Auteur Topic: Aflevering 5 - maandag 3 oktober  (gelezen 5483 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 5 - maandag 3 oktober
« Gepost op: 3-10-2011, 15:11:39 »
Plaats hier je bevindingen van aflevering 5!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - maandag 3 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2011, 22:27:25 »
Ik heb niet de hele aflevering gezien, maar er zaten wel super grappige stukjes in. Maar ik vind deze poule een stuk zwakker dan de andere poule. Gezien de hoeveelheid sleutels die ze vandaag gescoord hebben, maakt het GTST team gehakt van deze rappers in de halve finale.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 5 - maandag 3 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 4-10-2011, 18:49:02 »
Ik heb het ook niet helemaal gezien, maar echt sterk waren beide ploegen niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5 - maandag 3 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2011, 19:34:06 »
Pff, wat waren die vrouwen irritant zeg. Constant zagen dat de mannen zogenaamd niet tegen hun verlies konden, maar de hele tijd wel proberen de mannen te stangen, terwijl dat omgekeerd niet gebeurde. Voorbeeld, het eindspel met de toren, de hele tijd roepen en wilde gebaren maken, de mannen bleven stil als zij een steen moesten plaatsen. En dan zit dat mens zo te wapperen dat die toren omvalt (echt wel haar schuld), krijgen ze nog een sleutel voor ook. Maar goed dat de rappers hebben gewonnen, ik hoef deze dames niet meer terug te zien.
The British are not impressed.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - maandag 3 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2011, 23:04:20 »
Het gepraat van de kandidaten dat in een soort van biecht wordt getoond tussen de opdrachten was vaak gewoon hetzelfde als wat we al in een eerdere aflevering hebben gezien (o.a over het 'Darrylen'). Beetje jammer.