Auteur Topic: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze  (gelezen 33014 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Gepost op: 13-10-2012, 19:53:50 »
Henrieke, Martin, Aad en Henk zijn met twee potentiële partners over op de boerderij. Willem heeft vandaag zijn eerste keuzemoment. Eén van de vrouwen van Martin krijgt slecht nieuws van het thuisfront, dat heeft effect op het liefdesproces bij hem op de boerderij.

Bij Henrieke slaat de twijfel toe. Met de mannen die nu op de boerderij zijn, loopt het niet allemaal even soepeltjes... Bij Aad is de rust teruggekeerd en Henk geniet van zijn twee dames.


Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #1 Gepost op: 14-10-2012, 21:24:16 »
Had wel verwacht dat Jacob naar huis zou moeten, Willem gaat denk ik voor Jurjen.

Lekkere droge opmerking ook, hij was de deur nog niet uit of Jurjen zei "zo en nu kan de drank op tafel".   ::rofl::

Wat een tenenkrommende situaties bij Henrieke, dat avondeten met die ouders er ook nog bij en geen van vijfen deed z'n mond open, vreselijk, ik krijg het er thuis op de bank al benauwd van laat staan dat je er bij zit!   >:(

Van Henk kan ik nog steeds geen hoogte krijgen.  ::ohno::

Kon het niet goed zien in de preview door het raam heen maar volgens mij stond Aad met Jeanette in z'n armen?

Het lijkt erop of Swaen naar huis wil, net nu ik het idee had dat Martin de voorkeur aan haar zou geven gezien zijn opmerking dat ze pittiger als die andere vrouw.


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2012, 21:34:28 »
Eigenlijk vind ik dat bij alle boeren van dit jaar het er erg rustig/saai aan toe gaat. Et gebeurt zo weinig dat ik af en toe op de klok zit te kijken of het al bijna afgelopen is... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2012, 21:36:33 »
Eigenlijk vind ik dat bij alle boeren van dit jaar het er erg rustig/saai aan toe gaat. Et gebeurt zo weinig dat ik af en toe op de klok zit te kijken of het al bijna afgelopen is... ::)

Maar heb je nog wel de preview van volgende week meegekregen en kunnen zien wie Aad omarmde of had je toen al overgeschakeld?   ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2012, 21:37:07 »
dat was jeannet ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #5 Gepost op: 14-10-2012, 21:40:20 »
Maar heb je nog wel de preview van volgende week meegekregen en kunnen zien wie Aad omarmde of had je toen al overgeschakeld?   ::rofl::

Ja, heb ik nog net meegekregen ::tandpastasmiley:: Maar verwacht niet van die drama's als vorig seizoen bij die "Duitse" boer.
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #6 Gepost op: 14-10-2012, 21:45:24 »
dat was jeannet ::jaja::

Thanks maatje!  ;)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2012, 23:01:55 »
Ik heb wel moeten lachen vandaag. Boer Willem zegt na het vertrek van Jacob:de sfeer is niet zo uitbundig als gisteren. En meteen daarna zie je ze stil aan tafel zitten buiten en dan zegt Jur op z'n eigen trage manier: Hee...daar...staan...nog...schoenen...van...mij... ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2012, 11:32:08 »
Bij Henrieke wordt het denk ik niets meer, maar ja ze heeft zelf gekozen voor de stille mannen ipv de meer spontane mannen (al bij de speeddate vond ik haar keuze op zijn zachtst gezegd apart). Ik denk niet dat dit nog heel veel wordt en ik hoop dat ze de eer aan haarzelf houdt en ook niet (voor het programma) nog op vakantie gaat met één van de mannen.

Swaen heeft mij echt verrast deze aflevering. Waar ze de vorige afleveringen steeds als zo'n enorm harde tante overkwam, zelfs een beetje bitchy, blijkt ze ook echt een hele zachte, mooie en lieve vrouw te kunnen zijn. Misschien is haar hardheid wel een manier om haarzelf in deze serie te beschermen. Bij de laatste aflevering zag ik opeens wat Martin al langer in haar zag, ja ze zouden enorm goed bij elkaar kunnen passen. Mooie en respectvolle televisie!

Yoni bij boer Henk blijft me irriteren. Ze lijkt nog steeds meer op zoek te zijn naar een boerderij dan naar Henk als persoon. Ook vind ik het niet echt netjes hoe ze de hele tijd de aandacht opeist ten koste van de stillere Fiona (die wel echt verliefd lijkt te zijn op Henk).

De situatie bij Aad blijft tenenkrommend. Je kunt toch niet zomaar iemand verjaardag overslaan onder het mom van gelijke behandeling van de twee vrouwen. Linda kan er toch niets aan doen dat ze toevallig jarig is tijdens de logeerweek. Echt verschrikkelijk vond ik die situatie, waarin Jeannette over slagroom in de koffie begon te praten ipv over hoe lekker de taart was, of Linda toch nog een fijne dag had gehad etc. Ik zou - als ik Linda was - meteen zijn weggelopen, al had ik dat denk ik al eerder gedaan. Jeannette lijkt het te worden (gezien het voorstukje), dat verbaast me eigenlijk niets.

En boer Willem, tja, ik vind daar nog steeds niet veel van. Ik vind zijn drie mannen echt zo'n drieling, kan ze nog steeds slecht uit elkaar houden en heb daardoor ook niet echt een mening over wie hij moet kiezen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - zondag 14 oktober Willem maakt eerste keuze
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2012, 12:19:14 »

Yoni bij boer Henk blijft me irriteren. Ze lijkt nog steeds meer op zoek te zijn naar een boerderij dan naar Henk als persoon. Ook vind ik het niet echt netjes hoe ze de hele tijd de aandacht opeist ten koste van de stillere Fiona (die wel echt verliefd lijkt te zijn op Henk).

Helemaal mee eens, en zo jammer...
Keep calm and eat chocolates!