Auteur Topic: [Nieuws & Media]  (gelezen 32823 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Nieuws & Media]
« Gepost op: 18-03-2006, 13:17:00 »
Edwin Evers belt John de Wolf
het fragment vind je >>>>>HIER<<<<<
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2006, 18:53:01 »
Nicky heeft een stukje gescand uit de Avrobode!

Het is te vinden op:
Pagina 1
Pagina 2
« Laatst bewerkt op: 20-03-2006, 18:56:37 door Cynneke »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #2 Gepost op: 22-03-2006, 13:51:17 »
RTL warmt op voor Dancing with the Stars
 


RTL zendt vanaf zaterdag een nieuwe serie van Dancing With The Stars uit en dat moet de kijker weten ook! Tussen de programma's door wordt de kijker gefeteerd op reclamespotjes voor de onverwachte kijkcijferhit van vorige zomer. En nu dat andere kijkcijferkanon Idols is afgelopen... <<<Lees meer>>>



Bron: Zappen.blog.nl

anoniem 10311

  • Gast
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #3 Gepost op: 22-03-2006, 21:16:09 »
In de veronica gids stond een artikel over Dancing with the Stars...

Pagina 1: Pagina 2:

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #4 Gepost op: 25-03-2006, 17:43:03 »
Dansfans zitten vanavond goed
 


Vanaf vanavond kunnen alle dansfanaten hun hart weer ophalen met de terugkeer van de tv-hit ‘Dancing With The Stars’ bij RTL 4. Acht weken lang beheersen acht bekende nederlanders onder leiding van een professionele danspartner, elke zaterdagavond weer de dansvloer tijdens hun strijd om die felbegeerde finaleplaats. Het zijn Myrna Goossen, Edsilia Rombley, Barbara de Loor, Lieke van Lexmond, Frits Sissing, Maik de Boer, Winston Post en John de Wolf, die de dansvloer opgaan., ‘Dancing With The Stars’ is naast de vertrouwde zaterdagavond nu ook wekelijks op zondagavond te zien in de vervolguitzending ‘Dancing With The Stars, De Uitslag’.

Bron: MediaWatchers


Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #5 Gepost op: 25-03-2006, 17:45:41 »
John de Wolf wil er vanavond strak uitzien in Dancing With The Stars
 


Eén van de opvallendste deelnemers aan Dancing With The Stars is ongetwijfeld John de Wolf. De oud-voetballer met zijn ruwe-bolster-blanke-pit-uiterlijk is nu niet bepaald het type dat urenlang oefent op de 1-2-cha-cha-cha of een Argentijnse tango. Toch is niets minder waar, want de afgelopen weken heeft hij met Roemjana de Haan er alles aan gedaan om vanavond zo goed mogelijk voor de dag te komen, in de eerste aflevering van het tweede seizoen.. >>>Lees meer<<<



Bron: Zappen.blog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2006, 18:07:36 »
WEET LIEKE 'T VER TE SCHOPPEN?

Na een succesvolle eerste reeks komt RTL 4 terug met een nieuwe editie van Dancing with the stars. Vorig jaar kwamen Jim en Julie als winnaars uit de bus; wie worden het dit jaar? Actrice Lieke van Lexmond zal er in ieder geval alles aan doen om zo ver mogelijk te komen: “Tijdens de show op oudejaarsavond heb ik heel even een minuutje aan het programma mogen proeven. Ik danste toen samen met Remco de samba en ik vond het heerlijk. Jammer genoeg was dat alleen wel heel snel voorbij en dus ben ik heel gelukkig dat ik.... Lees meer



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #7 Gepost op: 25-03-2006, 18:08:58 »
RON BRANDSTEDER: 'IK HEB MAZZEL GEHAD'

Na een jarenlange afwezigheid kluisterde hij vorig jaar met ‘Dancing with the stars’, samen met co-presentator Sylvana Simons, weer ouderwetse kijkersaantallen aan de buis. Showmaster Ron Brandsteder is van plan het dit jaar dunnetjes over te doen.

Vanavond, als de tweede editie van ‘Dancing with the Stars’ van start gaat, is presentator Ron Brandsteder wel, maar eigenlijk ook weer niet van de partij. Precies op het moment dat de danswedstrijd op de buis wordt gebracht, staat... <<<Lees meer



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #8 Gepost op: 25-03-2006, 18:12:18 »
VAN IJSBAAN NAAR DANSVLOER

Barbara de Loor heeft haar snelle, stoere schaatspak ingeruild voor een mooie, elegante ballroomjurk. Een dag na haar allerlaatste schaatswedstrijd werkt ze zich al in het zweet op de dansvloer. ‘Ik heb helemaal geen danservaring, maar het valt echt mee. Ik heb onwijs veel zin in Dancing With the Stars.’

Van ijsbaan naar dansvloer, dat is de ommezwaai die Barbara.... <<<Lees meer>>>



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2006, 18:13:59 »
DE STERREN VAN DE HEMEL

‘Mag ik deze dans van u?’ Zo moet het ongeveer gegaan zijn toen Koert- Jan de Bruijn, beter bekend als Dennis uit GTST, Charissa van Dipte naar de dansvloer begeleidde tijdens de eerste editie van Dancing With the Stars. Vanaf vandaag doet de 24-jarige Dinteloordse weer mee <<<Lees meer



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2006, 11:24:40 »
Gespreide Dancing with the Stars: meer kijkers en meer stemmen?

Na de eerste aflevering van Dancing With The Stars is vanavond de eerste uitslag ervan te zien. En dat is voor het eerst dat RTL dit programma zo uit elkaar trekt. Je kunt je afvragen of dat een verstandige keuze is geweest. Erg servicegericht naar de kijker is het in elk geval... <<<Lees meer>>>



Bron: Zappen.blog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2006, 20:03:50 »
Zou het niet handig zijn als de Nieuws en Media pagina Sticky gemaakt word?  :)

Groetjes, Nicky. ::joehoe::

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #12 Gepost op: 26-03-2006, 20:06:24 »
JACK KRIJGT LEK NIET BOVEN

John de Wolf demonstreerde gisteren perfect het ritmegevoel van de gemiddelde blanke in Dancing with the stars op RTL4. 1,6 miljoen kijkers waren er getuige van. Paul de Leeuw verkeert in vorm en voltrok een lesbisch huwelijk in Mooi weer de Leeuw voor 1,1 miljoen kijkers. Het Marco Borsato 'tribute' viel wat tegen gezien alle publiciteit. Maar toch nog 753.000 kijkers. Himba's op een opoefiets trokken ook weer 1,3 miljoen nieuwsgierigen.

Genoeg hindernissen hierboven genoemd om niet in de buurt te komen van de Talpa knop. En we kunnen nu toch wel concluderen dat Jack Spijkerman niet genoeg autonome aantrekkingskracht (meer) heeft om kijkers toch te laten afstemmen. Zijn beste cabaretiers doen het zelf (Koefnoen) of doen niet mee (Van Muijsminkel). De televisiebloopers worden dagelijks in drie andere programma's verstrekt (Wereld Draait Door, Jensen, Barend & Van Dorp). De 3,8% kijkdichtheid voor Koppensnellers is een absolute tegenvaller.



Bron: TvFormats.Web-Log

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #13 Gepost op: 26-03-2006, 20:09:34 »
Ruim 1,5 miljoen mensen zien sterren dansen

(Novum) - De eerste aflevering van het tweede seizoen 'Dancing with the stars' heeft zaterdag 1,6 miljoen kijkers getrokken, driehonderdduizend meer dan de eerste aflevering van de danswedstrijd in augustus. Dit seizoen strijden onder anderen zangeres Edsilia Rombley, de acteurs Lieke van Lexmond en Winston Post en oud-profvoetballer John de Wolf met hun danspartners om een finaleplaats.

 'Opsporing verzocht'-presentator Frits Sissing en zijn danspartner Julie Freyer kregen zaterdag de meeste punten van de vakjury voor hun uitvoering van de cha-cha-cha. Freyer won de wedstrijd vorig seizoen met zanger Jim Bakkum. De laagste score was voor stylist Maik de Boer en zijn partner Charissa van Dipte. Zij dansten de Engelse wals.

Hoe de kijker de danskoppels heeft beoordeeld, is zondag te zien in een terugblik op de prestaties van zaterdagavond. De rest van de week kan nog worden gestemd. Volgende week wordt bekend welk koppel als eerste het veld moet ruimen. Vanaf dan valt wekelijks een danspaar af.

'Dancing with the stars' is elke zaterdag te zien op RTL 4. De vervolguitzending is steeds op zondag. De presentatie van beide shows is in handen van Ron Brandsteder en Sylvana Simons.



Bron: Nieuws.NL

anoniem 10311

  • Gast
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #14 Gepost op: 27-03-2006, 12:26:24 »
Zou het niet handig zijn als de Nieuws en Media pagina Sticky gemaakt word?  :)

Groetjes, Nicky. ::joehoe::

we vragen even een

aan

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #15 Gepost op: 27-03-2006, 13:04:59 »
we vragen even een

aan

Bedankt Lise!

DE SCORE VAN... DANCING WITH THE STARS, DE UITSLAG

Ron Brandsteder en Sylvana Simons presenteerden gisteren op de zondagavond de eerste result-show van Dancing with the stars. Zij scoorden daarmee 1.249.000 kijkers (madl: 15.7%). Er kon nog niemand uitgestemd worden, maar er werd wel een klassement getoond.

Daaruit blijkt dat Opsporing Verzocht-presentator Frits Sissing en zijn danspartner Julie, die vorig jaar samen met Jim de eerste competitie won, momenteel de hoogste punten hebben (32). Maik de Boer en zijn Charissa staan onderaan met 20 punten.

Presentator Ron Brandsteder vindt dat televisie te vluchtig is geworden. "Toen ik gebeld werd met de vraag of ik een ballroom-programma wilde presenteren, was ik ook niet meteen enthousiast", aldus Brandsteder bij de GPD. "Maar die formule is een schot in de roos. Tv die appelleert aan een nostalgisch gevoel, een programma met een orkest, met romantiek en spanning. Mensen zeiden me: mijn hele gezin zit voor de tv, dat hadden ze in jaren niet meer meegemaakt. Of dat nostalgie is die trekt, misschien wel. Het verlangen naar mooie muziek, naar mooi geklede mensen. Wat is muziek in deze tijd? Mijn jongens gaan naar een concert, en dan worden ze gedropt in een stadion waar ze voor vijf euro een flesje water kunnen kopen. Zo beleven zij het."



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2006, 22:02:38 »
Alle ballen verzamelen with the stars 

De kijkcijferhit Dancing With The Stars lijkt meerdere spin-offs te krijgen. SBS heeft plannen voor een ijsdans-variant, maar mogelijk komt RTL met Bowling With The Stars. Nee, nu niet afhaken met lezen, want ik heb goede hoop dat het een enorm lollig programma gaat worden. Volgens geruchten ligt de presentatie namelijk in handen van Carlo Boszhard en Irene Moors. De proefuitzending zou zo melig zijn geweest, dat RTL het programma van producent Endemol koopt.

Een voordeel van Bowling With The Stars is dat het veel goedkoper is om te maken dan de dansvarianten. Weliswaar zullen de sterren even moeten oefenen, uiteindelijk is bowlen iets dat je sneller leert dan (semi-)professioneel dansen.

De bowlingwereld in Nederland staat vast al te popelen om nieuwe liefhebbers van de sport te verwelkomen, zoals Dancing... ook voor veel nieuwe aanwas op dansscholen zorgde. Zal straks het dan iedereen hebben over strikes, spares en alle ballen verzamelen?



Bron: Zappen.blog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #17 Gepost op: 30-03-2006, 22:22:50 »
SLIDINGS OP DE DANSVLOER

Hij doet zijn ‘stinkende best’ op zijn lakschoenen. Maar koning van de dansvloer zal ex-Feyenoorder John de Wolf (43)...

...nooit worden, weet ook zijn Dancing with the Stars-partner Roemjana: ‘John valt in elk geval niet om.’

‘Hebbie soms een hark ingeslikt?’’ Ex-Feyenoorder John de Wolf kan lachen om een minder vleiend commentaar na zijn eerste optreden in Dancing with the Stars.

Want los in de heupen? Of een bekken van elastiek? Nee, een latin lover met geoliede bewegingen zal hij zeker niet worden, Lees meer



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #18 Gepost op: 2-04-2006, 17:02:19 »
NA IDOLS-FINALE KLAAR VOOR GROEI

Raffaėla of toch Floortje? Per sms laten weten dat je John de Wolf niet uit Dancing with the Stars wilt zien vertrekken?

Berichten sturen naar het ‘whodunnit’-spel van Baantjer?

Het Haagse bedrijf Cellgate regelt sinds oktober voor alle zenders van RTL het sms- en belverkeer van en naar televisieprogramma’s. „Omdat RTL het.... <<<Lees meer>>>



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #19 Gepost op: 2-04-2006, 17:04:11 »
De kijkcijfers van zaterdag 1 april 2006

Dancing with the Stars (RTL4, 20:01) – Het tweede seizoen van Dancing with the stars opende vorige week zaterdag met ruim 1,6 miljoen kijkers. De tweede aflevering uit het nieuwe seizoen werd gisteren door 1.511.000 kijkers (madl: 22.7%) bekeken.

Maik de Boer en zijn Charissa kregen vorige week de laagste punten van de jury. Deze week staan ze samen met Lieke van Lexmond en haar Remco bovenaan de tussenstand met 32 punten. "Ik heb vorig jaar een tijdje in Spanje gezeten en toen ik terugkwam, had iedereen het over Dancing with the Stars", vertelt.... <<< Lees meer



Bron: MediaKrant