Auteur Topic: Stel hier je vragen aan.............: Art Rooijakkers  (gelezen 33720 keer)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan.............: Art Rooijakkers
« Reactie #40 Gepost op: 12-10-2011, 18:17:16 »
Voor de snelheid hoef je zoiets toch niet weg te laten? Je kan in dat overleg altijd knippen.. Dat hoeft maar een seconde te duren.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan.............: Art Rooijakkers
« Reactie #41 Gepost op: 12-10-2011, 19:17:15 »
Voor de snelheid hoef je zoiets toch niet weg te laten? Je kan in dat overleg altijd knippen.. Dat hoeft maar een seconde te duren.
Ik bedoel voor hen op dat moment. Want als ik het goed begreep hadden ze eigenlijk maar heel weinig tijd. Zo wachten ze niet gewoon ff tot mensen die vies zijn geworden helemaal schoon zijn. Ze beginnen al half aan de proef, tenminste zo laten ze het zien.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan.............: Art Rooijakkers
« Reactie #42 Gepost op: 13-10-2011, 11:20:18 »
Oh zo.. Eigenlijk vraag ik me ook af waarom het zo snel moest.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Stel hier je vragen aan.............: Art Rooijakkers
« Reactie #43 Gepost op: 24-10-2011, 17:54:49 »
Oh zo.. Eigenlijk vraag ik me ook af waarom het zo snel moest.

Volgens mij heeft een en ander te maken met de kosten van het programma. Fort Boyard is een heel duur programma en als je hoort dat ze alles op een week hebben afgerond, betekent het dat ze heel intensief te werk zijn gegaan om zoveel mogelijk tijd te sparen. Time is money ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stel hier je vragen aan.............: Art Rooijakkers
« Reactie #44 Gepost op: 7-11-2011, 20:52:38 »
Hebben jullie (deelnemers en crew) kennis mogen maken met de beroemdheid die de tijgers op het Fort heeft begeleid?

Gisteren kwam ik erachter dat we haar allemaal weleens op televisie hebben gezien. Ik heb het over Tippi Degré, het meisje dat opgroeide met en tussen de wilde dieren.

(Ze was niet in beeld, maar is volgens Ivo Niehe wel de verzorgster van de beestjes....).
« Laatst bewerkt op: 7-11-2011, 21:19:26 door Bodejos »