Auteur Topic: Franse versie  (gelezen 11039 keer)

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Franse versie
« Gepost op: 7-09-2011, 19:58:25 »
Natuurlijk is de nederlandse versie geweldig, maar is een uitgeklede versie van de franse.
Dit najaar/winter komt seizoen 2011 van de franse versie op TV5 monde (met nl ondertiteling).
Zelf kijk ik hier naar uit omdat deze versie gewoon completer is. Zijn er nog meer mensen?

Hier twee leuke promo's!

« Laatst bewerkt op: 7-09-2011, 20:21:14 door Macvz »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Franse versie
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2011, 20:09:09 »
Volgens mij hebben ze hier TV5 uit het pakket gegooid, dus ik kan het niet kijken.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Franse versie
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2011, 20:20:06 »
kijk je gewoon nu lekker naar de Nederlandse ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Franse versie
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2011, 20:30:44 »
ik wil ook de franse versie zien met NL ondertiteling, die nederlandse versie is idd een slap aftreksel van de franse. Nu zie ik dat ik ook geen tv 5 heb grrr.... balen
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Franse versie
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2011, 21:31:30 »
Als ik op tijd weet wanneer het begint (en niet pas bij de laatste aflevering, zoals dit seizoen) dan ga ik zeker weer kijken.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Franse versie
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2011, 21:32:48 »
Youtube staan ook afleveringen, waaronder de VIP aflevering van de BBC.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Franse versie
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2011, 21:38:59 »
Een paar jaar geleden keek ik de Franse afleveringen via de site van France 2. Nu kan dat helaas niet meer, waarschijnlijk omdat ik geen Frans IP heb. En TV5 kan ik hier ook niet ontvangen. Erg jammer =/

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Franse versie
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2011, 22:24:38 »
Ik heb wel TV5 en ik wil ook wel kijken. Als ik maar tijdig weet wanneer het begint  :D

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Franse versie
« Reactie #8 Gepost op: 19-09-2011, 20:32:19 »
Is er ergens een mogelijkheid om oude seizoenen van de Franse versie terug te kijken? Liefst met ondertiteling (NL/EN/FR)..
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Franse versie
« Reactie #9 Gepost op: 30-09-2011, 22:49:40 »
Ooit, toen ik klein(er) was ging ik op mijn 6 met de familie naar Frankrijk. ik zocht op de tv natuurlijk eerst de cartoons op maar toen kwam ik langs Fort-Boyard en vroeg mijn ouders wat het was. We hebben het uitgekeken en nu, 10 jaar later, zag ik dat een of ander spelprogramma genaamd Fort-Boyard op de Nederlandse tv terug kwam. zodra ik dat las herinnerde ik mijn jonge, jonge jaren weer. ik vind het geweldig dat zo'n top programma weer te zien is. ;)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Re: Franse versie
« Reactie #10 Gepost op: 20-08-2012, 20:41:56 »
Vanaf a.s. zondag kan je weer kijken naar Fort Boyard op TV5, met NL ondertiteling! Uitzending begint wel vroeg om 18:30.
http://www.tv5.org/cms/chaine-francophone/programmes/p-80-s4-z102-lg8-FORT-BOYARD.htm?prg_id=405535&