Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 2903 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Aflevering 5
« Gepost op: 21-09-2009, 13:02:11 »
Twee stellen zijn vorige week in de gevarenzone geplaatst dat waren André & Tonny en Marco & Susanne. Deze week moeten ze laten zien wat ze waard zijn. Ze krijgen beide een opdracht en wie deze het beste uitvoert, mag blijven. Het andere koppel moet per direct Arcos verlaten wie o wie word het de zwakste André & Tonny of toch het ijzersterke duo Marco & Susanne. De rest van de deelnemers heeft andere zorgen aan hun hoofd. Ze verdenken de aannemer ervan de boel te flessen. Het geld is nu al op en ze zijn nog niet eens halverwege de verbouwing. Hoofd Bouw Wouter confronteert de architect en aannemer in de hoop nog iets te redden zal het ze lukken of niet kijk daarom Woensdagavond naar De Spaanse Droom op Net 5. :D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 22-09-2009, 11:07:46 »
Ik gok dat André & Tonny eruit gaan, ook al vind ik dat erg sneu voor ze. Maar ik denk niet dat ze de strijd kunnen winnen van Marco & Susanne, was miss wel zo geweest met andere tegenspelers ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 22-09-2009, 15:25:42 »
Ik zou ook wel heel teleurgesteld zijn als Marco en Susanne naar huis worden gestuurd.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 23-09-2009, 21:37:28 »
Ik vind Luc & Esther beetje minder leuk aan het worden jammer vind ik dat, ze moeten wat meer pit hebben en ook wel wat meer voor doen hoor. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 23-09-2009, 21:40:39 »
Het was al ongelooflijk dat ze vorige week niet in de gevarenzone zijn terecht gekomen. Ik zie ze ook als het zwakste stel. In het voorstukje voor volgende week zitten ze weer te mopperen met elkaar en te grienen.
Als er geklaagd wordt dan is het luc, sorry Megan, je kunt hem nog zo leuk vinden maar het kan van mij niet snel genoeg zijn tot de volgende eliminatie
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 24-09-2009, 08:31:28 »
Als er geklaagd wordt dan is het luc, sorry Megan, je kunt hem nog zo leuk vinden maar het kan van mij niet snel genoeg zijn tot de volgende eliminatie

Je hebt wel gelijk, ze zijn het zwakste stel. Maar niet het minst leukste ;D Wat niet wil zeggen dat ik ze helemaal geweldig vind, een ex is niet voor niks ex he ::vergroot:: ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.