Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Hij was mij vorig jaar eigenlijk ook niet zo opgevallen...maar nu zat ik op het puntje van mijn stoel en droomde dat ik hem zou dansen met mijn eigen matador
Is het de Idols-kijkers opgevallen wie er in het publiek zat?Ergens in het begin zoomde de camera op hem in en was hij heel duidelijk in beeld, maar daar was ik te laat voor om een shot te nemen.Later zag ik hem in het publiek zitten en heb ik alsnog een plaatje gemaakt.Iemand die eruit kan halen wie het is aan de hand van dit plaatje?
Erik zit er vast niet vanwege het hoge niveau van de zanger en zangeres ...gisteren ging het nog wel maar wat was dat vorige week slecht zeg
Ik dacht trouwens gelijk toen ik Erik zag dat hij er voor Edsilia zou zijn. Volgens mij heeft hij wel 'ns liedjes voor haar geschreven, dus wie weet zijn ze bevriend met elkaar.
Ja, idd, dat kan natuurlijk wel eens zo zijn.
Nog een voorbeeld: Ik kwam Anniko van Santen ook tegen in het publiek, in de eerste aflevering. Die zat daar voor Frits natuurlijk!gr.Sprien
Huh, zijn dat collega's dan tegenwoordig?
jeps ze werken beide aan opsporing verzocht of hoe dat programma ook mag heten
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
704 gasten en 3 vaste bezoekers