Auteur Topic: Blok baby?  (gelezen 2111 keer)

Offline kanariepietje78

  • Forumlid
  • Dying to be alive
Blok baby?
« Gepost op: 14-09-2004, 14:42:03 »
Hey! Leuk een heel forum over Het Blok. Nu al mijn favoriete programma, en ik heb pas twee afleveringen gezien haha. Maar ik hoorde dus dat er een baby in het Blok "gefokt" is.. Wel bijzondere tv lijkt me... Van wie zou het zijn?

Heeft iemand trouwens de eerste update gezien? Deze heb ik gemist, gebeurt daar nog wat leuks in? Woensdag ga ik wel zeker kijken...
"All day staring at the ceiling, making friends with shadows on my wall"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Blok baby?
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2004, 14:50:33 »
Brett en Tobias?  :P

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blok baby?
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2004, 14:56:26 »
Hey! Leuk een heel forum over Het Blok. Nu al mijn favoriete programma, en ik heb pas twee afleveringen gezien haha. Maar ik hoorde dus dat er een baby in het Blok "gefokt" is.. Wel bijzondere tv lijkt me... Van wie zou het zijn?

Wat leuk als dat waar zou zijn!  :D  Geen flauw idee wie 't zou zijn. Ik denk iig dat 1 van de 4 stellen afvalt.  ;D

Maar goed, voor de rest zou 't iedereen kunnen zijn. Lijken me alledrie geen stellen die op dit moment 'n kindje in hun leven plannen, maar ze zullen er evengoed wel blij mee zijn.  :)  Als hun relatie door 't klussen tenminste niet is stukgelopen...

Citaat
Heeft iemand trouwens de eerste update gezien? Deze heb ik gemist, gebeurt daar nog wat leuks in? Woensdag ga ik wel zeker kijken...

Volgens mij zijn die updates gewoon 'n soort korte samenvatting van de afgelopen aflevering. Dus niets nieuws te zien lijkt me.  :-\\

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Blok baby?
« Reactie #3 Gepost op: 20-09-2004, 09:17:22 »
Ik denk Wina en Jochem ::jaja::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.