Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 2422 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 3
« Gepost op: 19-09-2004, 23:00:42 »
Wat vonden we van de derde aflevering?

Ik vond 'm weer erg leuk! Heb weer hard moeten lachen om Brett en Tobias. Geweldig die 'gay muziek' op de boot. En Tobias die Brett 'schatjepatatje' noemt.  ::rofl::

Ik vond 't nu toch wel rechtvaardig dat Brett en Tobias de winnaar van de eerste kamer zijn geworden. Nu de jury ging kijken in de kamers, kwam toch wel naar voren dat er in de andere kamers toch nog wel 'n hoop mis was. De kamer van Knabbel en Babbel was gewoon echt 't mooiste afgewerkt en eik toch ook wel heel handig. Ik bedacht me namelijk ineens dat ze door die walk-in-closet ook geen kast meer op de slaapkamer hoeven te plaatsen. Dat scheelt weer 'n hoop ruimte. En bovendien kan die kamer idd gebruikt worden als logeerkamer. Dat is ook altijd handig!  ::ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 19-09-2004, 23:04:53 »
Twee favoriete stellen. Wina en Jochem en Brett en Tobias zonder meer. Nanet, nog erg jong,heeft het nog erg moeilijk om een 'stel'te zijn met wederzijds begrip. Het zelfde geldt natuurlijk voor Elmer, die dingen tegenkomt van Nanet die hij nog niet kende. Lieke, aardige meid. Zij en haar wederhelft zijn beslist wel aan elkaar gewaagd.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 20-09-2004, 08:24:03 »
Ik vind Brett en Tobias gewoon geweldig! Nanet en Elmer boeien mij dus helemaal niet. Flink veel relatiestress. Wat me wel opviel was dat Wina en Jochem zo weinig begrip toonden tov Tobias en Brett omdat Brett op zaterdag moet werken.

Hij heeft gewoon gelijk, iedereen heeft recht op evenveel tijd om te klussen. Als er hele dagen uitvallen, kun je het best compenseren en als je dat gewoon vanaf het begin samen afspreekt, heb je er zelf aan het einde ook profijt van.

Er was bij Wina en Jochem zowel als bij Brett en Tobias sprake van doordacht inplannen van de ruimtes, door de indeling.Wina heeft wel voordeel door die douche op het werk, kan ze daar Jochem niet ook van laten profiteren?

Lieke is me positief meegevallen, ze is echt handig lijkt me en heel behulpzaam en best lief tov Nanet. En ze kan behoorlijk feesten.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 20-09-2004, 09:12:28 »
Vond het wel vreemd dat Theo eerst zo moeilijk deed over dat plafond. Als ze betalen dan laat je dat toch zitten. Zit tie eerst te zeuren dat het eraf moest en dat ze er daarna wel over gingen praten. Voor iemand waar tijd geld kost vond ik dat nogal dom. Gelukkig kwam hij later toch wel tot inzicht ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 20-09-2004, 10:35:24 »
Leuke aflevering met een paar leuke ontwikkelingen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 20-09-2004, 16:50:06 »
Vond het wel vreemd dat Theo eerst zo moeilijk deed over dat plafond. Als ze betalen dan laat je dat toch zitten. Zit tie eerst te zeuren dat het eraf moest en dat ze er daarna wel over gingen praten. Voor iemand waar tijd geld kost vond ik dat nogal dom. Gelukkig kwam hij later toch wel tot inzicht ::)

nou ja het wordt ze wel een beetje in de schoot geworpen op deze manier. Ze hebben al de makkelijkste etage, zonder schuine daken of soutterains of wat dan ook, en dan hebben ze ook het plafond er al voor de helft in zitten. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat de andere stellen daar wat moeite mee zouden hebben. Ik weet wel dat het toeval is dat zij deze etage hebben, (tenminste daar ga ik vanuit) maar toch.

ik heb die twee echt nog geen moment zien werken.
Maar goed, ze zijn er in gekozen omdat ze volstrekt kansloos leken, dus voor het programma is het natuurlijk het beste dat ze winnen. En of dat nu op eigen kracht of geholpen is, dat weet ik niet.
we're back :(

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 20-09-2004, 21:59:55 »
Het is echt leuk!! Ik vond het inderdaad ook leuk, dat met de gay-muziek iedereen ook uit z'n dak ging! En het is natuurlijk wel zielig voor Brett, hij moet Tobias steeds missen. Ik moet dan steeds denken aan dattie zegt: "ik mis mijn friendje :( " Echt zielig!