Auteur Topic: Winston Post  (gelezen 17695 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Winston Post
« Gepost op: 3-11-2011, 16:15:02 »



Winston Post slaagt in 1990 voor de Havo en werkt daarna tot begin 1994 als logistiek medewerker bij een computerbedrijf. Dan is het tijd voor heel iets anders, namelijk modellenwerk. Winston doet het goed als fotomodel! Hij loopt internationale modeshows en verschijnt in commercials. Tevens volgt Winston Post een workshop Camera-acteren bij De Trap en bovendien volgt hij ook nog een opleiding voor Marketing Coördinator.

Winston is al heel vroeg gek op acteren. Zo speelt hij in 1983 een rol in de musical De Grote Groene Griezel. Maar het duurt tot 1995 voordat heel Nederland Winston in zijn eerste echte rolletje kan zien. Hij doed dan mee in de videoclip van een liedje van 2 Brothers on the 4th floor: ‘Come Take My Hand.’

Daarna volgt meer televisiewerk. Zo is Winston Post te zien in het programma van Eddy Zoey (BNN), en in Monte Carlo Presenteert Soaptalent 1999 (RTL 4) met Carlo Boszhard. Hieruit volgt een grotere rol in de dramaserie Westenwind. Een seizoen lang speelt Winston Post de mysterieuze Quinten Borgia. In het tiende seizoen (1999) maakt Winston zijn opwachting in Goede Tijden Slechte Tijden als Benjamin Borges. Vanaf september 2006 was Post te zien in de BNN-soap ONM (Onderweg naar Morgen) als de homoseksuele Jeroen Veenstra.

Op tv was Winston als zichzelf te zien in het RTL 4-programma Dancing with the Stars. In 2005 deed Post mee aan de Dakar-rally. Ook doet hij mee aan races op circuits. In 2009 deed hij een aflevering mee aan Hole in the wall. Ook speelt hij mee als de knappe bovenbuurman van K3 in de televisieserie Hallo K3!

In 2004 trouwde hij met Vengaboys-zangeres Denise van Rijswijk. Samen hebben ze een zoontje: Jayden. Op dit moment werkt Winston afwisselend als model en acteur. Bovendien is Winston ook te boeken als dj, en draait hij regelmatig in clubs en op grotere feesten.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline clld

  • Forumlid
Re: Winston Post
« Reactie #1 Gepost op: 18-11-2011, 13:32:10 »
Hij heeft in aflevering 2 echt karakter getoond. Mooi om die absolute wil om te winnen te zien.
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Winston Post
« Reactie #2 Gepost op: 18-11-2011, 14:31:07 »
Sterk persoon!

Kom op Post. :)  Doorgaan Post!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Winston Post
« Reactie #3 Gepost op: 18-11-2011, 18:13:11 »
Echt knap van hem hoe hij zich heeft getoond gisteren, vooral bij de afvallersproef leek het wel of hij vleugels had gekregen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Winston Post
« Reactie #4 Gepost op: 18-11-2011, 19:29:21 »
Kan niet anders zeggen dat Winston me gisteren positief heeft verrast, door toch in de competitie te blijven.


Zou ie het ons inmiddels hebben vergeven, dat zijn naam voortijdig werd genoemd?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Winston Post
« Reactie #5 Gepost op: 19-11-2011, 01:42:32 »
Zeker - hij is gister enorm in m'n achting gestegen. Ik zou -ziek, zwak en misselijk- echt nooit nog even het water induiken om een kist er uit te sjorren. ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Winston Post
« Reactie #6 Gepost op: 19-11-2011, 09:56:08 »
ik dacht vorige week al toen ik ze zag  eten bij de familie..
Daar moeten ze ziek van worden.
Dat zijn onze darmen niet gewend en het eten is klaargemaakt - schoongemaakt met hun dagelijks water.

Wel top dat hij het volhield
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Winston Post
« Reactie #7 Gepost op: 25-11-2011, 11:56:04 »
Ja ok goed dat hij het volhield ja, maar de bescheidenheid zelve is hij er niet bepaald over..  ::rofl::
(Los daarvan werd het wel erg vaak herhaald wat een geweldige prestatie het was imo..  ::) )

Ok hij kan navigeren met een gps en weet wat banden oppompen is door Parijs-Dakar..
Maar moet de man zichzelf echt continu in de derde persoon enkelvoud toespreken?!!  ::)

'Kom op Winston', 'Je kan het Post!'..  ::)
Dat je dat es een enkele keer doet mja ok, maar ik heb het hem nu verschillende malen horen zeggen in de afgelopen twee afleveringen.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Winston Post
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2011, 09:52:10 »
Lukie4 vindt dat ook
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winston Post
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2011, 10:31:11 »
Dat viel wel op ja  ::rofl:: Ach, elke gek zo zijn gebrek niet? ;) Vorige week vond ik hem bij die beklimming nogal aanstellerig overkomen. Uiteraard kun je soms goed ziek, zwak en misselijk zijn. Maar moet je dat continu maar gaan benadrukken?  ::niet-ok:: Daarentegen, toen met het executiespel ging ie er wel gewoon voor. Waar ik hem al had afgeschreven, ging ie Siebe gewoon voorbij!  ::ok::

Afgelopen aflevering heeft ie bijgedragen aan de winst. Want als Winston er niet was geweest met goede navigatiekennis, dan hadden ze echt niet die tijdwinst opgelopen. En nu was het op het einde al kiele-kiele omdat ze als handicap meer water moesten koken. Dus als ze die extra tijd niet hadden gehad, zat ie weer in het verliezende team. Afijn, als ie een ding wel aantoont de laatste paar afleveringen, dan is het wel zijn doorzettingsvermogen. En hoewel je ook een dosis geluk moet hebben (door niet in het verliezende team te zitten) gaat hem dat nog wel ver brengen gok ik zo.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline clld

  • Forumlid
Re: Winston Post
« Reactie #10 Gepost op: 3-12-2011, 16:03:43 »
Bert van Leeuwen sprak in aflevering 4 "Winston" steeds op z'n Engels uit. Ik heb ooit voor een studentenfilm gewerkt waar Winston ook aan meewerkte, en als toen iemand z'n naam Engels uitsprak, ging hij altijd vragen of ze het gewoon Nederlands wilden uitspreken. Ben dus benieuwd of onze Bert inmiddels achter de schermen al is gecorrigeerd door Winston... :D
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Winston Post
« Reactie #11 Gepost op: 3-12-2011, 19:52:08 »
Bert van Leeuwen sprak in aflevering 4 "Winston" steeds op z'n Engels uit. Ik heb ooit voor een studentenfilm gewerkt waar Winston ook aan meewerkte, en als toen iemand z'n naam Engels uitsprak, ging hij altijd vragen of ze het gewoon Nederlands wilden uitspreken. Ben dus benieuwd of onze Bert inmiddels achter de schermen al is gecorrigeerd door Winston... :D
Inderdaad super annoying. Daarnaast hoorde ik Cystine de naam in de laatste opdracht ook op zijn engels uitspreken.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Winston Post
« Reactie #12 Gepost op: 5-12-2011, 14:35:24 »
Qua kracht lijkt hij mij de sterkste speler. Maar of hij daarmee ook zal winnen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline clld

  • Forumlid
Re: Winston Post
« Reactie #13 Gepost op: 9-12-2011, 19:20:14 »
Vond het wel grappig dat hij bij het ontcijferen van de Jeruzalem-locatie St. Anne's Church en de Heilige Graf-kerk aanhaalde... Zou hij toevallig veel van Jeruzalem weten (kleine kans) of heeft hij gewoon vorig seizoen naar de Pelgrimscode gekeken? ::tandpastasmiley::
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline clld

  • Forumlid
Re: Winston Post
« Reactie #14 Gepost op: 16-12-2011, 00:21:36 »
Tjonge, hij heeft zichzelf deze aflevering geen één keer aangesproken met "Post" of "Winston"!  ::tandpastasmiley::
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Winston Post
« Reactie #15 Gepost op: 16-12-2011, 11:27:24 »
Tjonge, hij heeft zichzelf deze aflevering geen één keer aangesproken met "Post" of "Winston"!  ::tandpastasmiley::

Volgens mij toch wel, hoor  :P
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Winston Post
« Reactie #16 Gepost op: 19-12-2011, 13:34:39 »
Volgens mij toch wel, hoor  :P
Absoluut.. Hij had het over 'Winston die wint' oa en als ik de aflevering nogmaals bekijk weet ik zeker dat ik nog 1 of 2 andere 'derde persoon enkelvoud' momenten eruit kan vissen.  ;)
Behoorlijk irritant onderhand wat mij betreft..  ::ohno::

Wel een sterke kandidaat hoe hij erin staat maar zijn bijbelse kennis zal mogelijk zijn ondergang zijn - ik zie niet veel opties behalve Mirjam wat dat betreft dus tenzij die eruit vliegt en hem informatie geeft zie ik 'm niet van haar winnen (- tenzij er een simpele clue komt in volgende afleveringen die hem meer op 't juiste pad zet).

Wat ik vooral op dit alles tegen heb is dat het duidelijk is dat diegenen die een bepaalde voorkennis hebben (hetzij door bijbelkennis hetzij door kennis van talen (Hebreeuws, Arabisch)), daarmee ook een behoorlijk onevenredig voordeel hebben mijns inziens, tegenover de anderen in veel gevallen. Er starten 10 mensen die veel kunnen toevoegen aan het spel maar omdat er vaak alleen bijbelse referenties zijn hebben ze al een behoorlijk nadeel tov kandidaten als Nelli Cooman of Miriam Sterk bijv. Ook al zijn zij als kandidaat voor de groep vaak waardevoller op andere fronten, het komt vaak vooral daarop neer.

Tuurlijk vwb de uiteindelijke code kraken in Jeruzalem enzo sure, dat daar enige bijbelkennis bij komt kijken.. Maar, serieus, 10 geboden in 't Grieks (zogenaamd) uit je hoofd leren, streken met een naam in het Hebreeuws (waar Mirjam zeker een zeer zeer duidelijk voordeel heeft..?!). Whatever. Vind t behoorlijk vaag en vooral niet per se eerlijk naar kandidaten die hier niet erg in thuiszijn - wellicht kan je zeggen dat die dan maar niet mee moeten doen maar dan denk ik dat ze moeite zullen hebben vanaf nu BN'ers te vinden die hieraan mee willen doen.  ::rofl::
(Trouwens ook wel een zeer voorspelbare slechte edit met name ivm de spoilers in de vooruitblikken en sws gedurende het spel - Ik heb vorige editie niet gezien dus wellicht een vooruitgang maar ik vind het niet bepaald 'spannend' tot nu toe, en dan druk ik me mild uit.  :P )
« Laatst bewerkt op: 19-12-2011, 13:39:18 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline clld

  • Forumlid
Re: Winston Post
« Reactie #17 Gepost op: 22-12-2011, 09:48:34 »
Haha, ik ging er speciaal op letten of Winston het deze keer weer zou zeggen, en had niets gehoord... Maar blijkbaar had ik het mis dus. :)

Interessant punt wat je daar aansnijdt, Supernova. Voor een deel ben ik het met je eens (Mirjam heeft onmiskenbaar een aantal keer een groter voordeel gehad dan de rest), maar ik wil er toch graag een paar dingen tegenover zetten:

1. Je kunt wel een voordeel hebben met bijvoorbeeld je talenkennis, maar dat garandeert niet dat je wint: Pelgrimscode Seizoen 1, de tempel van Simeon. Ook een opdracht met Griekse teksten uit je hoofd leren. Dit werd gedaan door Reinier (kende Grieks & weet veel van de bijbel; vergelijkbare kandidaat met Mirjam) en in het andere team door Melody (jong meisje (actrice) die niets met Grieks heeft, en nog veel minder met de bijbel of het geloof.) Reinier was overduidelijk in het voordeel, maar toch won Melody. Waarom? Misschien doorzettingsvermogen, misschien geluk, misschien was Reinier niet zo goed als hij dacht... Wat ik bedoel te zeggen is: de geleerde en "wijze" Reinier was overduidelijk in het voordeel, maar verloor toch van iemand die in alle punten de mindere had moeten zijn. Van vorig seizoen zijn er een aantal dergelijke situaties te noemen. MAAR het probleem is: Mirjam dit seizoen gewoon heel veel (afgedwongen?) geluk; de opdrachten waarin ze duidelijk in het voordeel is, wint ze ook nog eens heel vaak.

2. Mijn tweede punt grijpt ook weer terug op vorig seizoen, met name de finale, dus spoilertags:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

3. Stel dat Mirjam de finale haalt, wat is dan nog haar voordeel? Inderdaad, ze heeft (dankzij haar slimme spel en bijbelkennis enzo) meer voorwerpen gewonnen... Maar is dit echt zo? Er komen 2 pelgrims in de finale. Valt een pelgrim af, dan geeft die zijn voorwerpen door aan een ander. Oftewel: Mirjam heeft dan alleen de (toegegeven, vele) voorwerpen die ze zelf heeft gewonnen, maar alle afvallende pelgrims zullen haar nooit die voorwerpen geven. Als Mirjam al in de finale komt, hoeft ze dus niet perse een groot voordeel te hebben van alle spellen die ze gewonnen heeft.

Om een lang verhaal kort te maken: Natuurlijk ben ik het met je eens, Mirjam heeft wel erg veel voordeel dit seizoen. Maar in beide pelgrimscode-seizoenen is gebleken dat degene met het voordeel lang niet altijd de beste in de opdrachten is. Dat Mirjam wel vaak de winnaar is, is dus wel degelijk een resultaat van haar goede prestatie, niet zozeer van haar bijbelkennis. Bovendien is Mirjam ook gewoon succesvol omdat de anderen haar simpelweg niet tegenwerken; dat is onverstandig van hen maar betekent nog niet dat het spel oneerlijk bedeeld is. Ten slotte bleek vorig jaar de eindstrijd echt een open strijd te zijn, waarin iedereen gelijke kansen had. Dit zal hopelijk dit seizoen weer zo zijn. Als het niet zo is, ben ik het met je eens, Supernova, dat het spel oneerlijk is. Maar gebaseerd op vorig seizoen & alles wat ik van dit seizoen heb gezien, denk ik dat het wel degelijk een eerlijke strijd zal gaan worden.

We gaan het zien! :) Ik hoop in ieder geval dat je nog even tot de laatste aflevering blijft kijken, al is het maar zodat we er nog even leuk over kunnen discussiëren, haha. :)
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Winston Post
« Reactie #18 Gepost op: 22-12-2011, 11:14:20 »
ik vind het niet bepaald 'spannend' tot nu toe, en dan druk ik me mild uit.  :P )

Die trailer spoilers zijn inderdaad irritant. Toch stoort het me niet heel erg. Bij dit spel gaat het mij veel minder om wie eruit gaat en wie er wint dan bij de Mol  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Winston Post
« Reactie #19 Gepost op: 27-12-2011, 22:18:50 »
In één van de eerste afleveringen zat Winston er heel erg doorheen echt knap dat hij karakter getoond heeft echt een waardige finalist maar gaat het wel zwaar krijgen tegen Mirjam maar wie er ook wint van de twee beide gun ik het!