Auteur Topic: [Nieuws & Media]  (gelezen 32837 keer)

anoniem 10311

  • Gast
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #20 Gepost op: 3-04-2006, 10:24:31 »
DWTS: JOHN DE WOLF BLIJFT! EINDE VOOR MAIK EN CHARISSA
Exit voor Maik de Boer en zijn partner Charissa van Dipte bj Dancing With The Stars! En tot veler verbazing mocht John de Wolf blijven in de de nu over twee avonden uitgesponnen kijkcijferhit! De Wolf lijkt het publiek op zijn hand te hebben...

In de tweede show van Dancing with the Stars stond er meer op het spel dan bij de eerste uitzending. De acht paren hebben extra hun best gedaan, want deze week moest er één paar afvallen. Zondagavond 22:00 uur was het zover. De spanning steeg en daar was het verlossende woord: Maik de Boer en zijn partner Charissa keren niet meer terug op de dansvloer. Lees hier het verslag van de show van zaterdag waarin de paren een quickstep en een rumba dansten.

Myrna en Koen bijten zaterdag het spits af met de quickstep. Op het vrolijke Nine to Five spat de lol ervan af. Maar daar blijft het dan ook bij volgens juryvoorzitter Cor van de Stroet. ' Myrna heeft nog veel te leren' . De toon is gezet, de jury wil hoog niveau zien! Marcus en Barbara volgden met een rumba. Een sensuele dans en Barbara laat zich van haar sexy kant zien, hoewel Monique de ex-schaaster tipt hoe het nog sensueler kan.

Dan de toppers van de eerste aflevering: Frits en Julie. Ze dansen een quickstep die niet helemaal vlekkeloos verloopt. Maar Frits heeft talent en Marcel denkt dat hij een goede allrounder kan worden. En dan is het tijd voor een Russisch drama met Euvgenia en Winston. Een rumba op ' You're Beautiful stemt de jury meer dan tevreden. Monique is verliefd op Winstons torso, terwijl Cor vindt dat het paar oog voor details heeft.

De beurt is vervolgens aan 'stijve hark' John de Wolf. En zoals jurylid Jan zegt John verrast het publiek met een lichtvoetige quickstep. Ook voorzitter Cor vindt het hoopvol wat John heeft laten zien. Voor het zesde paar Mike & Charissa ziet Monique een hoopvolle danstoekomst als Mike zich meer zou laten gaan. De jury heeft het idee dat Maik ook in de rumba zich inhoudt.

Vorige keer dansten ze zich met de jive bij de subtop, dit keer gaat het voor Edsilia en Peter iets minder voor de wind met de quickstep. Probleem is de snelheid van Edsilia. ' Laat je leiden door Peter', is het advies van Monique. Het laatste paar van de avond blijkt met recht de uitsmijter van de avond te zijn. De rumba van Lieke en Remco op ' Golden Eye' is prachtig. Hoewel Marcel graag wat meer basics had gezien, noemt Cor de dans de beste van de avond.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #21 Gepost op: 3-04-2006, 15:07:30 »
Maik de Boer uitgedanst
 


In de tweede show van Dancing with the Stars stond er meer op het spel dan bij de eerste uitzending. De acht paren hebben extra hun best gedaan, want deze week moest er één paar afvallen. De spanning steeg en daar was het verlossende woord. Maik de Boer en zijn partner Charissa keren niet meer terug op de dansvloer. Na een Wals en een rumba is het over en uit voor dit paar.



Bron: MediaWatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #22 Gepost op: 9-04-2006, 18:52:04 »
'RTL maakt ook derde serie Dancing with the Stars'
 


De nieuwe reeks Dancing With The Stars is pas drie rondes ver, maar volgens Evert Santegoeds staat nu al vast dat de danswedstrijd met bekende Nederlanders een vervolg krijgt. Hij vertelde dat deze week in het radioprogramma van Edwin Evers.

Het programma is ook dit seizoen een kijkcijferhit. Gisteren stemden er ruim 1,8 miljoen kijkers op af. Daarmee was Dancing with the Stars het best bekeken programma van de avond. Vanavond is te zien wie het dansveld moet ontruimen, dan is namelijk de uitslag. RTL heeft hiervoor gekozen omdat Ron Brandsteder op zaterdagavonden in het theater staat met André van Duin.

Wanneer de derde serie te zien zal zijn, is onbekend. Vermoedelijk komt RTL in het najaar met The X Factor, een Idols-achtige talentenjacht.



Bron: Zappen.blog.nl

anoniem 10311

  • Gast
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2006, 08:38:32 »
MYRNA GOOSSEN UITGEDANST, FRITS SISSING GEBLESSEERD
In de spetterende tweede ronde van Dancing with the stars was het gisteravond afgelopen voor Myrna Goossen. De 43-jarige presentatrice van Aperativo werd door het publiek naar huis gestuurd. "Ik heb het heerlijk gehad," vertelde Myrna "Ik danste mijn hele leven al graag, maar van Koen heb ik dingen geleerd, die ik niet voor mogelijk had gehouden."

Myrna is bovendien een paar kilo afgevallen. "Dat had ik Koen beloofd en alleen al door het vele trainen is het vanzelf gegaan. Hij mag blijven als mijn personal trainer."

Gisteravond bleek ook dat een van de favorieten, Opsporing Verzocht presentator Frits Sissing, geblesseerd is geraakt tijdens zijn spectaculaire jive. Frits heeft een pees overbelast en deze is nu ontstoken. "De fysiotherapeut van dancing with the stars heeft een behandelplan opgesteld en hij zegt dat ik volgende week weer op de vloer mag. Ik mag vanaf woensdag weer trainen."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #24 Gepost op: 10-04-2006, 22:02:54 »
DE SCORE VAN... DANCING WITH THE STARS, DE UITSLAG
 


De reguliere uitzending van Dancing with the Stars werd zaterdag door bijna 1,9 miljoen kijkers bekeken; de uitslag van het dansprogramma met Ron Brandsteder en Sylvana Simons scoorde gisterenavond 1.459.000 kijkers (madl: 18.8%). In de tweede ronde van de danscompetitie was het gisteravond afgelopen voor RTL 4-presentatrice Myrna Goossen. Myrna werd door het publiek naar huis gestuurd. "Ik heb het heerlijk gehad", aldus Goossens. "Ik danste mijn hele leven al graag, maar van Koen heb ik dingen geleerd, die ik niet voor mogelijk had gehouden." Zaterdagavond bleek dat Opsporing Verzocht-presentator Frits Sissing geblesseerd is geraakt tijdens zijn jive. Frits heeft een pees overbelast en deze is nu ontstoken. "De fysiotherapeut van Dancing with the Stars heeft een behandelplan opgesteld en hij zegt dat ik volgende week weer op de vloer mag. Ik mag vanaf woensdag weer trainen."



Bron: MediaKrant

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #25 Gepost op: 12-04-2006, 18:18:58 »
'Ik wil, ik moet, ik zal'
 


Opsporing Verzocht-presentator Frits Sissing heeft een heel medisch team dat zich bekommert om de peesontsteking in zijn linker been. Swinger Frits, die tijdens de urenlange dagelijkse danstrainingen zwaar geblesseerd raakte, zet echt alles op alles om aanstaande zaterdag weer uit te komen in Dancing with the Stars. 'Ik wil, ik moet, ik zal!' zegt hij tijdens de noodzakelijk zittende repetitie voor zijn misdaadprogramma.



Bron: MediaWatchers

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2006, 11:02:27 »
Winston en Euvgenia bij GIEL!

Klik hier voor het gesprek met GIEL en de twee danspartners.

Let op: Om dit te beluisteren heb je RealPlayer nodig!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2006, 11:16:49 »
Winston en Euvgenia bij GIEL!

Klik hier voor het gesprek met GIEL en de twee danspartners.

Let op: Om dit te beluisteren heb je RealPlayer nodig!

Thnx Tinuzzz!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2006, 11:18:51 »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #29 Gepost op: 13-04-2006, 12:47:36 »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2006, 13:08:42 »
Myrna Goossens bij GIEL!

Klik hier voor het desbetreffende gesprek

Let op: Om het gesprek te beluisteren heb je RealPlayer nodig

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #31 Gepost op: 13-04-2006, 20:34:18 »
Charissa bij GIEL!

Klik hier en spoel verder naar 4:30 min.

Let op: Om dit te beluisteren heb je RealPlayer nodig

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #32 Gepost op: 13-04-2006, 20:40:18 »
Winston en Euvgenia dansen bij GIEL! (video)

Kies hieronder voor het programma waarmee je het filmpje wil openen:

-> Breedband - Smallband
-> Breedband - Smallband

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #33 Gepost op: 14-04-2006, 12:45:55 »
HERSTEL BLESSURE SISSING SNELLER DAN VERWACHT


De peesonsteking die presentator Frits Sissing tijdens de trainingen voor Dancing with the Stars opliep, geneest sneller dan verwacht. Sissing is alweer volop aan het trainen. Iets waar hij en zijn danspartner Julie Fryer eerder deze week nauwelijks op hadden durven hopen!

In deze krant vertelde Sissing afgelopen week de hoop uit vandaag de trainingen te kunnen hervatten. Nu blijkt dat het kopstuk van Opsporing Verzocht sinds woensdag op de dansvloer staat. “Ik heb gisteren een uur getraind en vandaag anderhalf uur.”

Om zo snel mogelijk van zijn ontstoken pees af te komen, brengt Sissing dagelijks een bezoekje aan de fysiotherapeut en een acupuncturist. Ook kreeg hij vandaag van de podoloog aanpassingen in zijn dansschoenen. “Ik heb zooltjes gekregen om de druk onder mijn voet te veranderen.”

Sissing sluit niet uit aanstaande zaterdag met Fryer weer acte de présence te geven op de dansvloer tijdens een meeslepende slow fox. “We hebben er leuke showelementen ingebouwd.”



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #34 Gepost op: 14-04-2006, 22:04:43 »
Studio Dancing with the Stars ontruimd
door onze redactie

AMSTERDAM - De dansvloer van Dancing with the Stars is vanmiddag een poosje leeg gebleven. Tijdens de repetities voor de populaire dansshow sommeerde de brandweer alle medewerkers direct de studio te verlaten.
 

In het Mediapark in Hilversum werd door medewerkers van diverse programma¿s een “merkwaardige geur” geroken, zo liet RTL Boulevard weten. “De brandweer dacht aan een gaslek, maar dat werd niet gevonden.”

Met een speelse verwijzing naar DwtS-deelnemer Frits Sissing werd afgesloten met de uitdrukking: “Het is met een sisser afgelopen.

Bron : Telegraaf

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #35 Gepost op: 15-04-2006, 23:15:16 »
JOHN DE WOLF WIL DOORDANSEN!


Heel Nederland moet hem helpen. Dit wordt een cruciaal weekend voor ex-Feyenoord topvoetballer John de Wolf. De boomlange oud-verdediger steelt in Dancing with the Stars de harten van het publiek, maar zijn danskwaliteiten geven de jury nog geen aanleiding tot hoge cijfers. Vanavond zal zijn slow fox moeten overtuigen, anders liggen John en zijn danspartner Roemjana eruit. Lieke van Lexmond, Barbara de Loor, Winston Post, Frits Sissing en Edsilia Rombley zijn te goed geworden.

„Ik heb me rot getraind en op zich ligt de techniek van de slow fox me beter dan de cha-cha-cha. Het is nu roteren met het bovenlichaam en veel hak-teen-hak-teen. Maar jongens, ik heb gewoon geen aangeboren ritmegevoel. Roemjana doet aan situatief coachen, net als op het veld. Ze kijkt naar wat ik wel kan en haalt daar het maximale uit. Ze vindt, geloof ik, mijn spierkracht wel handig.”

John wil toch heel graag in de show blijven. „Ik heb die sportmentaliteit, hè. Nu ik twee keer de stemming overleefd heb, wil ik meer. Ook al omdat ik door het trainen volledig van mijn dansangst af ben. Er zijn veel kerels die het herkennen. Vroeger als er op een feest dansmuziek startte, zat ik op het toilet of fingeerde een voetbalblessure. Langzaamaan word ik nu minder houten klazerig. Ik zou het zonde vinden de dagelijkse dansroutine te moeten missen. Het heeft ook nog veel voor mijn lijf gedaan. Ik had de boel een beetje verwaarloosd, maar ben nu acht kilo afgevallen.”

John krijgt de afgelopen weken veel sms-stemmen van sympatiserende mannen, die blijkbaar de wanhoop in zijn ogen herkennen. Van die publieksstemmen zal hij het deze Pasen ook moeten hebben. Volgende week wacht de kandidaten de samba. Of John de kans krijgt zijn Zuid-Amerikaanse temperament te laten zien, ligt dus eigenlijk aan u...



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #36 Gepost op: 17-04-2006, 00:04:18 »
EDSILIA MOET DANCING WITH THE STARS VERLATEN


Met de nog zes paren in de race, werd in de vierde show van zaterdag 15 april de temperamentvolle Paso Doble en de romantische Slow Foxtrot gedanst. Toch moest zondagavond in de resultshow weer één danspaar het veld ruimen. Een zenuwslopende ontknoping waarin niet John en Roemjana afvielen zoals voorzitter Cor voorspelde, maar Edsilia en haar partner Peter. Lees hier het verslag van de zaterdagvond

Drie Paso Doble's
Barbara de Loor, Winston Post en Lieke van Lexmond moesten met hun professionele danspartner een Paso Doble neerzetten. Barbara deed dit overtuigend met haar Marcus. De rol van sterke vrouw zette zij goed neer in de opening van de avond. Ook was er lof voor de bijzondere Paso Doble van Lieke en Remco. Op de muziek van The Eve Of The War droop de dramatiek van hun dans af. Dit was al aan hun opkomst te zien, met een indrukwekkende lift. Maar het was Winston Post die iedereen overtrof in de Spaanse dans. Met Euvgenia zette hij de beste Paso Doble van de avond neer met maar liefst twee tienen en twee negens als resultaat.

Drie Slow Foxtrots
Voor Edsilia Rombley, John de Wolf en Frits Sissing kon het tempo deze week een tandje lager. Niet makkelijk, want de Slow Foxtrot is technisch gezien de moeilijkste dans. Dit keer had de 'snelle' Edsilia goed naar Peter geluisterd en behield zij het juiste tempo. Dit leverde dan ook goed jurycommentaar op. Edsilia kan zowaar ook een goede ballroomdanser worden. Iets wat voorzitter Cor niet in John de Wolf ziet. Het blijft bikkelen met John, aldus Cor. Echter, zijn drie medejuryleden konden zich niet vinden in zijn commentaar. Monique waardeerde John's Slow Fox zelfs met een acht. Tenslotte was het de beurt aan geblesseerde Frits. Door zijn enkelblessure had partner Julie slecht vier uur om Frits deze dans te leren. Met flink wat showelementen zette de twee op het nummer ' New York New York' een goede prestatie neer.

Juryuitslag
* Barbara & Marcus 7-7-8-8 30 punten
* Edsilia & Peter 8-8-8-8 32 punten
* Winston & Euvgenia 9-10-9-10 38 punten
* John & Roemjana 7-8-7-7 29 punten
* Lieke & Remco 8-9-8-8 33 punten
* Frits & Julie 8-8-7-8 31 punten



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #37 Gepost op: 17-04-2006, 13:47:38 »
ONVERWACHT VERLIES VOOR EDSILIA


Dat had niemand gedacht. Zangeres Edsilia Rombley verloor gisteravond Dancing with the Stars. Haar Slow Fox met sterdanser Peter woog niet op tegen de Slow Fox van John de Wolf.

De ex-Feyenoordverdediger was stomverbaasd. Hij had er echt op gerekend gisteravond af te vallen. "Dit kan niet lang meer duren, zei hij, Ik heb geen ritmegevoel en Roemjana moet steeds alles op alles zetten om de basisstappen erin te stampen. Ik ben haar alles verschuldigd. Zij rekent alleen op mijn kracht. Ik blijf haar tillen, dat is goed voor het showelement."

John ging vermoedelijk een ronde verder doordat hij heel veel sms-stemmen krijgt van sympatiserende mannen. "Ik ben toch een soort Houten Klaas. En dat is herkenbaar. Weet in elk geval dat ik vroeger steeds naar het toilet vluchtte als er dansmuziek op werd gezet of ik deed alsof ik een voetbalblessure had. Dat hoef ik nu niet meer te doen..."

En volgende week? Hij zucht: "De samba, ach we zien wel..."



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #38 Gepost op: 19-04-2006, 08:58:08 »
REMCO: LIEKE EN IK ZIJN GEEN STELLETJE!


Omdat hun optredens in Dancing with the Stars bol staan van de sensuele spanning worden danser Remco Bastiaansen en actrice Lieke van Lexmond overvallen met vragen over hun relatie buiten de dansvloer. “Ten onrechte,” zo vertelt Remco.

“Lieke en ik hebben het erg leuk samen, maar verder dan dat gaat het niet. Lieke is heel gelukkig met haar vriend Jeroen Rietbergen en ik heb ook al langer een relatie waarin ik supergelukkig ben.”



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #39 Gepost op: 21-04-2006, 11:23:37 »
DANCING REMCO MIST OVERLEDEN VADER


Dancing with the Stars-dancer Remco Bastiaansen had het tot voor kort erg moeilijk op de zaterdag. Zijn vader Jan overleed enkele jaren geleden onverwacht op die dag. Remco mist hem dan ook enorm als toeschouwer in de zaal. "Maar ik voel zijn aanwezigheid. Ik weet zeker dat mijn vader er is en me steunt..."

Als dank voor die steun liet Remco een airbrush tatoeage zetten, die hij afgelopen weekend tijdens de paso doble met Lieke van Lexmond aan heel Nederland liet zien. "Niet alleen het kruis op mijn rug maar ook de lift waarmee ik de dans met Lieke begon, had met mijn vader te maken. Die vond hij altijd zo geweldig."

Na het overlijden van zijn vader was Remco zo verdrietig dat hij zelfs een tijdje stopte met dansen. "Uiteindelijk heb ik het weer opgepakt en is het me erg goed gegaan. Het heeft zelfs tot Dancing with the Stars geleid! Ik had nooit gedacht dat ik op zaterdag weer zoveel plezier in mijn leven kon hebben als nu..."



Bron: RTl4Weblog.nl