Auteur Topic: Team 5 - GTST WINNAARS!  (gelezen 14953 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Team 5 - GTST WINNAARS!
« Gepost op: 22-07-2011, 22:44:28 »
Ruud Feltkamp
Ruud Feltkamp (Amsterdam, 2 oktober 1989) is een Nederlands acteur die bekend is geworden met zijn rollen in de films Kruimeltje en Kees de jongen.
Feltkamp was al op jonge leeftijd actief, in eerste instantie in reclamespots, waaronder voor de fastfood-firma McDonald's. Hij deed auditie voor de film Kruimeltje en kreeg daarin de hoofdrol. Om het filmen mogelijk te maken kreeg hij tussen de opnames privéles.
De hoofdrol in Kees de jongen kreeg Feltkamp omdat hij toevallig met de regisseur in contact kwam tijdens opnames van een reclamespot. Op diens voorspraak deed Feltkamp alsnog auditie.
Sinds juni 2006 is Ruud Feltkamp te zien als Noud Alberts in Goede tijden, slechte tijden. Hij vertolkt deze rol inmiddels vier seizoenen. Naast zijn rol als Noud Alberts, studeert hij ook aan de Fotoacademie. Tevens geeft hij in de zomer les aan kinderen als zeilinstructeur.
In 2009 was Feltkamp te zien in de film Lover of Loser, naar het gelijknamige boek van Carry Slee. De film werd geregisseerd door Dave Schram. Ruud speelde de rol van Ricardo.

Ferry Doedens
Ferry Doedens (Drachten, 17 juni 1990) is een Nederlands acteur en zanger.
Doedens is onder meer bekend geworden door zijn prestaties als levend standbeeld. Zo deed hij dit op de 'Peije Dei' in Drachten en won hij in 2006 de kampioenschappen in Arnhem.
Doedens deed in 2007 mee aan de vierde editie van Idols. Hij wist net niet in de liveshows terecht te komen. In juni 2008 werd bekend dat hij, met nog drie andere jongens, in een nieuwe boyband zat: IDSF. De eerste single -Sinner- werd meteen uitgebracht, maar was geen succes.
Op 10 april 2009 werd bekend dat hij de rol van de homoseksuele Lucas Sanders zou gaan spelen in Goede tijden, slechte tijden. Ferry is zelf biseksueel.

Ferri Somogyi
Ferenc Imre (Ferri) Somogyi (Hilversum, 3 juni 1973) is een Nederlands acteur. Hij heeft een Hongaarse naam; zelf is hij een kwart Hongaars.
Na het afronden van de havo heeft Ferri Somogyi een jaar Computer science (computerkunde) gestudeerd aan het Mesa Community College in San Diego. Daarna is hij teruggekeerd naar Nederland om zijn dienstplicht te vervullen. Gedurende dat jaar heeft hij auditie gedaan voor Goede tijden, slechte tijden en daar kreeg hij, na een jaar bij het castingbureau van Harry Klooster te hebben gewerkt, te horen dat hij de rol van Rik de Jong mocht gaan spelen - een rol die speciaal voor hem geschreven was en die ook meteen zijn grote doorbraak in Nederland betekende.
Later speelde Somogyi ook in Baantjer, De Garage, Bon bini beach, Het Glazen Huis en de film Jezus is een Palestijn.
In 2002 emigreerde Somogyi officieel naar Amerika om daar zijn carrière een vervolg te geven. Of dat een succes is is tot nu toe niet gebleken, want hij is nog regelmatig op de Nederlandse televisie te zien, en hij deed mee met Hotel Big Brother.
In 2007 maakte Somogyi zijn comeback in de soap Goede tijden, slechte tijden als Rik de Jong. De bedoeling was dat hij na vier maanden de serie weer zou verlaten, maar zijn contract werd verlengd. Inmiddels behoort hij weer tot de vaste cast.
In Goede tijden, slechte tijden is hij getrouwd met Charlie Fisher (Lieke van Lexmond).

Mark van Eeuwen
Mark Willem van Eeuwen (Warnsveld, 23 juli 1976) is een Nederlands acteur. Hij speelt sinds juni 2005 de rol van Jack van Houten in de soap Goede tijden, slechte tijden.
Op zijn 12e verhuisde hij met zijn ouders naar Schijndel, waar hij zijn middelbare school afrondde op het Elde College. Op zijn 19e vertrok hij naar Utrecht, waar hij commerciële economie aan de Hogeschool van Utrecht ging studeren. Ook woonde van Eeuwen een paar jaar van zijn jeugd in Beekbergen.
Voor zijn rol in Goede tijden, slechte tijden speelde Van Eeuwen al Matthijs van Groeningen in de dramaserie Kicken, en de rol van Dirk in de speelfilm Snowfever. Ook figureerde hij in enkele reclamespotjes en was hij te zien in Bitches en Mike Bassett: Manager.
De acteur had anderhalf jaar lang een relatie met zijn medespeelster uit GTST, Lieke van Lexmond, maar die relatie eindigde in juni 2009.
In 2011 moet Van Eeuwen Goede tijden, slechte tijden voor 3 maanden verlaten wegens de flexwet. Hij had al eerder met deze regeling te maken, namelijk in 2008. Waarschijnlijk gaat Van Eeuwen in seizoen 22 drie maanden uit de serie.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2011, 21:15:42 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #1 Gepost op: 26-08-2011, 12:44:58 »
Even lekker griezelen.......

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #2 Gepost op: 26-08-2011, 15:21:10 »
whahaha geniaal
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2011, 18:16:09 »
Wat een schatjes! ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #4 Gepost op: 26-08-2011, 19:29:33 »
aaahh spinnen :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #5 Gepost op: 28-08-2011, 23:02:59 »
My worst nightmare. :-X

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2011, 21:01:25 »
::rofl::  ik deed het bijna in mijn broek van het lachen ::rofl::

Toch wel dapper van Ferry ::ok::

Mietjes!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2011, 21:05:12 »
Jeetje, wat waren ze bang voor die paar spinnetjes en schorpioentjes...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2011, 21:09:11 »
Ik had het niet gedaan hoor, die spinnen! Bah! Wat een rot beesten. Die schorpioenen vind ik een stuk minder erg. Respect voor Ferry.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2011, 21:17:39 »
Ik vind maar 1 diersoort eng, en dat zijn schorpioenen  ;D
You'll never walk alone

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #10 Gepost op: 5-09-2011, 21:34:50 »
een homo die roept dat de rest mietjes zijn...

Een mietje die de rest uitmaakt voor mietje, jaaaja
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2011, 21:43:18 »
 Wat me bijgebleven is:

Dat GTST vaak K.t gebruikte.

Veel schreeuwen.

En de spinnen/schorpioenen-opdracht.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #12 Gepost op: 5-09-2011, 21:54:17 »
een homo die roept dat de rest mietjes zijn...

Een mietje die de rest uitmaakt voor mietje, jaaaja
Vind ik persoonlijk een erg sneue opmerking. Zijn seksuele voorkeur erbij halen en hem daar op afvallen is sowieso nergens voor nodig, maar ook daarbuiten denk ik dat velen van ons het niet zouden durven of anders soortgelijk zouden reageren.


Ik vind het dapper.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #13 Gepost op: 5-09-2011, 22:12:46 »
Even lekker griezelen.......



Het grappigste stukje van de hele aflevering.. T leukste was dat m'n moeder de hele aflevering maar zat te roepen dat ze t zo vies en eng vond al die beesten (moest ik eigenlijk nog het hardste om lachen)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #14 Gepost op: 6-09-2011, 18:46:30 »
Goed fanatiek team. En met humor die mannen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #15 Gepost op: 17-10-2011, 21:17:05 »
En een finaleplaats ::cheerleader::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Team 5 - GTST
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2011, 21:18:41 »
Ferry Doedens wat een mannetje ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.