Auteur Topic: Edsilia Rombley en Peter Bosveld  (gelezen 6511 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Gepost op: 14-03-2006, 08:19:49 »

Edsilia Rombley
Geboren in 1978 te Amsterdam

- Edsilia is 13 jaar wanneer ze meedoet aan haar eerste talentenjacht bij de plaatselijke voetbalclub. Ze wint
- Met enkele vriendinnen richt ze op haar vijftiende de R&B-groep Dignity op
- In 1996 wint Edsilia als Oleta Adams de Nederlandse en Europese Soundmixshow
- Grote populariteit verwerft Edsilia als ze voor Nederland meedoet aan het Eurovisie Songfestival en vierde wordt
- Edsilia is het schoonzusje van Trijntje Oosterhuis, want ze heeft een relatie met Tjeerd Oosterhuis

Peter Bosveld
Geboren op: 27-01-1969 in Voorburg


- 3 jaar MTS werktuigbouwkunde en diverse ICT deelopleidingen
- Inmiddels zelfstandig ondernemer
- Danst al sinds 1977
- Danst met Euvgenia Parakhina
- "De eerste danstitel die ik ooit behaalde, heeft een speciaal plekje in mijn hart
- Nederlands Kampioen 10 Dansen en Standaard
- "Ik doe mee aan het programma vanwege de uitdaging en het avontuur om in een korte periode een danseres van iemand te maken, die nog nooit een stap heeft gedanst"
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2006, 10:58:35 »
Aflevering 1



Edsilia en Peter zijn als eerste aan de beurt om hun kunnen aan ons te laten zien. Zij brengen ons de Chachacha.

Zij krijgen als punten:
Marcel: 7
Monique: 8
Cor: 8
Jan: 7

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2006, 21:22:00 »
Wat een supermooie jurk, maar wat jammer dat Edsilia hem droeg. Oranje past echt niet bij haar.

Had liever wit, geel of zwart gezien, of roze.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2006, 22:34:38 »
Ik vond dat oranje juist mooi bij haar huid.  ::jaja::

En 't blijft 'n heerlijk mens! Zo lekker enthousiast!  :D

Wel jammer dat 't niet helemaal goed ging vanavond. Maar idd wil zij gewoon leiden.  ;D

Hopelijk krijgt Peter haar volgende week weer iets beter in 't gareel en dan gaat 't vast weer beter.  ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2006, 22:44:09 »
Ja, ze is echt vol energie en heeft pret voor 10.
Dat vind ik wel heel leuk om te zien.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #5 Gepost op: 2-04-2006, 19:45:38 »
Wat een lol zullen die twee hebben ::rofl::...ik lag in een deuk bij het zien van de training, hoe wanhopig kun je als man zijn wanneer de vrouw absoluut de leiding wil hebben ;D ;)...als ze nou eens wat meer lieten zien van de training en wat minder van Ron dan is mijn zaterdagavond top!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #6 Gepost op: 4-04-2006, 17:48:08 »
Edsilia verscheen als zevende op ons scherm met 'haar' Peter. Ze lieten ons de Quickstep zien.


De waardering van jury zag er als volgt uit:

Marcel: 6
Monique: 6
Cor: 6
Jan: 6

Het puntentotaal van Edisilia en Peter staat op 54, 30 uit aflevering 1 en 24 uit aflevering 2!


« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 17:50:12 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #7 Gepost op: 9-04-2006, 11:19:35 »
Aflevering 3


Edsilia en Peter mogen als zevende paar de Jive dansen. Zoals gewoonlijk hebben ze weer heel veel pret.
Ze krijgen als punten van de jury:
Marcel: 8
Monique: 8
Cor: 8
Jan: 8

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline PatriciaTamara

  • Forumlid
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2006, 11:16:53 »
Ik vind die groene jurk van Edsillia heel erg mooi alleen ik moet er een goede foto van hebben. Weten jullie misschien hoe is een goede foto van de site kan afhalen?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2006, 11:52:53 »
Ik vind die groene jurk van Edsillia heel erg mooi alleen ik moet er een goede foto van hebben. Weten jullie misschien hoe is een goede foto van de site kan afhalen?

Ik heb nog 4 foto's waar je haar jurk beter kunt zien, alleen zijn de foto's wazig en heb ik ze dus eigenlijk niet gebruikt voor de site hier.
Ik heb ze verkleind naar 600 pixels breed, maar je kan de fullsize foto's ook krijgen van me. Dan moet je maar even een prive berichtje sturen :)








En deze foto's zijn gewoon op te slaan door met je rechtermuisknop erop te klikken en dan te kiezen voor: afbeelding opslaan als.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust hoor!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edsilia Rombley en Peter Bosveld
« Reactie #10 Gepost op: 16-04-2006, 09:26:08 »
Aflevering 4


Edsilia en Peter betreden als tweede de dansvloer en voeren een schitterende Slowfox uit.

De jury is erg tevreden en geeft hen deze punten:
Marcel: 8
Monique: 8
Cor: 8
Jan: 8

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.