Poll

Welke kamer vond je 't mooiste?

De walk-in-closet van Brett en Tobias
12 (63.2%)
de kinderkamer van Michon en Lieke
0 (0%)
de slaapkamer van Elmer en Nanet
5 (26.3%)
de slaapkamer van Wina en Jochem
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?  (gelezen 3560 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Gepost op: 12-09-2004, 22:41:53 »
En wat vonden we van de tweede aflevering?

Ik heb echt weer genoten! Erg leuk om te zien hoe de stellen 't toch allemaal voor elkaar kregen om de kamers ingericht en al af te leveren.  :D

Brett en Tobias, die nauwelijks iets gedaan hadden, kregen 't toch voor elkaar! Maar dat komt dus grotendeels door de professionele hulp die ze hebben gekregen. Alleen was 't ze nooit gelukt! Ik heb trouwens echt weer dubbelgelegen om die twee. Alleen al hun knabbel en babbel shirts.  ;D  En dan alle uitspraken van Brett en dat dansje op doremi van The Sound of Music.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-09-2004, 22:48:07 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2004, 22:46:07 »
Ik heb effe 'n poll over de kamers toegevoegd.  :)

Ik vond 't zelf 'n moeilijke keuze. De kamer van Wina en Jochem was wel leuk, maar echt niet goed afgewerkt nog. De kinderkamer van Lieke en Michon vond ik ook wel grappig, maar totaal niet praktisch als je echt 'n baby hebt. De walk-in-closet van Brett en Tobias zag er wel oke uit, maar ik vond 't 'n beetje 'n verspilling van die ruimte om 'n hele kamer uit te trekken als kast. Daarom heb ik, ondanks de lelijke donkere muren, gekozen voor de slaapkamer van Elmer en Nanet.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2004, 23:15:05 »
Hoewel het wel een erge donkere kamer is, vond ik de slaapkamer van Elmer en Nanet het meest design en het beste afgewerkt. Elmer heeft ook behoorlijk gebuffeld, door hele nachten door te werken. Nanet is er wel een die gewend is de lakens uit te delen en helaas niet altijd even taktvol. Ik ben benieuwd of die twee niet enorme bonje gaan krijgen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2004, 08:58:57 »
Nanet is inderdaad geen makkelijke tante. Zit echt vol kritiek!
Klagen dat hij altijd maar bezig is en zij dus alles alleen heeft moeten doen.
Wat dan allemaal, vraag ik me af. ???
Hij heeft zich echt het rambam gewerkt, petje af hoor!  ::ok::
Ik moest ook wel lachen om dat "prachtige" stucwerk van Michon. ;D
Zou ik ook niet echt blij mee zijn!
Brett en Tobias blijven leuk.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Natsje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #4 Gepost op: 13-09-2004, 14:28:50 »
Ik vond de inrichting van de inloopkast van Brett en Tobias het mooiste. OK misschien niet de meest praktische manier om een hele kamer met kasten in te richten, maar dat hangt ook een beetje af van de mensen die erin gaan wonen. Als je maar met zijn tweetjes bent en (voorlopig) toch geen kinderen wil lijkt me dit geen probleem.

De meubels in de kamer van Nanet en Elmer vond ik wel mooi, maar die muren, AFSCHUWELIJK!!!!!!!!!!! Echt wie maakt nou de muren, in een toch al kleine kamer, donkergrijs????? Dat maakt dat de ruimte alleen maar kleiner lijkt. En ik dacht van te voren nog wel dat Nanet goed inzicht had.
(~~:....:~~)don't worry, be happy(~~:....:~~)

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #5 Gepost op: 13-09-2004, 15:16:33 »
Ik heb ook de walk-in-closet gekozen. Leek me een prachtige houten vloer. (al is het moeilijk om het afwerkingsnivo te zien !!)
Op zich denk ik dat de slaapkamer van Elmer en Nannet het beste is afgewerkt, maar ook ik vind de kleur (donkergrijs) niet mooi.
Vandaar mijn stem op Brett en Tobias.

(was wel een goedkope aannemer; hadden pas zo'n 3000 euri's opgemaakt)
Help me, I'm an ER-addict

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2004, 15:33:00 »
Ik heb ook voor die 'Vanessakamer' gekozen ;D
De smaak van Wina en Jochem vind ik nou niet echt dat je zegt van ja (dat nisje boven het bed vond ik wel heel erg mooi trouwens) en die babykamer is een gemiste kans. Jammer hoor. En net als de rest vond ik de slaapkamer van Nanet en Elmer best wel mooi... MAAR DIE MUREN! Vreselijk zeg! Je word er spontaan depresief van. Waarom hebben ze daar geen zandkleur voor genomen? Dan had ik dat de mooiste kamer gevonden.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2004, 15:48:14 »
De mooiste kamer vond ik de Vanessa room van Brett en Tobias.

De kinderkamer vond ik helemaal niks en die op de muur geflansde eend  ::ohno::

Kamer van Wina en Jochum was nog niet helemaal af, maar het idee vond ik wel leuk.

En die graftombe met boerderaaai plafond ::ohno::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #8 Gepost op: 14-09-2004, 12:13:03 »


(was wel een goedkope aannemer; hadden pas zo'n 3000 euri's opgemaakt)
miss hebben ze de aannemer nog niet betaald.... ;D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #9 Gepost op: 14-09-2004, 18:46:13 »
De "Coonie ven Breuikhoofen' kamer  ::jaja:: ....mooi vloertje! Ook de spiegels tegen het korte wandje  ::ok:: werkt echt goed in die ruimte! Die andere 2 spiegels tussen de ramen had ik weggelaten. Dat is slechts detail. Kamertje zag er gewoon strak uit!

De babykamer van Lieke en Michon vond ik helemaal niks  ::ohno::....veel te clean voor een kinderkamer. 1 bedje en 1 kastje ( waarvan de lades niet eens open gingen  ::rofl::).  Het eendje was uit pure wanhoop geschilderd en dat was ook wel te zien ook! Jammer. Ik zou zelf ook niet voor die blauwe en groene kleur gekozen hebben.

Het soutterain van Elmer en Nanet vond ook ik veel te donker. Het had een heel stuk ruimtelijker geworden wanneer je de wanden een lichte kleur had geverfd. En dan een lekker hoogpolig tapijtje erin. De trap daarintegen was wel erg mooi  ::ok::. Het was mij nu net iets teveel een 'vt-wonen' kamertje  ::ohno::

De slaapkamer van Jochem en Wina vond ik ook  ::ok::. Het behangen was iets minder gelukt maar de rest van de kamer zag er erg leuk uit.Mooi detail: Het stoeltje van Eero Saarinen  ::bravo::
That's all

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #10 Gepost op: 15-09-2004, 10:43:29 »
Ik vond geen van kamers eigenlijk een doorslaand succes. Als ik een van de appartemenen zou kopen zou ik deze kamers als eerste aanpakken en opnieuw inrichten en schilderen! Maar het babykamertje sloeg toch wel alles! Het lelijke eendje op de muur, met een stopcontact in zijn buik!
Van styliste Nanet mag je toch verwachten dat ze wat meer inzicht heeft in kleurgebruik! In de diva-kamer van Brett en Tobias vond ik de vloer nogal tegenvallen. Op zich mooi zo'n houten vloer, maar ik vond 'em erg vlekkerig. De kamer van de intellectuelen vond ik wel aardig, maar wie plakt het behang nu over de richel heen! Iedere behangbeginner kan toch bedenken dat dat niet mooi wordt!

Ben benieuwd naar de volgende kamer!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)