Auteur Topic: Aflevering 8 - maandag 14 januari  (gelezen 38009 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Gepost op: 14-01-2013, 15:33:02 »
Wat doe je met een grote groep enthousiaste sledehonden, als er geen sneeuw ligt? Precies, je spant er een karretje achter! Wie weet deze race het snelst af te sluiten?




Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2013, 21:12:02 »
T is hier wel stil
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2013, 21:19:45 »
Zo'n laatste pegel vangen kan nog best lastig zijn :P
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2013, 21:19:52 »
Tja, iedereen zit te kijken! ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2013, 21:22:12 »
Wou ik net zeggen: Jammer dat Charlie weg moet... Ben ik ineens niet ingelogd. Ben ik weer terug ingelogd, hoeft Charlie niet weg. Het moest zo wezen :-)

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #5 Gepost op: 14-01-2013, 21:57:12 »
Ik ben blij dat ze mag blijven.
Go Charlie!  ::vlagrechts:: ::vlagrechts::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #6 Gepost op: 14-01-2013, 22:40:00 »
Yep, hier nog iemand. En ook de anderen waren blij voor Charlie. Wat heeft DIE meid een wilskracht getoond. Gewoon de leukste vier door naar de volgende ronde.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #7 Gepost op: 14-01-2013, 23:07:18 »
Ik vond dit wel één van de leukste afleveringen trouwens. Petje af voor Paulien: wat heeft die vrouw een kracht en een doorzettingsvermogen ::ok::

Jammer dat 1 van die honden ermee stopte; de einduitslag had er heel anders uit kunnen zien.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2013, 13:48:08 »
Ik ben erg blij dat Charlie nog een kans krijgt (ik gun haar de overwinning enorm, wat is zij een leuke en fanatieke kandidaat!), al vraag ik me wel af waarom er dan nog een duel is gehouden. Nu heeft Amanda wel weer geld erbij gekregen, maar het voelt voor mij niet echt eerlijk (nu heeft Amanda vrij gemakkelijk geld verdiend, iets wat Paulien bijvoorbeeld ook wel had gewild). De invloed van het duel op het spelverloop vind ik iets te groot, zeker nu er nog maar zo weinig kandidaten over zijn.

Ik vond de hond gewoon zielig; hij zag er best ziek uit, logisch dat hij dan niet meer wil rennen (en zielig omdat hij dus wel de hele tijd werd gedwongen te rennen). Maar hierdoor hoorden Amanda en Paulien sowieso tot de verliezende ploeg; had de productie dat niet op de een of andere manier kunnen compenseren?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2013, 19:57:51 »
Ik ben sinds het begin af aan al voor Paulien van Deutekom hoop dat zij de overwinning wint, word nu wel spannend, hoop dat dit volgend jaar weer terug keert vind het een erg leuk programma. ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2013, 21:38:28 »
Ach, waarom zou de produktie de verliezende ploeg moeten compenseren, het had immers het andere team ook kunnen gebeuren.

Natuurlijk: ik had medelijden met de hond die het niet meer kon bijbenen, en terecht ook dat de eigenaar het dier loskoppelde (en heel sportief ook van Paulien om dit zo te willen oplossen).

Aan de andere kant: is het afbeulen van die honden? Ik denk het niet, ze zijn voor dit soort transport ''opgeleid''.

Dan die vissen: die waren de deelnemers vaak gewoon te slim af, en door geen haakjes enzo te gebruiken, zullen ze heus geen (blijvende) schade oplopen.

Hooguit een trauma, als er weer eens een televisieploeg op ze af komt (wegwezen, daar heb je weer een stel van die idioten....).



Kortom een van de attractiefste afleveringen van deze serie, er gebeurde continu iets.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 8 - maandag 14 januari
« Reactie #11 Gepost op: 17-01-2013, 16:55:14 »
Ik vond de hond gewoon zielig; hij zag er best ziek uit, logisch dat hij dan niet meer wil rennen (en zielig omdat hij dus wel de hele tijd werd gedwongen te rennen). Maar hierdoor hoorden Amanda en Paulien sowieso tot de verliezende ploeg; had de productie dat niet op de een of andere manier kunnen compenseren?
Dat hoort bij het risico van het spel. Bij een schaatser (of -ster) kan het ook voorkomen dat je tijdens een wedstrijd materiaalpech krijgt. Dan compenseert de KNSB de betreffende sporter toch ook niet?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!