Poll

Wie heeft de mooiste kamer opgeleverd?

Brett & Tobias (slaapkamer)
11 (52.4%)
Lieke & Michon (keuken)
1 (4.8%)
Nanet & Elmer (werkruimte)
5 (23.8%)
Wina & Jochem (woonkamer)
4 (19%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?  (gelezen 3882 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Gepost op: 26-09-2004, 23:32:22 »
Ik vind 't dit keer erg moeilijk om te zeggen wie de mooiste kamer had. Ja, Lieke en Michon duidelijk dus niet.  ;D  Vond zowel de kamer van Nanet en Elmar als de kamer van Wina en Jochem wel mooi. Die van Brett en Tobias was ook leuk, maar erg slecht afgewerkt.

Wina en Jochem hadden natuurlijk 'n ontzettend mooie vloer. Maar ik vind de kamer niet echt praktisch als huiskamer. Net zoals iemand al melde (ik geloof Brett), zijn de meubels echt niet comfortabel. 't leek idd wel 'n studentenflat met al die typische Ikeameubels en assecoires. Dan ga ik denk ik toch weer voor Nanet en Elmar. Meubels waren heel mooi. Ik vond alleen de trap echt vreselijk, maar die neem ik dan wel op de koop toe.  ;)
« Laatst bewerkt op: 26-09-2004, 23:37:19 door Han13 »

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #1 Gepost op: 27-09-2004, 09:20:16 »
Vond wederom Knabbel en babbel het beste
Ik hou nl. niet van het kleurgebruik van Nanet en Elmer, alles is zo donker en dan ook die balken, net een boerderij zoals Brett al zei.

Offline verhaegh

  • Forumlid
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #2 Gepost op: 27-09-2004, 09:22:20 »
Kamer van Nanet en Elmer was inderdaad erg donker. Maar in vergelijking met de andere kamers was deze goed afgewerkt en practisch ingericht. Ik ga voor Nanet & Elmer!

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #3 Gepost op: 27-09-2004, 09:44:31 »
Ik kan maar geen keuze maken. De kamer van Brett en Tobias vond ik erg mooi.
Ik hou ook van ruimte en de natuurlijke kleuren die zij gebruiken spreken mij erg aan. De kamer van Elmer en Nanet vond ik ook erg mooi maar behoorlijk donker.
Toch straalt die kamer warmte en stijl uit.
De 'huiskamer' van Wina en Jochem vind ik niet echt een huiskamer maar meer een extra ruimte op zolder. Het gaf mij geen huiskamer gevoel. Toch vond ik de vloer helemaal geweldig! (Ik vraag me overigens af of bamboe geschikt is voor een vloer en wat het aan onderhoud nodig heeft  ???.
Lieke en Michon waren dus duidelijk niet klaar en alleen maar ruzie aan het maken  ::niet-ok::.

Kortom: ik ben er nog steeds niet uit wie de beste en mooiste kamer heeft gemaakt.
De poll moet dus nog ff wachten op mijn stem.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #4 Gepost op: 27-09-2004, 10:40:18 »
Idd moeilijk. De vorige keer zou ik ook voor Nanet en Elmar hebben gekozen als ze het niet zo donker gemaakt zouden hebben. Nu weer zo donker. Strax krijg je echt zo'n depri-huis ::) Het is iig niet mijn smaak maar goed, ze hadden het in de stijl gedaan van de kerktrap en dat was misschien wel heel mooi geweest.
De kamer Wina en Jochem vind ik ook wel leuk qua kleur enzo maar die stoelen waren idd niet zo confortabel. En geen echte bank ofzo! Kom je 's avonds moe thuis wil je toch ff lekker hangen en dat gaat niet op zo'n ding. En ze hadden heel erg pech dat Theo steeds meer buizen plaatste. En idd een hele mooie vloer!
Brett en Tobias hadden op het oog de mooiste kamer maar als je goed keek viel het wel tegen.
Moeilijk deze keer maar als je dan kijkt naar de meerwaarde is de kamer van Nanet en Elmar wel het meest gestegen.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #5 Gepost op: 27-09-2004, 12:29:02 »
Ben ik nou de enige die voor de keuken gaat  ???

Ik vond dat Brett & Tobias de mooiste hadden, Theo verpest het voor die ene twee met al die buizen en Nanet en die jongen hebben zich teveel geconcentreerd op de trap. Uiteindelijk zie ik ze wel winnen. (Nanet en Elmar)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #6 Gepost op: 27-09-2004, 14:15:38 »
Ik hou het bij de kamer van Brett en Tobias. Ik hou wel van hun smaak en ja, ik zou ook die stenen muur zo gelaten hebben (beetje dom alleen dat ze witte transparante verf gekocht hebben... Beter lezen Brett  :P). Van mij mogen ze dus ook winnen!! En zo niet, dan mogen ze bij mij komen inrichten!!!

Vraagje: als je kamer af is, voordat het 'tijd' is, mag je dan al aan je andere kamer gaan beginnen? Ik zag Brett en Tobias nl. computeren, die tijd kunnen ze vast wel anders gebruiken!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline verhaegh

  • Forumlid
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #7 Gepost op: 27-09-2004, 14:39:40 »
Vraagje: als je kamer af is, voordat het 'tijd' is, mag je dan al aan je andere kamer gaan beginnen?

Geen idee. Dat is mij ook opgevallen.
Aan de andere kant, kan ik me ook voorstellen dat ze wel ff tot rust willlen komen en niet de behoefte hebben om meteen aan de volgende kamer te beginnen.

Maar misschien weet iemand anders het antwoord.

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #8 Gepost op: 27-09-2004, 14:44:43 »
Volgens mij mag je al aan andere kamers ook werken. Lieke zei zoiets gisteren. Of misschien was dit alleen maar grootspraak van haar, omdat ze wist dat hun badkamer toch niet op tijd af zou zijn.
Brett en  Tobias moesten even computeren vanwege de sponsor. Hij had namelijk onder het kaartspelletje de Postbanksite openstaan!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #9 Gepost op: 28-09-2004, 18:18:39 »
Kamer van Nanet en Elmer was erg donker maar had wel sfeer, kamer van Brett en Tobias was leuk maar slordig afgewerkt, kamer van Wina en Jochem was wel mooi maar niet erg leefbaar en die buizen hebben het wel een beetje verpest, over die van Lieke en Michon ga ik het niet hebben ;).
Ik zit te twijfelen tussen Nanet&Elmer en Wina&Jochem... Maar ik ga voor Wina en Jochem, mede om hun prachtige vloer :D.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #10 Gepost op: 29-09-2004, 08:06:59 »
Citaat
Vraagje: als je kamer af is, voordat het 'tijd' is, mag je dan al aan je andere kamer gaan beginnen?
Ja, dat zal wel mogen denk ik, maar ze moeten ook via de pc dingen doen voor de kamers, want ze moeten heel precies het budget in de gaten houden.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #11 Gepost op: 29-09-2004, 12:22:54 »

Ja, dat zal wel mogen denk ik, maar ze moeten ook via de pc dingen doen voor de kamers, want ze moeten heel precies het budget in de gaten houden.

En toch hebben Brett & Tobias iedere keer totaal geen idee hoeveel ze uitgegeven hebben aan 'n kamer.  ::) ;D

Trouwens, in de aflevering viel me op dat ze nog niet zoveel van hun budget hebben opgemaakt tot nu toe, ondanks dat ze professionele hulp hebben ingehuurd. Nanet & Elmer hebben al veel meer van hun budget op, maar die gebruiken dan ook wel wat meer meubels dan Brett & Tobias. 't voordeel van 't minimalisme van Brett & Tobias is natuurlijk dat ze ook niet veel voor interieur hoeven uit te geven en ruim met 't budget zullen uitkomen denk ik. Bij de andere stellen heb ik daar zo m'n twijfels over.  :-\\

Offline soapy

  • Forumlid
Re: Aflevering 4: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #12 Gepost op: 30-09-2004, 00:06:51 »
 ::ok::

Ja ze mogen in alle kamers klussen, maar er moet er elke 2 weken 1 af zijn, maakt niet uit hoe en wat.
En als je oplet zijn ze ook wel eens in andere kamers aan het werk, maar de beelden gaan zo snel dat het niet goed te volgen is.