Auteur Topic: Roddelhoek  (gelezen 16449 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Roddelhoek
« Reactie #20 Gepost op: 14-09-2004, 23:46:21 »

 ja de string he die boven der broek uitkwam.. had ze dat nou voor die opzichter gedaan of is dat gewoon ' in' en weet ik dat nog niet.. ::) ;D

Het schijnt 'in' te zijn...Was ik toch best trendy toen met mijn onderschrift over die string ;D
Lachen hier met die crea-blok smileys  :D ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roddelhoek
« Reactie #21 Gepost op: 15-09-2004, 10:49:04 »
Er word idd wel erg nadrukkelijk gezegd dat dit thé place to be word. De huizen waren eerst zelfs te hoog getaxeerd zodat de te winnen overwaarde te laag zou uitvallen :o Ik geloof dat Michon het zover heeft gekregen dat ze de huizenprijs omlaag hebben gedaan.

Heb je die spoorlijn gezien die zo'n beetje door de achtertuin dendert?  ::rofl::
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roddelhoek
« Reactie #22 Gepost op: 16-09-2004, 17:08:12 »
Ik heb gister dus de update gezien van het Blok, dit was de eerste keer dat ik iets anders van het programma zag dan de voorfilmpjes. Het is echt een geweldig programma volgens mij!! Vooral inderdaad die Brett en Tobias, ik moest steeds lachen :) . Zondagavond weer!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Roddelhoek
« Reactie #23 Gepost op: 17-09-2004, 13:26:17 »
Ik heb gister dus de update gezien van het Blok, dit was de eerste keer dat ik iets anders van het programma zag dan de voorfilmpjes. Het is echt een geweldig programma volgens mij!! Vooral inderdaad die Brett en Tobias, ik moest steeds lachen :) . Zondagavond weer!
::ok::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline mieppie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • was het maar altijd vakantie
Re: Roddelhoek
« Reactie #24 Gepost op: 17-09-2004, 16:28:29 »
de prijzen waren weggepiept bij de eerste aflevering en andere bedragen voor ïngesproken"viel erg op ja.
Die sring die string die string, elke keer roze, vet ingezoomd door camera man, mijn idee dan ook dat hun uit elkaar zijn en ze het nu met de camera man doet.....
Of is dit te erg roddelig?????

Offline kanariepietje78

  • Forumlid
  • Dying to be alive
Re: Roddelhoek
« Reactie #25 Gepost op: 17-09-2004, 20:41:17 »
Viel me op dat er meer nieuwe beelden in de update van woensdag zaten! Als dat nog ff doorgaat is straks de hele update gevuld met nieuwe beelden?!
"All day staring at the ceiling, making friends with shadows on my wall"

Re: Roddelhoek
« Reactie #26 Gepost op: 18-09-2004, 20:45:44 »
ja theo for president!!!!!!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roddelhoek
« Reactie #27 Gepost op: 18-09-2004, 21:59:09 »
Het Blok is echt leuk!! Ik heb net de hele tweede aflevering gezien en nu weet ik ook allemaal wat jullie bedoelen met die Brett en dat van die koffie bij de opzichter enzo ::ok:: ;D ! Morgen weer!!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Roddelhoek
« Reactie #28 Gepost op: 19-09-2004, 10:40:05 »
Het Blok is echt leuk!! Ik heb net de hele tweede aflevering gezien en nu weet ik ook allemaal wat jullie bedoelen met die Brett en dat van die koffie bij de opzichter enzo ::ok:: ;D ! Morgen weer!!
::jaja:: ik ook ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Roddelhoek
« Reactie #29 Gepost op: 19-09-2004, 17:45:59 »
Het Blok is echt leuk!! Ik heb net de hele tweede aflevering gezien en nu weet ik ook allemaal wat jullie bedoelen met die Brett en dat van die koffie bij de opzichter enzo ::ok:: ;D ! Morgen weer!!

::jaja:: ik ook ;D

super dat jullie het nu ook volgen!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Wessel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roddelhoek
« Reactie #30 Gepost op: 19-09-2004, 20:22:13 »
Over iets meer dan een uur begint 't weer. :)  ::oink::

Die string is leuk.  ::trots::

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Roddelhoek
« Reactie #31 Gepost op: 11-10-2004, 21:02:36 »
ja of lieke wil met haar roze string de asand8 van de mannelijke kopers trekken????/ :P
Amy the Vampire Slayer

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Roddelhoek
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2004, 01:18:26 »
<<geroddel>>

...ze dus een doodgewone korfbalster... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: da's met zo'n lullig netje en een nog lulliger pakje  ::tandpastasmiley::   sorry, maar da's echt heel grappig. Helemaal top! 

Met een netje?  ::oink:: Da's basketbal hoor. Korfbal is met een mandje... ::)

<<ongelooflijk oh-verhaal>>

Dus er werd gesproken met Lieke, haar vriend en “mede Blok-bewoner Michon.”  ::oink:: Betekent dit dat Lieke een andere vriend heeft en Michon niets meer is dan de “mede Blok-bewoner”??? Of is het gewoon heel slecht Nederlands en is de vriend in kwestie ook de mede Blok-bewoner? Ik denk het laatste, maar het is leuk om in de roddelhoek even wat olie op het vuur te gooien!  >:D

"...haar vriend en mede-Blok bewoner" is prima Nederlands hoor en betekent gewoon:  ...haar vriend en (tevens) mede Blok-bewoner.  ::)

:P ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Roddelhoek
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2004, 08:29:38 »
Ik denk dat volgende week de bom gaat barsten bij Michon. Jammer genoeg ben ik dan op vakantie en kan het niet zien maar jullie geven dan toch wel een verslagje hoe vaak ruzie ze hebben gehad he? ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Roddelhoek
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2004, 11:57:30 »
Goh, Theo is dan ook net op vakantie... Is dat toeval of moeten we daar meer achter zoeken? :-\\ ???
Geniet nooit met mate...

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roddelhoek
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2004, 12:09:02 »
Ik surfde even langs de Lieke en Michon site en opeens werd alles duidelijk..... "Lieke is een fanatiek korfbalster."  Korfbal  ::rofl:: En dat zetten ze nog op de site ook. Je komt toch gewoon niet meer bij. Ze doet zo haar best om leuk over te komen, alsof ze een flitsende carriere in de mode heeft en als een dartel wijffie in d'r roze string door het leven gaat en nu blijkt ze dus een doodgewone korfbalster... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: da's met zo'n lullig netje en een nog lulliger pakje  ::tandpastasmiley::   sorry, maar da's echt heel grappig. Helemaal top! 

Ik zie de grap niet :(. Wat is er mis met korfbal? (En nee, ik korfbal zelf niet voor het geval je dit nu vermoedde).

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Roddelhoek
« Reactie #36 Gepost op: 12-10-2004, 12:11:02 »
Goh, Theo is dan ook net op vakantie... Is dat toeval of moeten we daar meer achter zoeken? :-\\ ???
::rofl::
Waarom denk je dat ik er zoveel van weet? ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Roddelhoek
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2004, 15:41:29 »

 ::rofl::
Waarom denk je dat ik er zoveel van weet? ;)

Teo is jouw man?  ??? Ik snap niet wat je bedoelt.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roddelhoek
« Reactie #38 Gepost op: 18-10-2004, 11:30:55 »
Is er nog iets leuks gebeurd de vorige aflevering (gister)? Want ik was in slaap gevallen om half 8, dus heb ik alles gemist :( .