos en Gijsbert Femke. Dat waren de meest onpraktische keuzes maar pakten wel erg goed uit

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie
« Reactie #5 Gepost op: 8-10-2012, 16:55:44 »
Willem is denk ik de enige die het goed aanpakt deze serie. Bij de andere vier krijg ik het gevoel dat ze op zoek zijn naar een soort veredelde knecht. Iemand die meegaat in het boerderijleven en constant meehelpt. Willem wil juist tijd vrij maken voor een partner en dingen ondernemen. Ik denk dat hij voor Jurjen zal gaan, maar ik zal er wel weer naast zitten.


Maar Willem is ook de enige die geen 'eigen' boerderij heeft en dus ook niet die verplichtingen en verantwoordelijkheid ervoor heeft. Hij werkt op een zorgboerderij wat inhoudt dat hij een soort activiteitenbegeleider is voor de cliënten. Hij heeft dus eigenlijk gewoon een baan en kan dus ook net als een gewone werknemer vrij nemen zonder dat dit gevolgen heeft voor de boerderij. Willem hoeft dus ook zeker geen hulpje te zoeken - zoals de andere boeren - aangezien hij een heel ander soort 'boer' is. (Ik vraag me sowieso af of je hem wel een echte boer kunt noemen, maar ja anders hadden ze alsnog geen homo in het programma zitten.)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 7 oktober - Kiezen uit drie
« Reactie #6 Gepost op: 8-10-2012, 17:43:03 »
Maar Willem is ook de enige die geen 'eigen' boerderij heeft en dus ook niet die verplichtingen en verantwoordelijkheid ervoor heeft. Hij werkt op een zorgboerderij wat inhoudt dat hij een soort activiteitenbegeleider is voor de cliënten. Hij heeft dus eigenlijk gewoon een baan en kan dus ook net als een gewone werknemer vrij nemen zonder dat dit gevolgen heeft voor de boerderij. Willem hoeft dus ook zeker geen hulpje te zoeken - zoals de andere boeren - aangezien hij een heel ander soort 'boer' is. (Ik vraag me sowieso af of je hem wel een echte boer kunt noemen, maar ja anders hadden ze alsnog geen homo in het programma zitten.)

Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan maar je hebt helemaal gelijk!   ::ok::

Wel moet ik er aan toevoegen dat boer Martin ook niet voor een hulp op de boerderij lijkt te gaan, dat gaf hij zelf in de vorige afl. al aan door te zeggen dat iedereen maar gewoon lekker z'n eigen ding moest blijven doen. Hij lijkt het na het overlijden van zijn vrouw, qua werk ook prima alleen af te kunnen, Martin zoekt vooral een moeder voor zijn kinderen heb ik het idee.